Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de carburanti auto pe baza de BVCA-uri.


Anunt de participare numarul 144873/10.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA INTRETINERE SI ADMINISTRARE PATRIMONIU TULCEA
Adresa postala: STR. PACII, NR. 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: MIHAIELA SECUI, Tel. +40 240516250, Email: [email protected], Fax: +40 240516250, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de carburanti auto pe baza de BVCA-uri.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Spitalului nr. 48 Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de combustibili auto pe baza de BVCA-uri, pentru parcul auto din dotarea DIAP Tulcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea a 3500 file BVCA-uri, cu 50 lei/fila in carnete de 25 sau 50 file.
Valoarea estimata fara TVA: 141, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2500 Ron ? 2% din valoarea estimate fara suplimentari. Garantia de participare se poate constitui si in euro. Data la care se face echivalenta leu/euro este cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. In cazul constituirii garantiei intr-o alta valuta echivalenta se face la cursul de schimb comunicat de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunerea ofertelor.Modalitatile de plata a garantiei sunt :1.Numerar la casieria DIAP Tulcea str. Pacii nr. 20 cam. 301;2.Ordin de plata in cont RO94TREZ6415006XXX000140, Trezoreria Tulcea;3. Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari , care se prezinta in original in coantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei este de 45 zile de la data limita de depunerea ofertelor.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in original (prezentata in partea exterioara a plicului), nu va fi deschisa si va fi considerata respinsa, conform art.33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata.Retinerea garantiei de participare: Autorit. contractanta va retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG nr.925/2006 si cu art. 278^1 alin(1)lit. a)din oug 34/2006 cu modif. si completarile ulerioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta 34/2006.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010.
Declaratie privind neincadrarea in prevederilor art.69^1 din OUG 34/2006.
Persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu procedura de atribuire din cadrul Autoritatii Contractante sunt: ing. Marinescu Silviu Stefan-Director General, ec. Secui Mihaiela- Contabil sef, jr. Ganea Catalina, ref. Nicolin Paraschita, ref. specialist. Radu Valeria, ms. Lazar Petre, ref. Lopataru Constanta.
1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul fiscal din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in care sa fie inscris obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Nota: Pentru a fi valabil, certificatul constatator va fi prezentat in original sau in copie certificata ?conform cu originalul?. Originalul sau copia legalizata acestui document vor fi prezentate pentru conformitate de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt:
- date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si obiectele secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca acesta cerinta.
Persoane juridice / fizice straine Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este
rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.
Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus. Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintrea asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil sau extras de bilant sau alte documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile. Bilantul contabil pentru anul 2012 sa fie vizat si inregistrat de organele competente. Bilanturile contabile vor fi prezentate in copie, stampilate si certificate ?conform cu originalul? pe fiecare pagina, de catre reprezentantul legal al operatorului economic.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor
solicitate mai sus.
Informatii privind cifra de afaceri
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati, respective
2010, 2011, 2012. Se va completa
Formularul 8 Informatii generale din Sectiunea Formulare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2012 inregistrat si vizat de catre organele componente in copie conform cu originalul.Cifra de afaceri solicitata vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a se lua in considerare anul in curs.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro). In cazul in careoferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista statiilor de distributie carburanti
-Ofertantii vor detine cel putin ostatie de alimentare in localitatea Tulcea
-Ofertantii trebuie sa detina cel putin o statie de distributie pentru alimentare in program ?Non-Stop?a carburantilor, care sa satisfaca nevoile achizitorului, respectiv aria Municipiului Tulcea. In acest sens ofertantii vor prezenta reteaua si adresele statiilor de alimentare si distributie a carburantilor de pe raza Municipiului Tulcea si programul acestora.
Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii urmatoarelor certificari sau echivalent emise de organisme abilitate.
ISO 9001 :2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-se va completa formularul nr.9 din Sectiunea III - formulare-se va prezenta o copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2013 12:00
Locul: DIAP- Tulcea, str.Pacii, nr.20, cam.300, loc.Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, alte persoane autorizate UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor: in cazul in care 2 sau mai multe oferte sunt clasate pe locul I, intrunesc acelas punctaj, va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut. In cazul in care ofertele cu acelas numar de puncte au preturi egale, se va solicita ofertantilor aflati in aceasta situatie, reofertarea pretului in plic inchis, pana la realizarea departajarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Intretineresi Administrare Patrimoniu Tulcea ? Oficiul juridic
Adresa postala: Str. Pacii nr. 20, cam.300, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel. +40 0240516250, Email: [email protected], Fax: +40 0240516250
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2013 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer