Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de alimente preambalsate - produse de morarit si paste fainoase - lot 4


Anunt de participare numarul 112893/13.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA
Adresa postala:  Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510093, Romania, Punct(e) de contact:  Diana Antonia Rusu, Tel. 0258818266, Email:  [email protected], Fax:  0258817037, Adresa internet (URL):  www.protectiasocialaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de alimente preambalsate - produse de morarit si paste fainoase - lot 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produsele se livreaza la sediile unitatilor din judet, care se afla in subordinea DGASPC Alba, conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 luni
Valoarea estimata fara TVA: 76, 541.4RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de alimente preambalate (produse de morarit si paste fainoase - lot 4). produsele se vor livra pe baza de comanda, la fiecare unitate in parte in termen de maxim 5 zile, conform prevederilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15600000-4 - Produse de morarit, amidon si produse amilacee (Rev.2)
15611000-4-Orez decorticat (Rev.2)
15612100-2-Faina de grau (Rev.2)
15612210-6-Faina de porumb (Rev.2)
15850000-1-Paste fainoase (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime pentru total acord cadru si pentru un contract subsecvent, defalcate pe fiecare unitate in parte sunt prezentate in anexele caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 76, 541.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare1150 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale
- Certificat de participare
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Certificate emise de Primarie si Directia Finantelor cu privire la plata datoriilor la buget
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
- Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista cu principalele livrari realizate in ultimii 3 ani
- Experienta similara (copii contracte executate sau adeverinte)
- Autorizatii pentru 2 autovehicule pentru transport alimente preambalate
Copii xerox certificate inmatriculare si contracte inchiriere/liesing, dupa caz
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoare contracte realizate: minim 25.830 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11554/13.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S63-093972din31.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2011 11:00
Locul: sala de sedinte a Complexului Arnsberg, str. Mihai Viteazu nr. 2, Alba Iulia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana care prezinta imputernicire semnata de reprezentantul legal al operatorului economic, insotita de o copie a C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natioanl pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Alba
Adresa postala:  P-ta Iuliu Maniu nr. 24, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510111, Romania, Tel. 0258811184, Email:  [email protected], Fax:  0258811184, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006 - cap. Solutionarea contestatiilor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al DGASPC Alba
Adresa postala:  str. Mihai Viteazu nr.2, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510093, Romania, Tel. 0258818266, Email:  [email protected], Fax:  0258817037, Adresa internet (URL):  www.protectiasocialaalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2010 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer