Licitatie Publica - ?FURNIZARE DE CARBURANTI AUTO (BENZINA SI MOTORINA) PE BAZA DE BONURI VALORICE, PENTRU PARCUL AUTO AL S.R.P.TRIUMF?
Anunt de participare numarul 146349/06.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Mirela Trandafir, Tel. +40 212080414, Email: [email protected], Fax: +40 212080403, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SUCURSALA DE REPREZENTARE SI PROTOCOL TRIUMF
Adresa postala: Aleea Alexandru nr. 45 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011822, Romania, Tel. +40 212301746, In atentia: Cristina FUDULICA, Email: [email protected], Fax: +40 212300095
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SUCURSALA DE REPREZENTARE SI PROTOCOL TRIUMF
Adresa postala: Aleea Alexandru nr. 45 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011822, Romania, Tel. +40 212301746, In atentia: Cristina FUDULICA, Email: [email protected], Fax: +40 212300095
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SUCURSALA DE REPREZENTARE SI PROTOCOL TRIUMF
Adresa postala: Aleea Alexandru nr. 45 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011822, Romania, Tel. +40 212301746, In atentia: Cristina FUDULICA, Email: [email protected], Fax: +40 212300095
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?FURNIZARE DE CARBURANTI AUTO (BENZINA SI MOTORINA) PE BAZA DE BONURI VALORICE, PENTRU PARCUL AUTOAL S.R.P.TRIUMF?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statiile de distributie ale agentului economic castigator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?FURNIZARE DE CARBURANTI AUTO (BENZINA SI MOTORINA) PE BAZA DE BONURI VALORICE, PENTRU PARCUL AUTOAL S.R.P.TRIUMF?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona: 24.600 l benzina fara plumb si 32.400 l motorina
Cantitatile mentionate sunt estimari pentru 12 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 293, 288RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 5.800 lei (pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare)In eventualitatea unei contestatii respinse de C.N.S.C. se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน lit.a) din OUG 34/2006Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006.Formularul 10 ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara- contul in care se poate vira garantia de participare este R0 39RNCB0082044172820001 deschis la BCR sucursala Unirea, CUI: RO2351555.Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Pentru o garantie de participare depusa in alta valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor Garantia de buna executie a contractului va fi de 5% (2, 5% pt. IMM-uri) din valoarea acestuia, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se va constitui conf. Art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Se va completa formularul 1. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura. - Se va completa formularul 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, actualizata - Se va completa formularul 3. Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1 si d), daca este cazul.
Certificatului de participare cu oferta independenta - conform ordinului ANRMAP nr.314/2010.-Se va completa formularul 4
Declaratia privind neincadrarea in prev. art.69 1 din OUG 34/2006-Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul? Formularul 5
Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Mihai Niculae ? Director Coordonator; Romulus Pancu ? Director Economic;Narciz Apas ? Director Comercial, Cristian Ambrozi ? Director Tehnic, Cristina Fudulica ? Sef birou Tehnic, Catalin Trestianu ? Sef birou Juridic, Emilia Rosoga ? Sef birou Transporturi
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial ?(original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Certificat fiscal cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta(original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?).Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului, in original.
Pentru persoane fizice/juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documenete vor fi prezentate in traducere legalizata.
Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.-urilor (daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.
- se va specifica media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul 6Documente de confirmare: Bilantul contabil sau extrasul de bilant contabil, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? inregistrat la organele competente, pentru confirmarea cifrei de afaceri pentru fiecare an pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2010, 2011, 2012)*Pentru conversia in Ron, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani
Informatii privind statiile de distributie. Se solicita in fiecare judet si in fiecare sector al Municipiului Bucuresti existenta a cel putin cate unei statii de distributie care comercializeaza toate sortimentele de carburanti auto solicitate, cu decontare pe baza de bonuri valorice.
Certificarea sistemului demanagement al calitatii
Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform standardului ISO 9001:2008 (sau echivalent) de catre un organism abilitat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul 7+anexaSe va prezenta o lista cu adresele statiilor de distributie de carburanti atat din tara cat si din Mun. BucurestiSe va prezenta Copie conforma cu originalul dupa respectivul certificat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2013 11:00
Locul: Aleea Alexandru , nr. 45, sector1 , Bucuresti ( Sediul S.R.P.TRIUMF)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: in cazul in care se constata ca ofertele clasatepe primul loc, au preturi egale , atunci AC va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, conform criteriului de atribuire.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in prezenta Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederile HG 925/2006, o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul de a depune initial declaratia pe propria raspundere prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a completa si prezenta Formularul D.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006, alin. 1 lit.b) sau dupa caz art. 2562 alin.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Atribuire Contracte Achizitii al RA- ADMINISTRATIA PATRIMONIULUI PROTOCOLULUI DE STAT
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Tel. +40 212080414, Fax: +40 212080414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2013 10:35