Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de autospeciale PSI - rezervor 8000 litri


Anunt de participare numarul 141269/21.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 7B, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, Punct(e) de contact: Dragomir Nicolae, Tel. +40 0213155485-236, Email: [email protected], Fax: +40 213101565, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de autospeciale PSI - rezervor 8000 litri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 693, 548.42RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: -pentru anul 2013- 2 complet, e valoare contract subsecvent 1564516, 14 lei fara tva; -pentru anul 2014- 2 complete, valoare contract subsecvent 1564516, 14 lei fara tva; -pentru anul 2015- 2 complete, valoare contract subsecvent 1564516, 14 lei fara tva;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de autospeciale PSI - rezervor 8000 litri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimativa minima a acordului-cadru: 1 (un) complet autospeciala PSI;Cantitatea estimativa maxima a acordului-cadru: 6 (sase) autospeciale PSI;Cantitatea estimativa minima a unui singur contract subsecvent: 1 (un) complet autospeciala PSI;
Cantitatea estimativa maxima a unui singur contract subsecvent: 2 (doua) complete autospeciale PSI;
Cantitatea estimativa maxima a celui mai mare contract subsecvent: 2(doua) complete autospeciale PSI;
Repartizarea pe ani este urmatoarea: -pentru anul 2013 - 2 complete;
-pentru anul 2014 - 2 complet;
-pentru anul 2015 - 2 complet;
Valoarea estimata fara TVA: 4, 693, 548.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
(1) Valoarea G.P. :89.177, 00 lei. (2)Constituire: conform prevederile art. 86 . (1) si (5) din H.G. 925/2006 . Echiv. pentru G.P. depusa in Euro, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile. In cazul const. G.P. prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO68TREZ7005005XXX000201 deschis la A.T.C.P.M.B. (3) Valab. g.p.: 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Per. de valab. a G.P. poate fi prelungita la cererea A.C. Constituirea G.P. se va dovedi in conf. cu prev. art. 18 din H.G. nr. 1660/2006. In cazul in care G.P. se const. printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, documentul doveditor se va prezenta, in original, la sediul A.C. de la pct. I.1. G.P. se constituie numai in lei.In conf. cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006, G.P. este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. CoNF. prevederilor art. 87 din H.G. nr. 925/2006, A.C. are dreptul de a retine G.P., ofertantul pierzand astfel suma const., atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze a.c. in per. de valab.e a ofertei. In cazul unei contestatii respinsa de C.N.S.C., A.C. va retine contestatorului din G.P. in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru o suma calculata conform prevederilor art. 2781 din O.U.G. 34/2006. In cazul in care op. ec. se incadreaza in categoria I.M.M., conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea I.M.M., acestia au dreptul de a constitui G.P. in cuantum de 50 % din val. solicitata. Cuantum: 10 % din pretul contractului subsecvent, fara T.V.A. Mod de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Observatie: In cazul in care operatorii economici se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, acestia au dreptul de a constitui garantia de buna executie in cuantum de 50 % din valoarea solicitata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Depunerea Certificatului de participare la procedura, cu oferta independenta completat conform Formularului F.1Cerinta nr. 2: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OuG 34/2006 completata conform Formularului F.2Cerinta nr. 3: Depunerea Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG 34/2006 completata conform Formularului F.3Cerinta nr. 4: Depunerea Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OuG 34/2006 completata conform Formularului F.4Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta achizitie sunt: Ionita Ariton; Scrieciu Liviu; Raileanu Ivan; Vasile Bogdan; Antohe Aurel, Pompiliu Popescu, Paun Nicoleta; Ghica Marian; Dumitru Marian; Domuta Ionel, Bejan Marius; Florinel Iancu, Vasiele Carstea, Bogdan Krupenschi, Daniel Lapadat, Ana-Maria Paval, Mihai Hanganu, Mihai Georgescu, Marius Micu, Alexandru Profir.Cerinta nr. 5: Depunerea Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 46 alin. (1) din OuG 34/2006 completata conform Formularului F.5Cerinta nr. 6: Depunerea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar. Din certificatul prezentat trebuie sa reiasa obligatiile exigibile scadente fata de bugetul general consolidat si bugetul asigurarilor sociale de stat la termenul de plata al lunii anterioare celei in care se depun ofertele.
*Observatie: Nu vor fi considerate datorii catre bugetele componente ale bugetului consolidat de stat, sumele pentru care se prezinta documente oficiale, emise de autoritatile competente, pentru acordarea de reesalonari, derogari, amanari sau inlesniri la plata.
Cerinta nr. 7: Depunerea Fisei de informatii generale completata conform Formularului F.6Cerinta nr. 8: Depunerea de dovezi privind incadrarea in IMM (daca este cazul).Completare si postare dovezi solicitate prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare (in cazul in care ofertantul se incadreaza in aceasta situatie si doreste sa beneficieze de facilitatile legale)Observatie: 1) In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatia personala se demonstreaza pentru fiecare operator economic in parte, membru al grupului.
(2) Daca este cazul, documentele solicitate la cerintele 2 si 3 vor fi depuse si de catre tertul sustinator.(3) Daca este cazul, documentele solicitate la cerinta 4 vor fi depuse atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.*Observatie: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantii sai legali, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantii trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.*Observatie: Persoanele juridice/fizice straine vor depune documente echivalente celor solicitate de autoritatea contractanta operatorilor economici romani (care se emit doar de autoritatile romane), in conformitate cu prevederile legale din tara in care sunt rezidente. Acolo unde aceste documente nu au echivalent, este suficienta completarea declaratiilor prezentate ca model in Documentatia de atribuire. Documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate.*Observatie: (1) Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.(2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta va solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.*Observatie: (1) In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare aceasta sustinere pentru verificarea indeplinirii cerintelor minime impuse in cadrul documentatiei de atribuire.(2) Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm prevazut la art. 186 alin. (2) si la art. 190 alin. (2) din ordonanta de urgenta trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.(3) In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare, utilaje, echipamente, personal -, angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.(4) In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de produse/servicii/lucrari furnizate/prestate/executate intr-o perioada anterioara sau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Cerinta nr. 1. Ofertantii sa fie inregistrati si sa aiba in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor de natura celui care face obiectul procedurii.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea Certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial / Oficiul National al Registrului Comertului. In cazul persoanelor fizice autorizate se va depune autorizatia de functionare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
B11139
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Cheltuielile privind intocmirea si prezentarea ofertei apartin in exclusivitate ofertantului. 2.In baza prevederilor art.10, din H.G. nr. 445/2003, pana la semnarea acordului-cadru, operatorii economici declarati castigatori trebuie sa obtina codul NATO de agent economic (Codul NCAGE - acordat de Biroul National de Codificare sau Codul SCAGE - atribuit de NAMSA - Agentia NATO de Intretinere si Aprovizionare in functie de statul in care operatorul economic este inregistrat). Dupa semnarea contractelor subsecvente, contractantul va ridica de la Biroul National de Codificare al Romaniei formularul Proiectului de identificare pentru completarea datelor de codificare a articolului de inzestrare. Furnizarea datelor de codificare a articolului de inzestrare este obligatorie si gratuita. Biroul National de Codificare al Romaniei este situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 7-9, sector 6, cod postal 061072, Bucuresti, tel. 021-410.78.80, 021- 410.78.81. int. 236 sau 307, fax 021-411.14.57, e-mail: [email protected]. 3.In cazul in care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret, autoritatea contractanta va transmite, in SEAP, o solicitare de clarificare referitoare la depunerea unor noi propuneri financiare imbunatatite, iar operatorii economici vor transmite raspunsul lor folosind facilitatile oferite de SEAP. Pentru locurile 2 si 3, daca exisa mai multi ofertanti, se va plica acelasi algoritm iar propunerile financiare pot fi imbunatatite de asa natura incat ofertantii clasati pe locurile de mai sus (anterioare) sa nu fie afectati, adica pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02574
Adresa postala: Drumul Taberei, nr. 7B, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, Tel. +40 0213155485, Fax: +40 0213101565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2012 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer