Licitatie Publica - Furnizare de carburant auto pe baza de carduri
Anunt de participare numarul 142938/06.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Dinut, Tel. +40 3163704, Email: [email protected], Fax: +40 3163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de carburant auto pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: pe teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 484, 516.13RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual, valoarea unui contract subsecvent (12 luni) este de 742.258, 06 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord cadru pentru furnizare carburant auto pe baza de carduri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
carburant auto, benzina fara plumb si motorina, pe baza de carduri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 484, 516.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 2% din valoarea fara TVA a acordului acdru, respectiv 29.690 lei. Perioada de valabilitate a acesteia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara conforma cu Formularul nr.15. 2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante. 3) Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO56 TREZ7005005XXX 000223, CUI 16335444. 4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare, Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 16 si Formularul nr. 17 (dupa caz).In cazul in care ofertantul contesta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 5264.52lei, in conformitate cu prevederile art. 278'1 din OUG nr. 34/2006.Atentie! In cazul in care garantia de participare este depusa in alta moneda decat in lei echivalenta leu/valuta va fi efectuata la cursul publicat de BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de de 5 % din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 346/2004) cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat + fonduri nerambursabile ( POS mediu - axa 6- Asistenta tehnica)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 1. Pentru confirmare, se vor prezenta: (CAZIER JUDICIAR SI CAZIER FISCAL).
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 2. Pentru confirmare, se vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta scanate in una din formele: original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 3. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in
legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Rovana PLUMB- Ministru, Lucia Ana Varga-ministru delegat, Elena Dumitru-Secretar de Stat, Mircea Nica-secretar general, Dragos Ionut BANESCU- Secretar General Adjunct, Carmen Tinta- Director General, Speranta MUNTEANU-Director General, Sebastian Tanase-sef serviciu achizitii, Liliana Dinut-consilier SAP.
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta -Formularul nr. 4.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 5,
In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana. Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, Certificat
constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012 - in cazul in care a fost incheiat)
in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii
in care este stabilit ofertantul (individual sau asociere, caz in care fiecare
asociat va prezenta aceste documente
declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani;Autoritatea contractanta solicita ca media globala a cifrei de afaceri pentru
ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 1.484.516 lei
In cazul in care aceasta nu este in Lei, echivalenta se va face la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecarea an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentare bilanturi contabile pe ultimii 3 anicompletare Formular 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asocierea
Informatii privind sustinatorul
Experienta similara. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are o experienta relevanta in domeniul solicitat. Valoarea acestuia va fi de cel putin 742.258, 06 lei.
In cazul in care acesta nu este in Lei, echivalenta se va face la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecarea an in parte.
O lista a principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestatre, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Certificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor sau echivalent sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul va prezenta Acord sau scrisoare preliminara de asociereofertantul va prezenta un angajament ferm al persoanei respective si va completa Formularele nr.1, nr.2 si nr.3documente relevante(document constatator/recomandare/proces verbal de receptie)semnate de catre benefiaciarcompletare Formular 8copie certificata conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2013 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2013 12:00
Locul: sediul MMSC, bdul.Libertatii nr.12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul legal/persoana imputernicita, cu act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS MEDIU- AXA 6 - ASISTENTA TEHNICA 25%
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere faptul ca acordul-cadru urmeaza a fi semnat cu 3 operatori economici, in cazul in care se prezinta preturi egale(indiferent de locul ocupat in clasament) autoritatea contractanta va proceda pentru stabilirea primelor 3 clasate astfel: a)va solicita operatorilor economici ce au prezentat ofertele, reofertarea in plic inchis, b) daca in urma efectuarii operatiunii de la punctul a) mentionat anterior, pe primele 3 locuri sunt mai mult de 3 oferte, autoritatea contractanta va declara castigatoare oferta operatorilor economici cedetinnumarul cel mai mare de autovehicule Euro 6 implicate in transportul de carburant;c) In cazul in care in urma efectuarii operatiunii de la punctul b) mentionat anterior, pe primele 3 locuri sunt mai mult de 3 oferte, autoritatea contractanta va semna acordul cadru cu toti operatorii economici.Autoritatea contractanta nu accepta completarea documentelor depuse, ulterior deschiderii ofertelor, cu exceptia celor prevazute la art.11 alin.(5) din HG nr.925/2006.Contactele subsecvente vor fi atribuite in urma reluarii competitiei intre semnatarii acordului-cadru. Autoritatea contractanta va transmite o invitatie la reofertare catre toti semnatarii acordului-cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile, in conf cu prevedrile art 256 indice 2, lit)b din OUG nr. 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vedereaanularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: bdul.Libertatii nr.12, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel. +40 213163704, Email: [email protected], Fax: +40 213163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2013 14:27