Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare de bunuri in cadrul proiectului:


Anunt de participare numarul 110186/28.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bogat-Bogat Onkormanyzati Fejlesztesi Tarsulas
Adresa postala:  Siculeni nr.106, jud. Harghita, Localitatea:  Siculeni, Cod postal:  537 295, Romania, Punct(e) de contact:  Csaba Szentes, Tel. 0752-314376, Email:  [email protected], Fax:  0266-316951, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de dezvoltare intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: dezvoltare comunitara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare de bunuri in cadrul proiectului:
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Siculeni, Comuna Mihaileni, Comuna Ciceu
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de dotari independente: macarale, mobila si accesorii mobilier, echipament informatic si accesorii de birou, pachete de software si sisteme informatice, echipamente de protectie, diverse echipamente de protectie impotriva incendiilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
30000000-9-Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
42414100-2-Macarale (Rev.2)
44480000-8-Diverse echipamente de protectie impotriva incendiilor (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 592, 003RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.12.2010 pana la 15.06.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 11840, 00 lei total: 460 lei - lot 1, 3106 lei - lot2, 3340 lei -lot3, 752 lei lot4, 4180 lei -lot 5.garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului(fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri PNDR Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Decalaratie privind neincadrarea in situatiile prvazute de art. 181 din OUG 34/2006; Certificat de astestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exegibile de plata la bugetul de stat si la bugetele locale; Certificat constatator emis de OficiulRegistrului Comertului; Certificat de inregistrare; Certificat de inregistrare cu scopuri TVA.
Pentru persoanele juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimul an fiscal (2009)
Cifra de afaceri pe ultimul an fiscal: 1184000 lei (medie anuala)sau 46030 lei- lot1, 310600 lei -lot2, 334040 lei -lot3, 75260 lei - lot4, 418078 lei - lot5.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. finalizarea a cel putin unui contract similar de furnizare, finantat din fonduri europene
2. declaratia privind principalele furnizari de bunuri in ultimii 3 ani,
3. CV+urile persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2010 10:00
Locul: comuna Siculeni, str. Princinpala nr. 106
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul legal al ofertantului, sau imputernicitul acestuia, reprezntant al APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR, Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropopelos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (0040)213104641, Email:  [email protected], Fax:  (0040)213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala:  str. Gheorghe Doja, nr 6, Localitatea:  Miercurea Ciuc, Cod postal:  530132, Romania, Tel. 0266310145, Fax:  0266310145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 art 256*2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara BOGAT Onkormanyzati Fejlesztesi Tarsulas
Adresa postala:  RO537295 Siculeni, str. Principala nr. 106, Localitatea:  Siculeni, Cod postal:  537296, Romania, Tel. 0752314376, Email:  [email protected], Fax:  0266316951
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2010 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer