Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare cu montaj echipamente ventilatie-climatizare ,termice,instalatii electrice aferente, echipamente medicale si dotari Facultatea de Bioinginerie Medicala


Anunt de participare numarul 139962/25.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: Birou Tehnic, Tel. +40 0232/301621, In atentia: ing. DanaOctavia Pacurici; ing. Mircea Cojocaru, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0232/301869, Adresa internet (URL): http: //www.umfiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare cu montaj echipamenteventilatie-climatizare , termice, instalatii electrice aferente, echipamente medicale si dotariFacultatea de Bioinginerie Medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: iasi, str. Kogalniceanu nr. 9-13
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractulconsta in: furnizare deechipamente medicale, dotari si mobilier medical, lucrari de ventilare, climatizare, termice, lucraride instalare echipamente de incalzire, de ventilare, aer conditionat siserviciide asistenta tehnica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39300000-5 - Diverse echipamente (Rev.2)
33192000-2-Mobilier medical (Rev.2)
45331000-6-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare cu montaj echipamenteventilatie-climatizare , termice, instalatii electrice aferente, echipamente medicale si dotariFacultatea de Bioinginerie Medicala , conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 303, 669RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 246.073 lei si se constituie in contul RO29TREZ4065005XXX000410, TREZORERIA IASI , COD FISCAL 4701100.prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original, in cuantumul precizat, la sediul AC, nu mai tarziu de data si ora deschiderii ofertei.Participantii pot constitui garantia de participare prin depunere la casieria autoritatii contractante sau prin OP sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care participantul face parte dintr-oasociere in cadrul careia participa la procedura garantia se va constitui de catre un un asociat in numele si pentru asociereaparticipanta.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Incadrarea in categoria IMM in cazul asocierii presupune incadrarea tuturor asociatiilor in categoria IMM.Daca ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere.Restituirea garantiei se va face pe baza de solicitare scrisa.Perioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere aofertelor.Restituirea se face, conf. art.88 HG. 925/2006.Garantia se retine, conf. art.87 din HG. 925/2006 si art.278 ind. 1 din OUG 34/2006. 10% din valoarea contractului fara TVA.Se va constitui in maximum 3 zilede la semnarea contractului , cu valabilitate minima pina la executarea integrala a obligatiilor, prin orice instrument prevazutde art.90 din HG. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare FormularCerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din Oug 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormularCerinta nr. 3
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Formular
Cerinta nr. 4
Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Formular
Cerinta nr. 5
Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
FormularCerinta nr. 6
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: prof.univ.dr.Vasile Astarastoae,
ec.Daniela Drugus, ec. Petronela Baranetchi
ec. Ioana Alexa
ing.Maria Arhip,
conf. Dr. Dragos Pieptu
conf. Dr. Dan Zaharia
jr.Nicoleta Nastase, Ing.Mircea Cojocaru
ing, Dana Pacurici
ms. Vasile Belciug
arh. Dragos Ciolacu
arh. Ioan Sasu
arh. Sebastian Savescu Formular Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in activitatile autorizate si in codul CAENdin certificatul constatator emis de O.N.R.C.In copie conformcu originalul
Cerinta nr. 2
Calitatea de participant la proceduraFormular? calitatea de participant la procedura a ofertantului : in nume propriu, ca asociat sau subcontractant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Bilantul contabilsau extrase de bilantpe ultimul an (prescurtat)
Cerinta nr. 2
Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, media anuala minima impusa fiind de 24.500.000, 00 leiPentru situatiile financiare intocmite in euro la echivalenta in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNRdin fiecare an solicitat.In cazul in careoperatorul economic prezinta declaratie de incadrare in categoria IMM, conform Legii 346 din 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, conform art.16, pct.(2) cifrade afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi 50% din valoareasolicitata
Nota: in cazul in care oferta este depusa de o asociere , cerinta privind cifra mediede afaceriglobala trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor furnizari cu montaj executate in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2
Experienta similara - prezentarea unui contractsimilar sau mai multor contracte a caror valoare cumulatasa fiein functie de activitatile din contract dupa cum urmeaza:
furnizare=minim 7.023.176 lei fara TVA
lucrari=minim 5.220.493 lei fara TVA
servicii= minim60.000 lei fara TVA
Valoare cumulata minim 12.303.669 lei fara TVA
Cerinta nr. 3Document constatator/recomandare/proces verbal de receptie din care sa reiasa: partile contractante si valoarea contractului
Cerinta nr.4
Informatii privind capacitatea profesionala
- Lista cu personalul de specialitatenecesar pentru indeplinirea contractului.
Cerinta nr. 5
Informatii privind subcontractantii
Cerinta nr. 1
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea si calitatea .Certificat ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
pret
60%
60
Descriere: oferta cu pretul cel mai scazut va avea punctajul maxim 60 puncte, urmand ca celelalte oferte sa aiba punctajul diminuat proportional cu valoarea ofertei prezentate astfel: P(n)=pret minim/pret(n)x60, unde pret (n)= pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
2.
durata de executie
20%
20
Descriere: durata de executie se exprima in luni. Durata de executie minim acceptata este de 3 lunisi maxima 6 luni, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. Pentru durata minima de executie se acorda punctaj maxim 20 puncte. Pentru alta durata de executie decat cea minima se acorda punctajul astfel: P(n)= durata de executie minim ofertata/durata de executie (n)x20 puncte, unde durata de executie(n)=durata de executie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
3.
garantia acordata lucrarilor
10%
10
Descriere: Durata de garantie minim acceptata este de 24 luni, sub acest termen oferta va fi declarata neconforma, durata garantiei maxima este de 60 luni, peste aceasta valoare ofertanu va fi punctata suplimentar. Pentru durata cea mai mare se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare respectiv 10 puncte. Pentru o durata de garantie a lucrarii mai mica, dar nu mai mica decat cea minim acceptata, punctajul se acorda astfel: P(n)= (durata de garantie (n)/durata de garantie maxim ofertata) x 10 puncte, unde durata de garantie (n)=durata de garantie a ofertantului pentru cara se calculeaza punctajul P(n).
4.
garantia acordata echipamentelor
10%
10
Descriere: durata de garantie se exprima in luni. Durata de garantie minim acceptata este de 12 luni, sub acest termen oferta va fi declarata neconforma. Durata maxima de garantie este de 60 de luni, perioada peste care oferta nu se va puncta suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. Pentru durata cea mai mare se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare respectiv 5 puncte. Pentru o durata de garantie a lucrarii mai mica, dar nu mai mica decat cea minim acceptata, punctajul se acorda astfel: P(n)= durata de garantie (n)/durata de garantie maxim ofertata x 5 puncte, unde durata de garantie (n)=durata de garantie a ofertantului pentru cara se calculeaza punctajul P(n).
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1)In cazul in care se constata 2 sau mai multe oferte cu punctaje egale situate pe primul loc, departajarea se va face functie de pretul cel mai mic ofertat. Daca egalitatea persista, se va face departajarea dupa criteriul garantia lucrarii. Daca si in acest caz se mentine egalitatea, AC va solicita prin intermediul SEAP clarificari in vederea descarcarii electronice de catre operatorii economici a unor documente cu noi preturi. 2)Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire publicata in SEAP, operatorii economici vor utiliza un program necesar vizualizarii fisierierelor semnate electronic, program disponibil pe Site-urile furnizorilor de semnatura electronica. 3) In conformitate cu art. 11 alin.(4) din HG 925/2006, participantii pot prezenta initial doar Formularul 1 - Declaratie in conformitate cu art. 11 alin. (4) din HG 925/2006 si Anexa 1 a acestei declaratii (alaturi de garantia de participare si propunerea tehnica), urmand ca ofertantul clasat pe primul loc sa prezinte, in termenul stabilit de AC (minim 3 zile lucratoare) de la primirea solicitarii din partea autoritatii contractante, documentele de calificare cuprinse in prezenta Fisa de date achizitie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art. 256 indice 2 din OUG 34/2006 se poate sesiza CNSC sau instanta judecatoreasca competenta in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins in termen de 10 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA DE MEDICINA , , GR. T. POPA"
Adresa postala: Iasi, Str. Universitatii NR.16, Localitatea: IASI, Cod postal: 700115, Romania, Tel. +40 0232301639, Email: [email protected], Fax: +40 0232301639
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2012 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer