Licitatie Publica - furnizare de ? carcasa reactor?, servicii de montare, instalare/punere in functiune, instruire personal si service in perioada de garantie
Anunt de participare numarul 148208/28.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, nr 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Petru Nistor, Tel. +04 0232201039, In atentia: Ing. Gabriela Alexoaei, Email: [email protected], Fax: +04 0232201148, Adresa internet (URL): www.uaic.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din IASI
Adresa postala: Bd.Carol I , nr. 11, Localitatea: IASI, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 232201031
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare de ? carcasa reactor?, servicii de montare, instalare/punere in functiune, instruire personalsi service in perioada de garantie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala a Universitatii ? Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, bd.Carol I nr.11-
Tel/fax 0232/201557
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de produse.
se solicita furnizarea produselor, servicii de instalare si instruire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38970000-5 - Simulator tehnic de cercetare, de testare si stiintific (Rev.2)
51430000-5-Servicii de instalare de echipament de laborator (Rev.2)
72253000-3-Servicii de ajutor pentru utilizatori si servicii de asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 176, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 3.520 lei(pt a beneficia de reducerea cu 50% se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM).Perioada de valabilitate: trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: a) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, CUI 4701126b) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul nr.8 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006 si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca/societate de asigurare care sa aiba corespondent in Romania.c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :13.00 ? 15.00): - a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau- a sumei solicitate in numerar.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNRvalabil cu 6 zile inainte dedata limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 2781 alin (1) lit.b) din OUG 34/2006, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participare suma de 1.760 lei, in cazul in care CNSC va respinge pe fond contestatia. Cuantumul garantiei de buna executie: garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM la data depunerii acesteia);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta; Documentul va fi emis in conformitate cu art. 90 alin 1. din HG 925/2006 si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca/societate de asigurari cu corespondent in Romania; sau- chitanta pentru numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 13.00 ? 15.00 in fiecare zi lucratoare).- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conform art. 90 alin. (3) din HG 925/2006;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program: POS CCE- AXA II0peratiunea2.2.1, Proiectul nr. 901/cod SMIS ?CSNR 13984, contract nr. 257/28.09.2010, POS CCE Operatiunea2.2.1, , acronim CERNESIM.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele:
Rector prof.univ.dr. Vasile IsanProrector prof.univ.dr. Mihaela-Carmen CretuProrector prof.univ.dr. Gheorghe IacobProrector prof.univ.dr. preot Gheorghe Popa
Prorector prof.univ.dr. Ovidiu Gabriel IancuProrector prof.univ.dr. Catalin TanaseProrector prof.univ.dr. Henri Luchian Prorector prof.univ.dr. Dumitru Luca
Director general administrativ Bogdan ? Eduard PlescanDirector financiar contabil ? Liliana IftimiaDirector Proiect CERNESIM-conf.Romeo Olariu
Director financiar Proiect CERNESIM -conf.dr. Costica MIHAI
Coordonator achizitii Proiect CERNESIM -conf.dr. Iuliana Gabriela Breaban
Utilizator infrastructura CERNESIM- Conf.dr.Cecilia ARSENE
Coordonator tehnic Proiect CERNESIM -conf.dr. Naela Costica
Coordonator tehnic Proiect CERNESIM - dr. Ioana Rusu
Administrator financiar ec. Viorel Bolohan
Administrator financiar ing. Gabriela Alexoaei
Administrator financiar ing. Daniela Brighiu
Administrator financiar ec. Gabriela Cretu
Administrator financiar ec. Cosmin-Ilie Ungureanu
Administrator financiar ec. Marius Jechel
Administrator financiar ing. Ionut Alexa
Administrator financiar ing. Petru Nistor
Administrator financiar jr. Dan-Nicolae Tvetcu
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 4
Numar de operatori economici preconizat: toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 3728/AP/20.11.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2014 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2014 11:00
Locul: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor candidate se pot prezenta la data si ora deschiderii ofertelor si vor putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program: POS CCE- AXA II0peratiunea2.2.1Proiectul nr. 901/cod SMIS ?CSNR 13984.Titlu : Centru integrat de studii stiinta mediului pentru Regiunea de dezvoltare Nord-Est, Contract nr. 257/28.09.2010, POS CCE Operatiunea2.2.1, acronim CERNESIM.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat numarul preconizat indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul de a anula procedura sau de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate.In cazul in care, in urma derularii rundelor de negocieri, pe locul I se afla doua sau mai multe oferte care contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza sa prezinte o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Se vor transmiteFormularul de oferta si Centralizatorul ofertei financiare.In cazul mentinerii egalitatii de pret, procedura se va relua pana la departajare.Noua propunere financiara se va depune la Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi, Tel. 0232/20.10.31;Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OficiulJuridic al Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? Iasi
Adresa postala: Bd.Carol I , nr. 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 0232201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2013 14:05