Licitatie Publica - Furnizare containere ingropate pentru colectare deseuri municipale, lucrari si montaj aferente, utilaje specifice acestora, in cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in Judetul Dolj?
Anunt de participare numarul 146522/14.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Bala Cristian ? manager proiect, Unitatea de Implementare a Proiectului Sistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Dolj, Tel. +40 251408249/+40 251408214, In atentia: Bala Cristian ? manager proiect, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 251408245, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare containere ingropate pentru colectare deseuri municipale, lucrari si montaj aferente, utilaje specifice acestora, in cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in Judetul Dolj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Dolj, Municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin prezentul contract se urmareste achizitionarea de containere pentru colectare deseuri municipale, ce urmeaza a fi ingropate. Se vor achizitiona utilajele aferente, specifice manevrarii si spalarii containerelor ingropate, in scopul crearii unei infrastructuride colectare deseuri pentru Municipiul Craiova, judetul Dolj.Produsele achizitionate (containere si utilaje) vor fi inscriptionate corespunzator cu cerintele de identitate vizuala specifice proiectelor cu finantare europeana. Lucrarile de montaj prin ingropare a containerelor pentru colectare deseuri municipale, se vor realiza in baza unui un proiect, elaborat de ofertantul castigator, care va presta si serviciile de instruire a personalului si a modului de exploatare a produselor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44613800-8 - Containere pentru deseuri (Rev.2)
34144511-3-Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
42418000-9-Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Container ingropat capacitate 5 mc729 bucati
2.Container ingropat capacitate 3 mc30 bucati
3.Utilaj automatizat, mono-operator, bilateral pentru colectarea si transportul deseurilor, echipat cu: compactor, cu un volum de minim 20 mc; sistem de ridicare si golire a containerelor ingropate, sistem de descarcare multibena (roll off), pentru inlocuirea compactoarelor si/sau a benei pentru colectarea sticlei sau a dispozitivului de spalare - 7 bucati
4.Utilaj automatizat, mono-operator, bilateral, pentrucolectarea si transportul deseurilor, echipat cu: compactor, cu un volum de minim 10 mc; sistem de ridicare si golire a containerelor ingropate;sistem de descarcare multibena (roll off), pentru inlocuirea compactoarelor si/sau a benei pentru colectarea sticlei sau dispozitivului de spalare - 1 bucata
5.Utilaj automat de spalare a containerelor ingropate, cu un volum de la 3 la 5 mc compatibil cu utilajul automatizat, mono-operatr, bilateral, descris la punctul C al tabelului de la punctul 4.1 din Caietul de Sarcini - 1 bucata
6.Compactor (capacitate de minim 20 mc) pentru golirea deseurilor din containerele ingropate, dotat cu ?sistem pieptene? de ridicare si golire a europubelelor cu o capacitate de la 80 la 1100 L, compatibil cu utilajul automatizat, mono-operator, bilateral, descris la punctul C al tabelului de la punctul 4.1 din Caietul de Sarcini ? 2 bucati
7.Utilaj de colectare si transport, echipat cu compactor cu incarcare posterioara, pentru colectarea deseurilor, cu un volum de minim25 mc. ? 2 buc.
8.Utilaj de colectare si transport, echipat cu compactor cu incarcare posterioara, pentru colectarea deseurilor, cu un volum de minim 16 mc -2 buc.
9.Proiectare
10.Lucrari de constructii si montaj
11.Instruire personal
12.Inscriptionare produse
Valoarea estimata fara TVA: 45, 661, 747RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conform art.86 alin.(1) din HG 925/2006, pentru suma de 900.000 lei. Prin virament bancar, contul C.J.Dolj este RO58TREZ2915006XXX000178, deschis la Trez. Craiova, CIF 4417150. Prin Scrisoare de garantie bancara - Formularul 24.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Documentele prin care se face dovada constituirii garantiei de participare se vor prezenta in original.Documentul de garantare trebuie sa contina mentiunea ca: ?In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a respins contestatia formulata de ofertant sau contestatorul renunta la contestatie, cu exceptia situatiei in care renuntarea la contestatie a fost realizata ca urmare a adoptarii de catre AC a masurilor de remediere necesare, in conditiile art.256^3 alin.(1) din OUG 34/2006, ne obligam fata de C.J.Dolj sa platim suma de 11.796, 62 lei, determinata conf. art.278^1 din OUG 34/2006". Retinerea conf. art.87 din HG nr.925/2006 si art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate situatiile de retinere in instrum. de garantare. In cazul asocierii, ptr. a beneficia de reducerea cerintei privind val. garant. de particip. la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004. Ofertantul individ. sau asociati, care solicita reducerea cerintei privind val. garant. de particip. la 50 %, vor prezenta o declarat. pe proprie raspundere, conf. Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte incadrarea in categ. IMM-urilor. Per. de valab. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Dispoz. art.278?1 din OUG 34/2006 se vor aplica in mod coresp. Echiv. pentru o garantie de participare depusa in in alta moneda decat leul se va face la cursul leu/valuta afisat de BNR din data anterioara datei lim. de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului de achizitie publica incheiat, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3)din HG 925/2006, in termen de 10 zile de la semnarea contractului. Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri successive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreria deStat din cadrul organ fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C. in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului. La oferta, ofertantul va completa Formularul nr.25 prin care isi va exprima optiunea privind modalitatea de constituire a garantiei de buna executie.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii), garantia de buna executie se poate constitui in proportie de 50% din cuantumul precizat. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul urmeaza sa fie finantat prin POS MEDIU?Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 1, Fondul European de Dezvoltare (FEDR) si Fondul de Coeziune, Buget de stat, Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Prezentarea declaratiilor privind eligibilitatea.
A1)Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 1).
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
A2)Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 2).
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceasta declaratie Formularul 2 si sa faca referire doar la lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
b)Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant.
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.
In caz de subcontractare formularul va fi prezentat si de catre subcontractor.
c)Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.
Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4), conform Ordinuluipresedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010.
In cazul unei asocieri, liderul de asociere este obligat sa prezinte acest formular.
d)Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.
Persoanele juridice/fizice autorizate romane vorprezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv:
?certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale;
?certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.
Acestea se vor prezenta in original sau copii certificate ?conform cu originalul?.
Persoanele juridice/fizice autorizate straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, valabile la data depunerii ofertelor, in conformitate cu legisla?ia ?arii de origine.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
e)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul 5).
Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
ION PRIOTEASA, LIA OLGUTA VASILESCU, IOVAN CRISTINEL NICUSOR, IVANOVICI LAURENTIU, STANCU FLORIN IONUT, BARBARASA GHEORGHE, NICOLAE ANDA MIREI, PLUGARU ADRIAN, MIHALCEA LARISA MIHAELA, MAJINA ILEANA, TOMA ZOTY VERONICA, LEONTE ION, LAPADAT MARIN, GHITA ANISOARA, STOICA DAIANA, AVRAMOIU DANIELA, UNGUREANU CRISTIAN AUREL, BERBEC CHIRITOIU MIOARA, BACANU IULIAN, DARAC AURELIA, PAPPA DAN RADU ILIE, PANAIT LIANA, CAPATINA VALENTIN-IULIAN, SURUGIU OCTAVIAN VIOREL, VISAN VIOREL, NITA MARIANA, BALA CRISTIAN, PLACINTESCU ADELA ANA-MARIA, NICU EMILIA VERONICA, BOGHEANU ALINA SABINA, CONSTANTIN DANIELA, TECU MARIANA CORNELIA, NASTASA MONICA, GLAVAN ALIN, SMARANDESCU CRISTIAN, RATA MIHAELA, POPA CATALIN STELIAN, ILIE FLORENTIN SORIN;
Persoane cu functii de decizie - consilieri judeteni - C.J.Dolj: Avram Cezar Gabriel, Badea Marian, Baragan Stelian,
Bercea-Florea Georgica, Bica Gheorghe, Brezniceanu Alexandru, Calin Cosmin-Petrut, Ceana Mihaela, Ciurlin Costica
Dinca Oana Manuela, Drignei Daniel, Dumitrache Silviu-Ionut, Durle Dumitru-Cosmin, Gaina Florea, Irinei MarianIoan, Luica Dorel, Marcea Marcel, Marin Marian Viorel, Marinescu Sofi-Sabin, Mituletu Constantin-Florin, Moise Simona, Mosoiu Constantin, Motoi Nichi-Silviu, Neatu-Breciuga Mihail-Adrian, Odolbasa Victor, Paloiu Marian-Daniel, Soare Mihai, Stancu Florinel, Tarnita Daniela, Tanasescu Alina-Elena, Ursu Andrei-Tudor, Vaduva Fanel, Vasile Dorin-Cosmin, Voiculescu Ion.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Formularul va fi prezentat si de catre subcontractant/tertul sustinator, dupacaz.
In situatia in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla intr-una din situatiile prevazute de art.69?1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa. a)Persoanele juridice romane : Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa cuprinda date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulteca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Pentru persoanele fizice autorizate se va prezenta un documentin copie certificata ?conform cu originalul? care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectulprezentei achizitii.
Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va realiza.
In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata
b) Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Din datele cuprinse in certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati in conformitate cu obiectul achizitiei.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 6) prin care, incazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz:
a)Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.
b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii, si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.
c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii si se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.
In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Cerinta minima: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 90.000.000 lei.
Se va prezenta Formularul 7 - Informatii generale, in care se va declara cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Valorile vor fi exprimate in lei; pentru echivalenta se va folosi cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul respectiv, astfel:
Pentru anul 2010:1 euro = 4, 2122 lei
Pentru anul 2011:1 euro = 4, 2391 lei
Pentru anul 2012:1 euro = 4, 4593 lei
Pentru contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul respectiv.
Ofertantii vor prezenta documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestora si din care sa reiasa cifra globala de afaceri aferenta anilor 2010, 2011, 2012, in vederea indeplinirii cerintei minime de calificare.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante.In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004.
Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei mediide afaceri globale la 50 %, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).
De asemenea Persoana care asigura sustinerea finaanciaranu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul 7.Daca exista tert sustinator financiar acesta va completa Formularele1, 2, 5, 7si 8.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentarea listei principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Ofertantul va trebui sa prezinte lista principalelor livrari de produse
efectuate in ultimii 3 ani -Formularul 9.In cazul unei asocieri, acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.
Cerinta nr. 2
Prezentarea de informatii privind experienta similara.Cerinta minima:
Se solicita ofertantului prezentarea a maxim 3 contracte/procese verbale de receptie/documente emise sau contrasemnate de beneficiar, prin care sa se confirme livrarea de catre ofertant in ultimii 3 ani de produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare decat 40.000.000 lei, fara TVA;
Produsele similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica sunt:
- containere de deseuri;
- vehicule pentru transportul deseurilor menajere;
- vehicule de colectare a deseurilor menajere;
- vehicule de compactare a deseurilor menajere;
-utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau descarcare a containerelor de deseuri;
- utilaje de igienizare a containerelor de deseuri.Ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunerea ofertelor.
In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 10) pentru contractele de furnizare prin care isi propune sa demonstreze indeplinirea cerintei minime privind experienta similara.
Pentru contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul in care livrarile au fost efectuate.
Ofertantul va prezenta pentru contractele propuse ca experienta similara, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar privind livrarea produselor respective sau orice alte documente considerate relevante.
Documentele solicitate in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.
In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare.
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).
De asemenea Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006.Pentru contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul in care livrarile au fost efectuate.
In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare.
Cerinta nr. 3
Prezentarea de informatii privind resursele umane
Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani
In cazul unei asocieri, fiecare asociat va completa Formularul 12.
Cerinta nr. 4
Informatii privind personalul de specialitateLista personalului de specialitate? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experientei (Formularul 13).Pentru personalul responsabil, care va fi angajat in cadrul contractului, se vor atasa urmatoarele documente suport: a) C.V. ?uri (Formularul 14)
b) Copii certificate ?conform cu originalul? ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor, certificatelor profesionale obtinutec) o declaratie de disponibilitate (Formularul 15), prin care isi declara disponibilitatea pentru contract, pe toata durata acestuia.
Cerinta minima: Personalul propus pentru indeplinirea contractului trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele functii considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesar indeplinirii in
bune conditii a contractului1.Inginer constructiiCalificari si abilitati: Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul constructii civile, industriale si agricole.
Experienta generala: 5 ani;2. Inginer mecanicCalificari si abilitati: Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul ingineriei mecanice.
Experienta generala: 5 ani;
3. Proiectant (arhitectura)
Calificari si abilitati: Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul arhitectura.
Experienta generala: 5 ani;
Cerinta nr. 5
Informatii privind dotarile- Formularul nr. 16.
Declaratie privind dotarile specifice, echipamentele tehnice si soft-urile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluipe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea cerintelor din Caietul de Sarcini
Cerinta nr. 6
Informatii privind asocia?ii/subcontractantii - Formularul 17.Ofertantul/liderul Asociatiei va completa:
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asocia?i/subcontractanti si specializarea acestora(Formularul 17).
Nu este permisa subcontractarea totala a contractului.
Daca ofertantul declarat castigator foloseste subcontractanti, operatorul economic ofertant va prezenta Autoritatii Contractante contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inainte de incheierea contractului.
Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Cerinta nr. 1
Prezentarea certificatului privind implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, sau echivalent, pentru activitatile care fac obiectul contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul 9 (inclusiv de catre tertul sustinator, dupa caz)Se va completa Formularul 10.Daca exista tert sustinator tehnic acesta va completa Formularele 1, 2, 5, 10 si 11.Se va completa FORMULARUL 12Se va completa FORMULARUL 13, 14, 15 si se vor atasa documentele solicitateSe va completa FORMULARUL 16Se va completa Formularul 17.Formularul se va completa si in cazul in care nu exista asociati/subcontractanti, cu mentiunea ?nu este cazul?.Ofertantul va prezenta un certificat, emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelorsi va fi prezentat incopie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare, montaj si inscriptionare pentru containerele ingropate si utilaje specifice
15%
Descriere: Termen de livrare, montaj si inscriptionare pentru containerele ingropate si utilaje specifice
3.
Durata(timpul) de operare al utilajelor (durata golirii unui container ingropat, exprimata in secunde) pentru utilajele C si D
15%
4.
Durata (timpul) de spalare al unui container (durata spalarii unui container ingropat, exprimata in secunde)
15%
Descriere: Descriere: Timpul de igienizare a unui container de 5mc de catre utilajul de spalare. Se va lua in considerare perioada Stop & Go (oprirea si stabilizarea utilajului, prinderea, igienizarea, repozitionarea containerului, destabilizarea si plecarea utilajului), in conditii normale de lucru.Cronometrul va porni in momentul in care utilajul se va opri in pozitia de lucru (activarea franei de stationare), specifica fiecarui ofertant si va fi oprit in momentul in care operatorul va pleca cu utilajul din pozitia in care a operat.Timpul se va exprima in secunde. Fiecare ofertant va avea la dispozitie 5 incercari de demonstratie, iar la final se va calcula o medie, pentru care se va acorda punctaj, conform algoritmului de calcul.
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2013 12:00
Locul: str. Unirii nr.19, municipiul Craiova, sediul Consiliului Judetean Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu?Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 1, Fondul European de Dezvoltare (FEDR) si Fondul de Coeziune
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista mai multe oferte clasate pe locul I (cu preturi egale), acesti ofertanti vor prezenta la cererea AC, o noua oferta de pret, in plic inchis, la sediul autoritatii contractante.In cazul in care exista mai multe oferte clasate pe locul I (cu preturi diferite), se va declara castigatoare oferta care prezinta pretul cel mai mic.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).Completare capitol II. Durata contractului . Capitolul se completeaza cu mentiuneaDurata prezentului contract este de maxim 15 luni incepand cu data emiterii ordinului administrativ de incepere a executiei contractului; termenul maxim de livrare montaj si inscriptionare al containerelor precum si al utilajelor este de maxim 10 luni, urmand ca celelalte obligatii contractuale ale furnizorului sa se execute pana la finalul contractului.Clauza suspensiva: Procedura de atribuire este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca inceperea executarii contractului de achizitie este conditionata de incheierea contractului de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice, directia AMPOS MEDIU (fonduri europene), semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor art. 93 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Avand in vedere dispozitiile OUG nr. 34/2006 si HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator dar ordinul de incepere al contractului va fi emis numai in masura in care se va semna contractul de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice.In cazul in care, indiferent de motive, contractul de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice nu se va semna, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de adenunta unilateral contractul.Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta si/sau Ministerul Mediului nu pot fi considerati raspunzatori pentru vreun prejudiciu in cazul incetarii contractului in conditiile mentionate mai sus, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta si/sau Ministerul Mediului au fost notificati asupra existentei unui asemenea prejudiciu.Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.Se completeaza Cap.II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile), cu urmatoarele CPV: 45000000-7- Lucrari de constructii34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere42716110-2 - Utilaj de igienizare a containerelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2, alin. 1, lit. a)si alin. 2 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dolj - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Unirii, nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel. +40 251408213, Fax: +40 251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2013 16:02