Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de carburanti auto (benzina fara plumb cu cifra octanica 95 si motorina euro 5) pe baza de carduri de credit.


Anunt de participare numarul 147296/17.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT PENTRU CONTROLUL IN TRANSPORTUL RUTIER
Adresa postala: bld. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: CHRISTIAN BRUNO ZALUPCA, Tel. +40 756141499, Email: [email protected], Fax: +40 213116680, Adresa internet (URL): www.isctr-mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica pentru controlul in transportul rutier
Activitate (activitati)
Altele: controlul in transportul rutier
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de carburanti auto (benzina fara plumb cu cifra octanica 95 si motorina euro 5) pe baza de carduri de credit.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La statiile de distributie carburanti ale ofertantului castigator din toate resedintele de judet de pe teritoriul Romaniei si municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 573, 720 si 7, 147, 440RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vor incheia contracte subsecvente cu valabilitate de maxim 12 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare carburant auto (benzina fara plumb si motorina) pe baza de carduri de credit.
Numarul de carduri de credit este de 132, plus 10 carduri de rezerva, cu posibilitatea suplimentarii numarului de carduri in cazul cresterii numarului de autovehicule din parcul auto propriu al I.S.C.T.R, si in cazul schimbarii numarului de inmatriculare, prin inlocuirea celor vechi. Cardurile de credit vor fi universale (care sa permita alimentarea atat cu benzina fara plumb cat si cu motorina euro 5) si vor filivrate gratuit autoritatii contractante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate minima estimata de carburant pe durata acordului cadru? 81.000 litri benzina fara plumb 95 si 631.800 litri motorina euro 5 ;
Cantitate maxima estimata de carburant pe durata acordului cadru? 162.000litribenzina fara plumb 95 si 1.263.600 litri motorina euro 5;
Cantitate minima estimata de carburant pentru cel mai mic contract subsecvent ? 27.000 litri benzina fara plumb 95 si 210.600 litri motorina euro 5 ;
Cantitate maxima estimata de carburant pentru cel mai mare contract subsecvent? 54.000 litri benzina fara plumb 95 si 421.200 litri motorina euro 5;
Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent: 1.191.240 RON fara TVA
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 2.382.480RON fara TVA.
Valoarea estimata a acordului cadru: intre 3.573.720 RON si 7.147.440 RON fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 573, 720 si 7, 147, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei: 140.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: sub toate formele prevazute la art. 86 alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau prin ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO38TREZ7015005XXX013386 Trezoreria sector 1, CF 29348330, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare, depusa/incarcata in SEAP, va fi depusa si in original la sediul ISCTR pana la data limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei. In masura in care, Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor respinge contestatia ca nefondata sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatie autoritatea contractanta va respecta prevederile art. 278ยน din OUG nr.34/2006. In situatia in care garantia de participare se va constitui in valuta, pentru echivalenta sa va avea in vedere cursul lei/valuta comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecb.eu) avand ca data de referinta 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 5% din valoarea fara TVA aferenta contractului subsecvent. Se va constitui dupa semnarea contractului subsecvent in termen de maxim 5 zile astfel: ordin de plata, scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare trebuie prezentat in original, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante, obiectul contractului de achizitie publica, valabilitatea pentru care a fost constituita, parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Completarea Formularului nr. 1 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Formularul nr. 1 va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Completarea Formularului nr. 2 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006
Completarea Formularului nr. 3 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare.Formularul nr. 3 va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a acordului cadru de furnizare sunt:
Inspector de stat ?ef ?Gabriel Adrian STEFANESCU,
Director Directia Achizitii Publice si Administrativ ?Valeru RADUCA, Sef Serviciul Financiar Contabilitate ? Petruta MANOLE
Sef Serviciul Administrativ ? Radu BOBOS
Sef Serviciul Achizitii Publice ?Mihai GHEORGHITOIU
Expert Serviciul Achizitii Publice ? Christian ZALUPCA
Consilier Juridic Serviciul Achizitii Publice ? Stefan ENECerinta nr. 4
Declaratii privind calitatea de participant la procedura
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatia deschisa cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 - Formularul nr. 5 Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
a) Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, care trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administrator. De asemenea obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii, va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in cazul in care s-a prezentat , ,copie conform cu originalul?.
Cerinta nr. 2
Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. Furnizorul trebuie sa detina minim o statie de distributie in fiecare din resedintele tuturor judetelor din tara si municipiul Bucuresti, unde sa se poata efectua plata carburantului alimentat cu ajutorul cardului de credit. Prin exceptie, pentru judetul Ilfov se va lua in considerare statia de distributie aferenta municipiului Bucuresti.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta o lista cu locatiile statiilor de livrare carburanti (adresa si nr. telefon) din fiecare resedinta de judet
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta o lista cu locatiile statiilor de livrare carburanti (adresa si nr. telefon) din fiecare resedinta de judet
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S194-333769 din 05.10.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma clasamentului stabilit conform criteriului de atribuire ?oferta cu pretul cel mai scazut?, se constata existenta a doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, clasate pe locul I (respectiv cu pretul cel mai scazut), pentru departajare, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Operatorul economic declarat castigator trebuie sa prezinte in original la sediul ISCTR, inainte de semnarea acordului-cadru, formularul de oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 374930814, Email: [email protected], Fax: +40 213116680, Adresa internet (URL): www.isctr-mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2013 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer