Licitatie Publica - Furnizare containere metalice de 1,1 mc pentru proiectul "Colectarea selectiva si transportul deseurilor menajere din municipiul Gherla si localitatile componente"
Anunt de participare numarul 64150/17.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL GHERLA (PRIMARIA)
Adresa postala: str.Bobilna nr.2 jud.Clu, Localitatea: Gherla, Cod postal: 405300, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA GABRUS, Tel.0745808644; 0264-241775, Email: [email protected], Fax: 0264-241666, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare containere metalice de 1, 1 mc pentru proiectul "Colectarea selectiva si transportul deseurilor menajere din municipiul Gherla si localitatile componente"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gherla str Gelu nr.7 jud.Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
cumparare containere metalice zincate de 1, 1 mc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44613800-8 - Containere pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
120 de containere metalice de 1, 1 mc conform specificatiilot tehnice din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 52, 661EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie -10% din valoarea contractului, se constituie prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare si Buget Local Phare 2004 CES Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor (faza extinsa)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local, documente edificatoare privind plata impozitelor, taxelor si contrubutiilor catre buget pentru persoane juridice straine, certificat constatator de la ORC in copie conforma cu originalul pentru pwersoane juridice romane, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil si ultima declaratie de venit vizate si i8nregistrate la organele competent
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principale livrari ulrimii 3 ani, lista experienta similara (containere pentru gestionarea deseurilor), cerificat de conformitate produs, certificat de origine, autorizatia pentru comercializare, autorizatie pentru livrarea produselor, autorizatie care atesta buna functionare si conformitatea cu standerdele in vigoare, certificat de calitate, agrementele tehnice, certificat de garantie, schite tehnice, poze, specificatii si agremente tehnice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2008 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2004 CES -Schemna de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor (faza extinsa) Cod proiect 2004/016-772.04.01.04.01.01.62
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila la adresa de internet www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Ntional de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str.Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-596110, Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform procedurilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Gherla -Biroul Juridic
Adresa postala: str.Bobilna nr.2 jud.Cluj, Localitatea: Gherla, Cod postal: 405300, Romania, Tel.0264-241775, Fax: 0264-241666
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2008 15:14