Licitatie Publica - furnizare dale granit
Anunt de participare numarul 3154/26.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala a Serviciilor Publice de Gospodarie Comunala Giurgiu
Adresa postala: str. Aleea Plantelor nr. 25, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Tiganila, Tel.0246/214204, Email: [email protected], Fax: 0246/217416
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare dale granit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Giurgiu, str.Aleea Plantelor nr. 25
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare dale granit 30x30x6cm.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14112100-0 - Granit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1800mp.
Valoarea estimata fara TVA: 214, 200RON
II.2.2) Optiuni
Da
contractul se va prelungi functie de necesitatea produsului achizitionat
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 3213 lei: garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG34/2006, certificat constatator de la ORC privind sfera de activitate, certificate privind impozitele si taxele locale, certificat de inmatriculare de la CCI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente si ultima balanta contabila valabila la data deschiderii ofertelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara, declaratie privind utilajele, echipamentele, instalatiile de care dispune operatorul economic pentru realizarea produsului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2007 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, la casieria autoritatii contractante, in baza unei solicitari scrise
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2007 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2007 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante din Giurgiu, str.Aleea Plantelor nr.25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala: str. Portului nr.11, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3118090, Fax: 021/3118095
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: strada Aleea Plantelor nr. 25, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Tel.0246214204, Email: [email protected], Fax: 0246217416
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2007 09:52