Licitatie Publica - Furnizare de autovehicule speciale pentru compactare, transport deseuri si igienizare stradala, utilaje, echipamente si obiecte de inventar
Anunt de participare numarul 31663/11.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria orasului Copsa Mica
Adresa postala: str. Aleea Castanilor nr.8, Localitatea: Copsa Mica, Cod postal: 555400, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Serban, Tel.0269840120, Email: [email protected], Fax: 0269840149, Adresa internet (URL): www.copsa-mica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de autovehicule speciale pentru compactare, transport deseuri si igienizare stradala, utilaje, echipamente si obiecte de inventar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Copsa Mica si comunele: Axente Sever, Micasasa, Seica Mica, Tarnava, Valea Viilor judetul Sibiu.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de vehicule de compactare a deseurilor menajere, vehicule de colectare a deseurilor menajere si containere din plastic pentru deseuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.1)
25223300-3-Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
34144511-3-Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 autogunoiere compactoare, o automaturatoare colectaore, 1 echipament spalare autospeciale cu jet, 1 echipament aspiratie gaze esapamanet, 448 containere deseuri, 1000 pubele de 120 l, 4200 pubele de 240 l si alte obiecte de inventar.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 873, 655.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cunatum fix de 18.700 lei; Garantia de buna executie in cunatum de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
O.G. 40/2006 si H.G. 1267/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multe persoane fizice sau juridice au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificat constatator emis de ORC; Certificate de atestare fiscala emise de administratia finantelor publice si de autoritatea publica locala de pe raza localitatii unde este inregistrat ofertantul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de autoritatea competenta (31.12.2006) din care sa rezulte ca ofertantul a inregistrat profit.Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani (2004-2006):
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 5.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Minim un contract similar finalizat privind livrarea de autovehicule speciale: vehicule de compactarea deseurilor menajere, vehicule de colectare deseuri menajere (recomandarea "buna executie" din partea beneficiarului).
Minim un inginer specializarea mecanic sau electromecanic, sau utilaj tehnologic; persoana autorizata pentru activitati ce privesc securitatea muncii sau un contract valabil cu o firma specializata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 550.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Direct la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2007 11:15
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local Copsa Mica.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri Comisiei de evaluare, imputernicitii sau reprezentantii legali ai ofertantilor, observatori din partea MEF.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Aleea Castanilor, nr. 8, Localitatea: Copsa Mica, Cod postal: 555400, Romania, Tel.0269-840125, Email: [email protected], Fax: 0269-840149, Adresa internet (URL): www.copsa-mica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2007 12:09