Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de agregate naturale si concasate de balastiera


Anunt de participare numarul 137213/06.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SA
Adresa postala: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, TARGOVISTE, JUD. DAMBOVITA, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130105, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI STOICA, Tel. +40 245612816, Email: [email protected], Fax: +40 245611389, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de agregate naturale si concasate de balastiera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: com. Dragomiresti
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare - cumparare produse de balastiera
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14200000-3 - Nisip si argila (Rev.2)
14212120-7-Pietris (Rev.2)
14212310-6-Balast (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea aprovizionata 63.000 to
Valoarea estimata fara TVA: 2, 235, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 44.000 leiPerioada de valabilitate: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia poate fi constituita astfel: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform form. nr.20; prin depunerea unui OP, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor in contul nr.: RO57BTRL01601202R97253XX, deschis la BT Targoviste.Garantia se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de furnizare si constitituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constitituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de particip. conform art.278^1 (1)din OUG 34/2006.IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere; in cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia deprevederile legii nr. 346/2004.Dovada constituirii garantiei in cuantumul si forma solicitata va fi la vedere, in afara plicului continand oferta. Cuantum: 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia poate fi constituita astfel: 1-prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; 2-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont de garantii disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschisnu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procersului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si /sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu - surse de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
-Declaratie privind eligibilitatea - se va completa formularul nr.1 (se va completa de catre toti ofertantii, asociatii si/sau tertii sustinatori);
-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, din care sa reiasa ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata scadente in data de 25 a lunii anterioare deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local (in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.
Cerinta nr.2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - se va completa formularul nr.2 (se va completa de catre toti ofertantii si/sau asociatii);
Cerinta nr.3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa formularul nr.3 (se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura de atribuire);
Cerinta nr.4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa formularul nr.4 (se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura de atribuire);
Cerinta nr.5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului 314/12.10.2010 - se va completa formularul nr.5 (se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura de atribuire); Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mut 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul.
Certificatul constatator se va completa de catre toti ofertantii si/sau asociatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Ofertantul trebuie sa demonstreze, ca dispune de resurse reale, negrevate de datorii sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 370.000 lei, sau echivalent, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu executia contractului pentru
o perioada de minim 60 zile.
2-Informatii privind situatia economico-financiara cu declararea cifrei medii de afaceri ultimii 3 ani prin completarea Form. nr.6-Informatii generale
In cazul unei asoc., fiecare asoc. este obligat sa prezinte acest formular, iar
cerinta se va considera indepl. in mod cumulativ.In cazul in care ofertantul
isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care benef., de regula, prin prezentarea Formularului nr. 15-Angajament privind sustinerea financiara al pers. respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispoz. ofertantului resursele fin. invocate. Persoana care asigura sustinerea fin.nu
treb.sa se afle in situatia care determina excluderea din proc.de atrib, conf.art.180.
Cifra medie de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, solicitata este cel putin egala cu 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
6-Informatii privind asocierea.
In cazul in care doi sau mai multi ofertanti depun oferta comuna, se solicita completarea Formularului nr. 13-Declaratie pivind asociatii, si a Formularului nr. 14-Acord de asociere, semnat de parti.
Fiecare asociat in parte, trebuie sa indeplineasca cerintele obligatorii de la punctul III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare.
Pentru indeplinirea cerintelor solicitate la punctul III.2.2) si punctul III.2.3), cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, se vor lua in considerare resursele tuturor membrilor gurpului.
1-Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati.
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitate a tehnica
si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana,
atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de
regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective(Formularul nr. 17), incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la
dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale
invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180.
2-Prezentarea a cel mult 2 contracte prin care sa se confirme livrarea de produse a caror valoare cumulata sa fie de cel putin egala cu 2.000.000 lei, insotite de Formularul nr.8 privind experianta similara, procesul-verbal de receptie a produselor
livrate si de recomandarea din partea beneficiarului (formularul nr.9).
3-Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit. tehn. si prof. de catre o alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care benef., de regula, prin prezentarea Formularului nr. 16-Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, incheiat in forma autentica, prin care acesta
confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice prevazute in Formularul nr.17 si profesionale invocate in Formularul nr. 18.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180. In cazul asocierii se vor prezenta Formularul nr.14 si Formularul nr.15 de asociatul 1, 2 etc.acestea urmand a se cumula.
Dotari minime necesare: balastiera cu statie de sortare-1 buc.
4-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit. tehn. si prof. de catre o
alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care benef., de
regula, prin prezentarea Formularului nr. 16-Angajament privind sustinerea
tehnica si profesionala, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia resursele tehnice prevazute in Formularul nr.17 si profesionale invocate in Formularul nr. 18. Persoana
care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in
situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180.
5-Inf. privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze. Se va completa o decl. privind subcontractantul, partile din contract pe care acesta urmeaza sa le indepl., datele de recunoastere ale acestuia si, dupa caz, acorul acestuia. Cerintele formulate pentru sit. prev. la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractnti si/sau de catre tertul sustinator.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit. tehn. si prof. de catre o alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care benef., de regula, prin prezentarea Formularului nr. 16-Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, incheiat in forma autentica, prin care acesta
confirma faptul ca va pune la dispozitia res. teh. prevazute in Formularul nr.17 si prof. invocate in Formularul nr. 18. Pers. care asig. sust. tehn. si prof. nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din proced. de atrib., conf
Prezentare certificat privind managementul calitatii ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma depunerii ofertelor se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita depunerea unei noi oferte de pret prin intermediul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal (art 2562-OUG 34/2006)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC LUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SA
Adresa postala: STR.LT. STANCU ION NR.1, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130105, Romania, Tel. +40 245612816, Email: [email protected], Fax: +40 2456111389
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer