Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DE CARBURANTI PE BAZA DE CARDURI


Anunt de participare numarul 116790/11.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA OLT
Adresa postala:  Slatina, Al. Tineretului , nr. 1A , jud Olt, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230053, Romania, Punct(e) de contact:  LAURENTIU LIVIU MOISIU, Tel. 0249/433302, In atentia:  IONUT NITA, Email:  [email protected], Fax:  0249/433302, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE CARBURANTI PE BAZA DE CARDURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SERVICIUL DE AMBULANTA OLT
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DE CARBURANTI PE BAZA DE CARDURI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132000-3 - Benzina (Rev.2)
09134210-2-Motorina (0, 2) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SE VOR ACHIZITIONA - 355000 LITRI MOTORINA-10000 LITRI BENZINA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 531, 854.84RON
II.2.2) Optiuni
Da
CANTITATEA VARIAZA IN FUNCTIE DE NECESAR SI BUGETUL ALOCAT; POATE FI SUPLIMENTATA
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.04.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 30637.10 SI REPREZINTA MAXIMUL DE 2% DIN VALOAREA SUMEI ESTIMATE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONTRACT - CASA DE ASIGURARI DE SANATATE OLT, VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECALARIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181 DIN OUG 34/2006, DECLARATII PRIVIND INEXISTENTA STARII DE FALIMENT, IN FORMATII GENERALE, CERTIFICATA CONSTATATOR, CERTIFICATE FISCALE DE LA STAT SI BUGETELE LOCALE, CERTIFICAT PRIVIND INREGISTRAREA IN SCOPURI DE TVA(DACA E CAZUL), CERTIFICAT DE INREGISTRARE, STATUTUL/ACTUL CONSTITUTIV AL SOCIETATII
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL LA 31.06.2010 SI BALANTA DIN 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII REFERITOARE LA: DOTARI DE NATURA TEHNICA;EFECTIVUL MEDIU AL PERSONALULUI, AUTORIZATIE DE PUNERE PE PIATA A PRODUSELOR, AUTORIZATIE DIN PARTEA PRODUCATORULUI, CERIFICATE DE CONFORMITATE, LICENTE RAR, EXPERIENTA SIMILARA, ART 188/OUG34/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.07.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2011 11:00
Locul: SERVICIUL DE AMBULANTA OLT, ALEEA TINERETULUI NR 1A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O PERSOANA AUTORIZATA DIN PARTEA FIECARUI OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLEOS, NR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL OLT - SECTIA DE CONTECIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  MANASTIRII, NR 2, Localitatea:  SLATINA, Cod postal:  230038, Romania, Tel. 0249414989, Fax:  0249435782
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE AMBULANTA OLT
Adresa postala:  ALEEA TINERETULUI NR 1A, Localitatea:  SLATINA, Cod postal:  230053, Romania, Tel. 0249433302, Email:  [email protected], Fax:  0249433302
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2011 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer