Licitatie Publica - FURNIZARE DE ZAHAR ALB,in schimbul zaharului aflat in stocurile de interventie ale Comunitatii Europene in cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Romania (PEAD) - 2009
Anunt de participare numarul 78649/30.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Dumitra MIHAILA, Tel.021 3054835, In atentia: Alexandru Stancu, Email: [email protected], Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DEZAHAR ALB, in schimbul zaharului aflat in stocurile de interventie ale Comunitatii Europene in cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Romania (PEAD) - 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Zaharul, ambalat in pachete unitare de 1 kg si
inscriptionate corespunzator, va fi furnizat la cele 42 de depozite ale organismelor nationale desemnate de pe intreg teritoriul Romaniei, conform Anexei 1 la caietul de sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita furnizarea dezaharambalat in pachete unitare la depozitele organismelornationale implicate, in schimbul cantitatii totale de 20.000 tone de zahar vrac aflat in stocurilede interventie ale Agentiei de Plati din Slovacia, PODOHOSPODARSCA PLATOBNA AGENTURA PPA, conform caietului de sarcini, defalcat pe doua loturi,
- Plata pentru zaharul ambalat furnizat la depozitele beneficiarului va fi zaharul vrac retras din stocul de interventie.
- Plata sub forma de produs retras din stocurile de interventie, nu va include si transferul acestuia catreROMINIA, respectiv cheltuielile de transport intracomunitar nu vor fi platite in zahar retras.- Pentru decontarea cheltuielilor de transport pe teritoriul Romaniei, suma neta maxima totala care poate fi pusa la dispozitia operatorului economic este de 1.087.920, 12 lei, respectiv 291.168, 00 euro
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15831200-4 - Zahar alb (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita furnizarea dezaharambalat in pachete unitare la depozitele organismelornationale implicate, in schimbul cantitatii totale de 20.000 tone de zahar vrac aflat in stocurilede interventie ale Agentiei de Plati din Slovacia, PODOHOSPODARSCA PLATOBNA AGENTURA PPA, conform caietului de sarcini, defalcat pe doua loturi,
Valoarea estimata fara TVA: 6, 761, 568EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.de part.LOT 1:68.000lei-18.200euro, lot2:57.000lei, 15.255euro, 1 e-3, 7364lei. Gar.buna execut: 110% din val zahar din stocul de interventie, cf Reg CEE 3149/1992, adresa ANRMAP 5407/6.05.08
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare FEGA - FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA cf. Reg CEE 3149/1992, si REg. CEE 983/2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie, cu posibilitatea subcontractarii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate 2.Declaratie privind neincadrarera in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 3.Certificate fiscale, valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale si de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si bugetul consolidat si indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. 4.Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate.5.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului. 6. Cod de inregistrare la APIA, conform fisei de date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita niveluri minime.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Experienta similara -Candidatii trebuie sa faca dovada ca au inceputsi finalizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract care a avut ca obiect furnizarea de produse alimentare ambalate similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii. 2.Resurse umane , 3. Resurse tehnice- se solicita ca ofertantii sa dispuna de echipamente tehnice specifice.5.Informatii privind asociatii/subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita niveluri minime.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Accelerarea procedurii se motiveaza prin termenul de retragere a zaharului din stocurile de interventie impus de regulamentele europene Reg. CE 3149/1992
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Preselectia candidatilor calificati se va face utilizand in acest sens urmatorul criteriu: Valoarea cifrei de afaceri pe anul 2008
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2163/26.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2009 11:00
Locul: Locul: Sediul Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si acte de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program finantat din fonduri comunitare FEGA - FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA cf. Reg CEE 3149/1992, si REg. CEE 983/2008. Prin aceste reg sunt stabilite modalitatile de aplicare, cant de produse si resursele finan pt furnizarea de ajutoare alimentare comunitare pers cele mai defavorizate din Comunitate pentru planul 2009
VI.3) Alte informatii
Documentatia descriptiva si caietul de sarcini SUNT ATASATE LA PREZENTUL ANUNT SI SE POT DESCARCA DE LA ACEEASI ADRESA WEB: WWW.E-LICITATIE.RO
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
DIRECTIA JURIDICA SI CONTENCIOS DIN CADRUL A.P.I.A
Adresa postala: BD. CAROL I, NR. 17, SECT. 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030161, Romania, Tel.021/3054828, Email: [email protected], Fax: 021/3054829
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd Carol I nr. 17 , sector 2 , Localitatea, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel.021 3054975, Email: [email protected], Fax: 021 3150305
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2009 22:52