Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de carburanti pe baza de carduri


Anunt de participare numarul 133363/28.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: str.Careiului nr.26/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440187, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN FRENTESCU, Tel. +40 261741360, Email: [email protected], Fax: +40 261741360, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de carburanti pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Satu Mare ( Satu Mare, Carei, Tasnad, Negresti-Oas )
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 983, 140 si 3, 170, 340RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In perioada de derulare a acordului cadru preconizam(in functie de bugetul ce ni se va aloca), ca se vor incheia minim 2- maxim 4 contracte subsecvente in fiecare an.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru va fi incheiat pe o durata de 3 ani (36 luni) de la data semnarii acestuia.
Valoarea minima estimata, fara TVA este de 1.983.140 lei (cu echivalentul in Euro 461.195, 35 la cursul euro de 4, 3).
Cantitatea minima de Benzina fara plumb este de 10.000 litri
Cantitatea minima de Motorina Euro 5 este de 412.000 litri
Cantitatea minima de Motorina Top Euro 5 este de 2.000 litri
Valoarea maxima estimata, fara TVA este de 3.170.340 lei ( cu echivalentul in Euro 737.288, 37 la cursul euro de 4, 3)
Cantitatea maxima de Benzina fara plumb este de 30.000 litri
Cantitatea maxima de Motorina Euro 5 este de 638.000 litri
Cantitatea maxima de Motorina Top Euro 5 este de 10.000 litri
In perioada de derulare a acordului cadru preconizam ( in functie de bugetul ce ni se va aloca)ca se vor incheiaminim 2 ? maxim 4 contracte subsecvente in fiecare an.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134220-5-Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Alimentarea cu combustibil a 27 de autosanitare ce apartin parcului auto S.A.J. SATU MARE pe o durata de 3 ani ( 36 luni).
Cantitatile ce preconizam ca vor fi necesare desfasurarii activitatii sunt :
Cantitatea minima de Benzina fara plumb este de 10.000 litri
Cantitatea minima de Motorina Euro 5 este de 412.000 litri
Cantitatea minima de Motorina Top Euro 5 este de 2.000 litri
Cantitatea maxima de Benzina fara plumb este de 30.000 litri
Cantitatea maxima de Motorina Euro 5 este de 638.000 litri
Cantitatea maxima de Motorina Top Euro 5 este de 10.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 983, 140 si 3, 170, 340RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cerinta obligatorie: - Se va prezenta in mod obligatoriu garantie de participare .Cuantumul garantiei de participare se va exprima in lei si este :63.406, 80 lei-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA TRANSMITE AUTORITATII CONTRACTANTE IN ORIGINAL , INAINTE DE DATA DESCHIDERII OFERTELOR.-Mod de constituire si exprimare a garantiei pentru participare : conform art.86 din HG nr.925/2006 si anume printr-un instrument de garantare sau prin virament bancar in contul : RO72TREZ5465005XXX000171, deschis la Trezoreria Satu Mare.In cazul respingerii contestatiei de catre Consiliul, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute conform art.278 ^1 aliniatul 1 din OUG 34/2006 .In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consililui de respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului sumele prevazute la aliniatul 1 art.278^1 din OUG 34/2006 in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)-se solicita Formular nr. 3.completat Declaratia se va transmite in SEAP, in format electronic.
-Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-se solicita Formular nr. 4 completat Declaratia se va transmite in SEAP, in format electronic.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -se solicita Formular nr. 6 completatCertificatul se va transmite in SEAP, in format electronic.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹din OUG 34/2006 -se solicita Formular nr. 7 completat .Declaratia se va transmite in SEAP, in format electronic.Persoanele cu functie de decizie: Manger general Dr.Pataky Francisc , Director Economic Ec.Coraic Erzsebet, Director Medical Dr.Notarius Gabriela, Director tehnic Ing.Iago Tamas , Asistent sef.As.Pop Mihaela. --Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala la zi.
-- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ?documente eliberate de statul respectiv, cu respectarea prevederilor legislatiei UE.Documentele se vor transmite in SEAP, in format electronic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico - financiara -Fisa de informatii generale (Formular nr.1) din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimi 3 ani;Documentele se vor transmite in SEAP, in format electronic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica-Existenta statiilor de alimentare cu combustibil utilizand cardul de credit in localitatile judetului Satu Mare(Satu Mare, Carei, Tasnad, Negresti-Oas). Documentele se vor transmite in SEAP, in format electronic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
279/20.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte , clasate pe primul loc, au acelasi pret, in vederea desemnarii ofertei castigatoare autoritateacontractanta va solicita depunerea unei noi propuneri financiare. Noua propunere financiara se va depunein termen de 72 de ore in conditiile si termenele stabilite de autoritatea contractanta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Careiului nr.26/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440187, Romania, Tel. +40 261741360, Email: [email protected], Fax: +40 261741360
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer