Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de carburanti auto 2008


Anunt de participare numarul 48711/04.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "SERBAN CANTACUZINO" AL JUDETULUI PRAHOVA
Adresa postala: STR. RUDULUI NR. 96, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100304, Romania, Punct(e) de contact: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Serban Cantacuzino" al judetului Prahova - Ploiesti, Str. Rudului, Nr. 96, Tel.0244 595366, In atentia: D-l. OLTEANU ION, Email: [email protected], Fax: 0244 595367, Adresa internet (URL): www.isuprahova.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de carburanti auto 2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Serban Cantacuzino" al judetului Prahova - Ploiesti, Str. Rudului, Nr. 96;
- Sediul Detasamentului 2 Pompieri Ploiesti - Ploiesti, b-dul Petrolului, Nr.59;
- Sediul Detasamentului de Pompieri Campina - Campina, Str. Vasile Alecsandri, Nr. 4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare benzina fara plumb (SR EN 228/2003) si motorina (SR EN 590/2002) din depozitele furnizorului, cu plata la livrare, si din statiile de distributie carburanti, sub forma de BVCA preachitate (max. 3000 file)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23111200-0 - Benzina fara plumb (Rev.1)
23121200-3-Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Benzina fara plumb (SR EN 228/2003): minim 8000 litri - maxim 10000 litri;
- Motorina (SR EN 590/2002): minim 100000 litri - maxim 120000 litri;
- In functie de nevoi, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa achizitioneze produsele sub forma de BVCA (max. 3000 file a cate 50 lei/fila)
Valoarea estimata fara TVA: intre 354, 720 si 426, 900RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului pentru primele 4 luni din 2009, in functie de fondurile bugetare disponibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.05.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantie de participare in cuantun de 7000 lei, sub forma de scrisoare bancara- Garantie de buna executie in cuantum de 7% din valoarea fara TVA a contractului, sub forma de scrisoare bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, decontarea se va face cu ordin de plata, prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Solicitam legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si catre cel local, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la data de 29.02.2008, valabil 30 de zile de la data eliberarii;
- Certificat de inregistrare (C.U.I.), Certificat constatator din care sa rezulte ca ofertantul poate executa servicii similare obiectului achizitiei / Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 31.12.2007 inclusiv contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la MFP;
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul livrarilor de carburanti auto
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Principalele livrari vor fi confirmate de copii dupa contractele incheiate cu beneficiarii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1204214/01.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante - Ploiesti, Str. Rudului, Nr. 96
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti (prin imputernicire scrisa) ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul unitatii, Ploiesti, Str. Rudului, Nr. 96, Tel./Fax: 0244595366, Serviciul Logistic, intre orele 8.00 - 15.00 in zilele lucratoare, in urma unei solicitari scrise
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emil Zola, Nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: -, Romania, Tel.0244522446, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Serban Cantacuzino" al judetului Prahova
Adresa postala: Str. Rudului, Nr. 96, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100304, Romania, Tel.0244595366, Email: [email protected], Fax: 0244/595366
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2008 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer