Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de carburanti pentru parcul auto al Primariei Orasului Gura Humorului.


Anunt de participare numarul 135417/10.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Adresa postala: Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii publice, Tel. +40 230235051, In atentia: ing. Camelia Checherita, Email: [email protected], Fax: +40 230235038, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Adresa postala: Piata Republicii nr.14, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 230233199, In atentia: ing. Camelia Checherita, Email: [email protected], Fax: +40 230235051
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Adresa postala: Piata Republicii nr.14, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 230233199, In atentia: ing. Camelia Checherita, Email: [email protected], Fax: +40 230235051
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Adresa postala: Piata Republicii nr.14, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Relatii cu Publicul, Tel. +40 230235051, In atentia: ing. Camelia Checherita, Fax: +40 230235051
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de carburanti pentru parcul auto al Primariei Orasului Gura Humorului.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Gura Humorului
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 971, 784 si 1, 373, 900RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 343.475 Ron.In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente anual, in functie de necesitate si de fondurile disponibile.Valoarea contractelor ce urmeaza a fi atribuite: Valoareminima estimata 242.946 Ron, valoare maxima estimata 343.475 Ron.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare motorina si benzina pentru parcul auto al Primariei Orasului Gura Humorului.
Cantitati minime si maxime ce vor fi solicitate pe durata acordului cadru: Motorina: minim 180.000 l, maxim 254.000 l
Benzina: minim 33.600 l, maxim 48.000 l
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala maxima: 254.000 l motorina, 48.000 l benzina
Valoarea estimata fara TVA: intre 971, 784 si 1, 373, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 27.470 lei, cu valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se va constitui conform art.86, alin (1)din HG 925/2006.Nota: Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii interesati in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta: declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original- conform Formularului 12.In cazul asocierii, pentru a beneficia de prevederile art. 16, alin (2) din Legea nr. 346/2004, aprobata cu completarile si modificarile ulterioare, se va face dovada ca fiecare dintre membrii asociatiei se incadreaza in categoria IMM.Se va retine constestatarului caruia i se va respinge contestatia ca fiind nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA de atribuire a contractului.Modalitate de constituire: conform art. 90 alin. (1)sau alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Este de preferat ca instrumentul de garantare sa fie emis de catre o societate bancara sau de asigurari din Romania.In cazul constituiri garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cu respectarea prevederilor art.90 alin.3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitateaOfertantii vor prezenta Declaratie privind eligibilitatea, completata pe propria raspundere conform Formularului 1, completat in original, datat, semnat si stampilat.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator, acesta din urma va depune Declaratia privind eligibilitatea.
Incadrarea oricaruia dintre ofertanti, asociati sau sustinatoriin situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Ofertantiivor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? conform Formularului 2, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator financiar sau tehnic, acesta din urma va depune Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Incadrarea oricaruia dintre ofertanti sau asociati in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Persoana care asigura sustinerea financiara sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantiivor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? conform Formularului 3, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator financiar sau tehnic, acesta din urma va depune Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va fi depusa si de catre subcontractanti.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ing. Marius Ioan Ursaciuc- Primar, Ec. Alexandru Balau- Viceprimar, jr. Mihai Hunea-Secretar oras, ec. Ciornei Elena-Director Economic, ing. Camelia Checherita- Comp. Achizitii Publice, Baron Dorin- Compartiment Administratia Domeniului Public, Corfala Adrian- Directia Servicii Publice, Misiuc Ilie- CompartimentUrbanism si Amenajarea Teritoriului.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010.
Ofertantiivor prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Formularului 4, completat in original, datat, semnat si stampilat.5. Certificate fiscale
5.a. Ofertantul va depune Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
5.b. Ofertantul va depune Certificat de atestare fiscala privind platataxele si impozitelor locale eliberate de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , pentru punctul de lucru implicat in prezenta procedura (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original, sau copie conform cu originalul, astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
Se solicita depunerea certificatelor doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte- inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
In cazul in care uzeaza de acest drept de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Cerinta nr.1: Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului ComertuluiOfertantul va depune Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata, din care sa rezulte:
- domeniul de activitate (principal sau secundar) al ofertantului corespunde obiectului procedurii;In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte- inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
In cazul in care uzeaza de acest drept de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Cerinta nr.2: Ofertantii trebuie sa fie autorizati pentru comercializarea de produse petroliere ce fac obiectul prezentei proceduri.
Ofertantii vor depune Atestat de inregistrare pentru comercializare en detail de produse energetice, valabila la data deschiderii ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Se solicita ofertantilor sa detina cel putin o statie de furnizare carburanti situata pe aria administrativa a orasului Gura Humorului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 2613/05.04.2013/S3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2012 11:00
Locul: Primaria Gura Humorului, Piata Republicii, nr.14, Gura Humorului, Suceava, Sala de Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire in original si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Gura Humorului,
Adresa postala: Piata Republicii nr.14, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Tel. +40 230233199, Email: [email protected], Fax: +40 230235051
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer