Licitatie Publica - ?FURNIZARE DE CARBURANTI AUTO (BENZINA SI MOTORINA) PE BAZA DE BONURI VALORICE, PENTRU PARCUL AUTO AL SUCURSALEI DE TRANSPORT BUCURESTII NOI?
Anunt de participare numarul 139979/27.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Mirela Trandafir, Tel. +40 212080414, Email: [email protected], Fax: +40 212080403, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SUCURSALA DE TRANSPORT BUCURESTII NOI
Adresa postala: Bd. Aviatorilor nr. 14, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011861, Romania, Tel. +4 0213140686, In atentia: Ioana Panciu, Fax: +4 0213101133
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SUCURSALA DE TRANSPORT BUCURESTII NOI
Adresa postala: Bd. Aviatorilor nr. 14, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011861, Romania, Tel. +4 0213140686, In atentia: Ioana Panciu, Fax: +4 0213101133
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SUCURSALA DE TRANSPORT BUCURESTII NOI
Adresa postala: Bd. Aviatorilor nr. 14, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011861, Romania, Tel. +4 0213140686, In atentia: Ioana Panciu, Fax: +4 0213101133
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?FURNIZARE DE CARBURANTI AUTO (BENZINA SI MOTORINA) PE BAZA DE BONURI VALORICE, PENTRU PARCUL AUTOAL SUCURSALEI DE TRANSPORT BUCURESTII NOI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statiile de distributie ale agentului economic castigator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DE CARBURANTI AUTO (BENZINA SI MOTORINA) PE BAZA DE BONURI VALORICE, PENTRU PARCUL AUTOAL SUCURSALEI DE TRANSPORT BUCURESTII NOI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona: 420.000 l benzina CO 95 fara plumb si 150.000 l motorina Euro5
Cantitatile mentionate sunt estimari pentru 12 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 60.000 lei (pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare)In eventualitatea unei contestatii respinse de C.N.S.C. se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน lit.b) din OUG 34/2006Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006.Formularul F14 ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara.- contul in care se poate vira garantia de participare este RO98INGB0001008171128910 deschis la INGBANK sucursala Metropolis, CUI: 15262352Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de buna executie a contractului va fii de 5% (2, 5% pt. IMM-uri) din valoarea acestuia, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se va constitui conf. Art.90 alin. (1) din HG 925/2006: (1) Prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 5 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Se va completa formularul 1. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, actualizata - Se va completa formularul 3. Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1 si d), daca este cazul.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura. - Se va completa formularul 2
Certificatului de participare cu oferta independenta - conform ordinului ANRMAP nr.314/2010.-Se va completa formularul A
Declaratia privind neincadrarea in prev. art.69 1 din OUG 34/2006- Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul? Formularul B
Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Georgian Gabriel SURDU ? Director General; Emilia SERBAN ? Director Economic; Gabriel MIHALACHE - Dir.Coordonator; Vasile SIMIONESCU - Dir. Economic; Ecaterina TANASESCU ? Consilier Juridic; Ioana PANCIU ? Persoana responsabila cu atribuirea contractului.
Cerificate fiscale privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului si bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru persoanele fizice/juridice straine:
Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, emise de autoritati competente din tarade origine sau din tara in care respectivul este stabilit.
Nota : In cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris ca domeniu de activitate, obiec tul prezentei proceduri.
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului, in original.
Pentru persoane fizice/juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documenete vor fi prezentate in traducere legalizata.
Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.-urilor (daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.
- se va specifica media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta:
- media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 3.000.000 lei.
Se va completa Formularul 4.
Bilantul contabil sau extrasul de bilant contabil, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? inregistrat la organele competente, pentru confirmarea cifrei de afaceri pentru fiecare an pentru care exista exercitiu financiar incehiat (2009, 2010, 2011)
*Pentru conversia in Ron, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani. Se va completa formularul 5+anexa.
Fisa de experienta similara ? Operatorii economici vor face dovada incheierii in ultimii 3 ani a minim 1 si maxim 3 contracte de furnizare de produse similare, avand ca obiect furnizarea a 570.000 litri carburanti auto (benzina fara plumb si motorina) pe baza de bonuri valorice de carburanti auto.Se va prezenta formularul 6 ? experienta similara.Se solicita copia contractului sau a informatiilor relevante din contract.
Informatii privind statiile de distributie. Se solicita in fiecare judet si in fiecare sector al Municipiului Bucuresti existenta a cel putin cate unei statii de distributie care comercializeaza toate sortimentele de carburanti auto solicitate, cu decontare pe baza de bonuri valorice. Se va prezenta o lista cu adresele statiilor de distributie de carburanti atat din tara cat si din Mun. Bucuresti.
Bonurile valorice vor trebui sa fie acceptate de catre toate statiile din reteaua proprie. Ofertantul va prezenta o declaratie prin care sa ateste ca bonurile valorice pentru carburanti auto sunt acceptate de catre toate statiile din reteaua proprie.
Forma de contract va trebui sa fie acceptata in forma prezentata in Documentatia de atribuire. Ofertantul va prezenta o declaratie prin care sa confirme acceptarea formei de contract prezentata in Documentatia de atribuire.
Certificarea sistemului demanagement al calitatii. Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform standardului ISO 9001:2008 ( sau echivalent) de catre un organism abilitat. Nu se admit ofertanti in curs de implementare.
In cazul de asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011. Se va prezenta Copie conforma cu originalul dupa respectivul certificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2012 12:00
Locul: Sediul STBN, Bd. Aviatorilor nr.14, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza imputernicirilor scrise, insotite de copie dupa actul de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: in cazul in care se constata ca ofertele clasatepe primul loc au preturi egale, atunci AC va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, conform criteriului de atribuire.Se solicita ca Bonurile valorice sa fie in valoare de 50 lei cu TVA inclus.In cazul in care ofertantul declarat castigator refuza semnarea contractului in forma prezentata in Documentatia de atribuire (si acceptata conform Declaratiei pe proprie raspundere), oferta sa va fi declarata neconforma, acesta pierzand garantia pentru participare (conf. HG 925/2006, art.87, alin.2) si dreptul de a mai participa la o viitoare licitatie organizata de R.A.A.P.P.S. ? S.T.B.N., avand ca obiect furnizarea de carburanti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006, alin. 1 lit.a) sau dupa caz art. 2562 alin.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Atribuire Contracte Achizitii al RA ADMINISTRATIA PATRIMONIULUI PROTOCOLULUI DFE STAT
Adresa postala: Str. Moliere nr. 6-8 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Tel. +4 0212080414, Fax: +40 212080414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2012 09:21