Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de carburant pe baza de carduri


Anunt de participare numarul 135920/26.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Ambulanta Judetean Vaslui
Adresa postala: Str.Tipografiei, Nr.1, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730113, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Haba, Tel. +40 0235361498, Email: [email protected], Fax: +40 0235311934, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de carburant pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la pompa furnizorului
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 7, 299, 360RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 5 contracte subsecvente derulate in perioada 2012-2017 - Valoarea celui mai mare contract subsecvent - 1.824.840 lei. Cantitatile celui mai mare contract subsecvent - Min 348.000 litri, Max.369.000 litri
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de combustibil, la pompa, pe baza de carduri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime
Contract subsecvent Benzina fara plunb CO 95Motorina Euro 5
2012 -benzina 7.000 litri, motorina 130.000 litri
2013 - 2014, benzina 18.000 litri, motorina 330.000 litri
2014 - 2015, benzina 18.000 litri, motorina 330.000 litri
2015 - 2016, benzina 18.000 litri, motorina 330.000 litri
2017 -benzina 10.000 litri, motorina 180.000 litriCantitati maxime
Contract subsecvent Benzina fara plunb CO 95Motorina Euro 5
2012 -benzina 8.000 litri, motorina 150.000 litri
2013 - 2014, benzina 19.000 litri, motorina 350.000 litri
2014 - 2015, benzina 19.000 litri, motorina 350.000 litri
2015 - 2016, benzina 19.000 litri, motorina 350.000 litri
2017 -benzina 11.000 litri, motorina 200.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 7, 299, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 72993, 60 lei reprezentand 1% din valoarea estimata a acordului cadru.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se poate constitui: - garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurarisau- ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO98TREZ6565005XXX004426, deschis la Trezoreria Vaslui, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, sau la caseria auroritatii contractante ;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise.In cazul depunerii de catre ofertant/ofertanti a unei eventuale contestatii iar contestatia va fi respinsa de catre CNSC autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma de 8289, 93 lei , in conformitate cu art. 278^1 din OUG-34/2006 Cuantumul GBE 2% din valoarea contractului. GBE se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari , care devine anexa la fiecare contract subsecvent; sau GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in proportie de 2% din valoarea facturii. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide uncont la dispozitia AC, la Trezoreria Vaslui. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica decat 0, 5% din pretul fiecarui contract subsecvent. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia deatribuire..Durata garantiei de buna executie este valabila pe toata durata contractului.In baza Legea nr.346/2004 valoarea GBE este de 50%din cuantumul garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din prestari de servicii prin contract cu Casa Nationala de Asigurari de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care aproba/semneaza documente in legatura sau pentru procedura de atribuire - Comitet director(Manager- jr.Popa Aurora, Director economic- Ec. Corduneanu Mihaela Cristina, Jurist -Popa Aurora) Comisia de evaluare a ofertelor ( Haba Cristian-presedinte, Membri- Ing.Buculeasa Liviu, Ing.Vartolomei Sergiu Vasile, Ing.Bianu Virgil, Ec.Ochiana Cecilia)
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Operatorul economic va prezenta in copie documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica ( Certificat constatator emis de Oficiul Comertului).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele in drept
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3 Ofertantul trebuie sa detina cel putin o statie proprie sau in parteneriat, in orasele Vaslui, Barlad, Husi, Negresti, Murgeni precum si in fiecare resedinta de judet si in municipiul Bucuresti.
1 Declaratia pe propria raspundere si Lista principalelor furnizari de produse ce fac obiectul contractului de achizitie publica, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, etc.pe o perioada de 3 (trei) ani a caror valoare insumata sa fie de minim 1.824.840 lei.
2 Licenta emisa de Registrul Auto Roman pentru produsele ce fac obiectul contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Venituri din prestari de servicii, contract incheiat cu Casa Nationala de Asigurari de Sanatate.In caz de egalitate intre doi sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. Se va completa in conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Judetean Vaslui
Adresa postala: str.Tipografiei, nr.1, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730113, Romania, Tel. +40 0235361498, Email: [email protected], Fax: +40 0235311934
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer