Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de carburanti auto pe baza de bonuri valorice - benzina fara plumb CO 95


Anunt de participare numarul 132765/26.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN HARGHITA
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR. 34-36, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530180, Romania, Punct(e) de contact: BUGEAC KRISZTINA, Tel. +40 0266205233, In atentia: BUGEAC KRISZTINA, Email: [email protected], Fax: +40 0266371294, Adresa internet (URL): www.politiaromana.hr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de carburanti auto pe baza de bonuri valorice - benzina fara plumb CO 95
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La statiile de distributie carburant ale ofertantului castigator din intreaga tara pe baza de BVCA. BVCA se va livra la sediul Inspectoratului de Politie Judetean Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 534, 274.19 si 1, 068, 548.39RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente lunarein functie de necesitatile si alocatiile bugetare. Se estimeaza a se incheia 10 contracte subsecvente pentru fiecare luna de valabilitate a acordului cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru si contractele subsecvente vor avea ca obiect furnizarea carburanti auto pe baza de bonuri valorice ? benzina fara plumb CO 95 pentru functionarea autovehiculelor din cadrul IPJ Harghita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordul cadru si contractele subsecvente vor avea ca obiect furnizarea carburanti auto pe baza de bonuri valorice ? benzina fara plumb CO 95
a. valoarea estimata minima fara TVA a acordului cadru este de: 534274, 19 lei (reprezentand 13250 fileBVCA x 40, 32 lei fara TVA/fila (50 lei/fila cu TVA))
b. valoarea estimata maxima fara TVA a acordului cadru este de: 1068548, 39 lei (reprezentand 26500 fileBVCA x 40, 32 lei fara TVA/fila (50 lei/fila cu TVA))
c. valoarea estimata fara TVA a celui maimic contract subsecvent este de: 53427, 42 lei (reprezentand 1325 file BVCA x 40, 32 lei fara TVA/fila (50 lei/fila cu TVA))
d. valoarea estimata fara TVA a celui maimare contract subsecvent este de: 106854, 84 lei (reprezentand 2650 file BVCA x 40, 32 lei fara TVA/fila (50 lei/fila cu TVA))
Valoarea estimata fara TVA: intre 534, 274.19 si 1, 068, 548.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 16030 lei-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor, -Garantia de participare trebuie prezentata, cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.-Forma de constituire a garantiei de participare: -SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA formular nr. 8 din sectiunea Modele de Formulare-Ordin de plata sau fila CEC in contul IPJ HR, RO32TREZ3515005XXX000177 deschis la Trez Mun Miercurea Ciuc;
-Prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante;
-Garantia de participare se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari conform art. 86 din HG 925/2006- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in conformitate cu art.87sau partial in conformitate cuart. 278^1 din H.G.R. nr. 925/2006.Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G.R. nr. 925/2006.Documentul care confirma constituirea garantiei de participare va fi scanat si atasat in SEAP, iar originalul va fi transmis/depus la sediul I.P.J. Harghita, Miercurea-Ciuc, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 34-36, Compartiment marketing si achizitii publice pana la termenul limita de depunere a ofertelor in SEAP.- In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Observatie: -Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, in forma, termenul si cuantumul solicitat, vor fi respinse ca inacceptabile. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul fiecarui contractsubsecvent, fara TVA si se constituie in termen de 7 zile lucratoare de la semnarea acestuia.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul 8 din sectiunea Modele de Formulare)-Ordin de plata sau fila CEC in contul IPJ HR, RO32TREZ3515005XXX000177 deschis la Trez Mun M-Ciuc;
-Prin depunerea sumei la casieria autoritatii contractante;
-Orice alt instrument de garantare.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi de 14 zile de la termenul limita de la finalizarea fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.91, 92 din HGR nr.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii
1. Declaratii privind eligibilitatea: completarea formularului 1 din sectiunea Modele de Formulare;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. NR.34/2006: Completarea formularului 2 din sectiunea Modele de Formulare;In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclusde laprocedura pentru atribuirea acordului ? cadru la contractul subsecvent deprestari servicii .
3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire sunt CMS SEF ANTAL STEFAN, CMS SEF SALAORU GHEORGHE, INSP PR TIT OANA, INSP BUGEAC KRISZTINA, AG SEF ADJ ALMASAN GABRIEL, AG PR DOSPINESCU ANGELA; formular 11 din sectiunea Modele de Formulare
4. Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010; formular 12 din sectiunea Modele de Formulare
5. Prezentare Certificate de atestare fiscala(original sau copie legalizata sau xerocopie cu precizarea ?conform cu originalul? stampilata si semnata de un reprezentant legal pe fiecare pagina) privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor in luna anterioara depunerii ofertelor.
6. Prezentare Certificat de atestare fiscala (original sau copie legalizata sau xerocopie cu precizarea ?conform cu originalul? stampilata si semnata de un reprezentant legal pe fiecare pagina) privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor in luna anterioara depunerii ofertelor.
7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completarea formularului 3 din sectiunea Modele de Formulare Persoane juridice/fizice romane
1. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / altele echivalente din care sa rezulte domeniile de activitate ale operatorului economic (original sau copie legalizata sau xerocopie cu precizarea ?conform cu originalul? stampilata si semnata de un reprezentant legal pe fiecare pagina), valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Persoane juridice /fizice straine
1. Documente edificatoare prin care sa dovedeascaforma de inregistrare juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau xerocopie cu precizarea ?conform cu originalul? stampilata si semnata de un reprezentant legal pe fiecare pagina si traducere in limba romana)valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principalelorlivrari de produse in ultimii trei ani
b) Ofertantul trebuie sa dispuna de o retea de distributie* astfel:
-cel putin o statie de distributie a carburantului unde se poate efectua plata cu bonuri valorice non-stop(24 de ore din 24) in toate judetele tarii
- cel putin o statie de distributie a carburantului unde se poate efectua plata cu bonuri valorice non-stop (24 de ore din 24) in toate municipiile din judetul Harghita (M-Ciuc, Od. Secuiesc, Toplita, Gheorgheni)sau situate pe o raza de maxim 5 km de acestea.Retea de distributie*: statiile proprii sau afiliate, care accepta livrarea de carburanti auto pe baza bonurilor valorice de carburanti emise de ofertantul castigator.
a) Standarde de protectie a mediuluib) Standarde de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
INFORMATII ADITIONALE DESPRE LICITATIA ELECTRONICA : SE VA ORGANIZA 1 RUNDA DE LICITATIE ELECTRONICA CU O DURATA DE 1 ZI, ELEMENTUL OFERTEILA LICITATIAELECTRONICAESTEPRETUL TOTAL AL OFERTEI PENTRU UN NUMAR DE 26500 file BVCA cu o valoare nominala de 40.32 lei fara TVA/fila.Deschiderea ofertelor se va face inSEAPComisia de evaluare va analiza ofertele depuse, verificand indeplinirea de catre ofertanti a cerintelor solicitate prin prezenta documentatie de atribuireDupafinalizareaverificarii documentelor de calificare si a propunerii tehnice autoritatea Contractantava transmite in SEAPofertantii ale caror oferte sunt admisibile, precum si ale ofertantiilor ale caror oferte au fost declarate inacceptabile sau neconforme.Dupa finalizarea verificarii ofertelor de calificare si propunerea tehnica, se intocmeste raportul procedurii de atribuire.Deliberarea va avea loc in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
124073/13.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care la runda de reofertare doi sau mai multi operatori economici vor prezenta preturi egale, atunci departajarea se va efectua prin solicitarea de catre autoritatea contractanta a unor noi oferte de pret conform formularului de oferta nr. 6 din Sectiunea Modele de formulare (care vor fi transmise la sediul autoritatii contractante in plic sigilat) in termen 3 zile lucratoare de la etapa de licitatie electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal conform art. 256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul de Politie Judetean Harghita -Compartimentul Juridic
Adresa postala: str. TUDOR VLADIMIRESCU nr. 34-36, judetul HARGHITA, Localitatea: MIERCUREA CIUC, Cod postal: 530180, Romania, Tel. +40 0266205103
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2012 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer