Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de aparatura de laborator in cadrul proiectului SAPARD M1.2-Corp laboratoare la DSVSA Iasi


Anunt de participare numarul 56997/01.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Iasi
Adresa postala: Iasi, Al. M. Sadoveanu nr. 10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700489, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Tanasescu, Tel.0232/267501, Email: [email protected], Fax: 0232/277305, Adresa internet (URL): www.dsv-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitate sanitara veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de aparatura de laborator in cadrul proiectului SAPARD M1.2-Corp laboratoare la DSVSA Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul DSVSA Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de aparatura de laborator in cadrul proiectului SAPARD M1.2-Corp laboratoare la DSVSA Iasi, conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253300-1 - Spectrometre (Rev.1)
33253221-3-Cromatografe de gaz (Rev.1)
33253310-4-Spectrometre de masa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona 2 loturi de aparatura conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 725, 350RON
II.2.2) Optiuni
Da
In cazuri fortuite, un nou contract cu contractantul, 50% din valoare, fara o noua procedura
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.08.2008 pana la 10.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare: lot 1- 750 lei, lot 2- 13.700 lei, garantie buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si fonduri SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea -form. 12A
-decalaratie neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006-form. 12B si certificate fiscale buget consolidat original sau copie legalizata
-delclaratie in conf. cu Legea 161/2006 -form. B14
-certificat constatator ORC, copie certificat inregistrare
Aceleasi documente vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul grupului de operatori economici in cazul depunerii unei oferte comune.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie de afaceri ultimii 3 ani mai mare decat valoarea estimativa a achizitiei
-bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2006, 31.12.2005
-identificare financiara -form. B15
Aceleasi documente vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul grupului de operatori economici in cazul depunerii unei oferte comune.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-profit pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale- form. 12L
-informatii privind calitatea ofertantului -form 12C, 12G
-experienta de contractant probata prin min. 3 contracte similare in ultimii 3 ani, cu o valoare de min. 50% din valoarea estimativa a achizitiei-lista contractelor -form. 12D
-dovada asigurarii personalului de specialitate cu experienta in domeniu -form 12I, 12J si 12K
-certificat ISO 9001/2000 sau echivalent
Aceleasi documente vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul grupului de operatori economici in cazul depunerii unei oferte comune.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
801/24.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2008 11:00
Locul: sediul DSVSA Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii operatorilor economici, observatori SAPARD
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura 1.2 SAPARD- Imbunatatirea structurilor in vederea realizarii controlului de calitate, veterinar si fitosanitar, pentru calitatea produselor alimentare si pentru protectia consumatorilor, contract de finantare nerambursabila nr. C 1.20101212400001/28.09.2006 pentru obiectivul de investitii: CORP LABORATOARE LA DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR IASI
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca de pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel iasi
Adresa postala: str. A. Panu 25bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232255907, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se pot depune in toate fazele procedurii de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp. juridic al DSVSA Iasi
Adresa postala: Al. M. Sadoveanu nr. 10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700489, Romania, Tel.0232267501, Email: [email protected], Fax: 0232277305, Adresa internet (URL): www.dsv-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2008 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer