Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de Aparataj electric si cupla incalzire tren pentru locomotive electrice


Anunt de participare numarul 71206/26.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA DE REPARATII LOCOMOTIVE CFR SCRL BRASOV SA
Adresa postala: STRADA FUNDATURA HARMANULUI NR.2, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Punct(e) de contact: CORNEL DINU, Tel.0268334434, Email: [email protected], Fax: 0268334434
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Reparatii locomotive CFR.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de Aparataj electric si cupla incalzire tren pentru locomotive electrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.C. C.F.R. - S.C.R.L. BRASOV S.A.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare pe baza de grafic de livrare de aparataj electric si cuple incalzire tren 12 luni calendaristice de la data semnarii contractului .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31230000-7 - Piese pentru aparate de distributie sau de control al energiei electrice (Rev.2)
31213300-5-Cutii de distributie prin cablu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1Cupla incalzire trenA1 260 V008 buc10
2Camera de stingere(9180)EJD1370100 buc40
3Camera de stingere(9160)EJC1370080 buc80
4Comutator incalzire9165 buc 2
5Comutator proba S7.219155 buc 2
6Lamela contact(9145; 9160)4721170buc1300
7Contactor EJC 1160 1000V9160 buc10
8Contactor EJD 1160 1000V9180 buc20
9Flexibil(9160)4560470 buc10
10Sans contact EJC (9160)3471020 buc120
11Sans contact EJD (9180)3472860 buc20
12Buton comanda simpla100V cc9106 buc14
13Buton pt. disp. punere la masa 110 Vcc 2.5A9105 buc 3
14Buton de retinere (alarma disjunctor) 110 Vcc 2.5 A 9109 buc 4
15Termocontact T4.29110 buc 7
16Camera stingere K1-K42370310-9152 buc20
17Bobina de suflaj 110 Vcc EJC2.29.0090-9160 buc 4
18Bobina de suflaj 110 Vcc EJD2.29.012.0-9180 buc 4
19Contactor ELJB 125 1000V 250 A cu bobina 110 Vcc9130 buc 6
20Priza proba 380V9190P buc 3
21Buton atentie indusi9111 buc 40
22Buton depasire ordonata9112 buc 20
Valoarea estimata fara TVA: 439, 882RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ale Autoritatii contractante . Plata se va efectuacu Ordin de Plata la 45 de zilede la data receptiei produselor lasediul achizitorului .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptiul de a se asocia cu scopul de adepune o candidatura sau oferta comuna fara a fi obligati sa isilegalizeze dpdv formal asocierea .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa faca dovada ca nu se afla in stare de faliment, si-a indplinit obligatiile de plata catre bugetul consolidat al statului (Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul finantelor de Stat in original si/sau copie legalizata), nu a fost condamnat in ultimii 5 ani prin hotatare definitiva a unei instante judecatoresti pentru: participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/sau spalare de bani, o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau greseli in materie profesionala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale + declararatie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul care face obiectul procedurii, completare, ultima Balanta de verificare contabila, ultimul Bilant contabil .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, autorizatii mentionate in Caietul de sarcini nr. 107/38/2009 si in Fisa de date a achizitiei nr. 107/41/2009: Autorizatie de Furnizor Feroviar vizata pentru anul 2009 in copie; Certificat de omologare tehnica feroviara eliberata de catre A.F.E.R. sau de catre o alta autoritate feroviara recunoscuta de organismele Uniunii Europene pentru produsele a caror achizitie face obiectul acestei proceduri in copie; Agrement Tehnic Feroviar eliberata de A.F.E.R. pentru ofertantii care au calitatea de comerciant (dealer) al produselor a caror achizitie face obiectul acestei proceduri in copie; Autorizatie de comercializare a produselor a caror achizitie face obiectul acestei proceduri eliberata de producator pentru ofertantii care au calitatea de comerciant (dealer) in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2009 10:00
Locul: Sediul S.C. C.F.R. - S.C.R.L. BRASOV S.A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentantii Ministerului Finantelor Unitatea pentru coordonarea si verificarea Achizitiilor Publice .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3 ., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic S.C. C.F.R. - S.C.R.L. BRASOV S.A.
Adresa postala: Str. Fundatura Harmanului , nr. 2 ., Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Tel.0268334434, Email: [email protected], Fax: 0268334434
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2009 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer