Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DE CARNE SI PRODUSE DIN CARNE


Anunt de participare numarul 44988/04.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SIBIU
Adresa postala: JUD. SIBIU, LOC. SIBIU, STR. MITROPOLIEI, NR. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550179, Romania, Punct(e) de contact: RAZVANCRUTIU, Tel.0269232066, Email: [email protected], Fax: 0269236955
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE CARNE SI PRODUSE DIN CARNE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la centrele din subordinea DGASPC Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DE CARNE SI PRODUSE DIN CARNE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15130000-8 - Produse din carne (Rev.1)
15111000-9-Carne debovine (Rev.1)
15112000-6-Carne de pasare (Rev.1)
15113000-3-Carne de porc (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - produse din carneLotul 2 - carne de bovine
Lotul 3 - carne de pasareLotul 4 - carne de porc
Valoarea estimata fara TVA: 827, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 16000 ron impartita astfelLot 1-8000 RONLot 2-1800RONLot 3-2500 RONLot 4-3700 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Documente care dovedesc situatia personala a ofertantului
1.Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG 34/2006
3. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de consiliul local teritorial (valabil la adata de punerii ofertei) original sau copie legalizata.
4. Certificat de atestare fiscala (valabil la data depunerii ofertei) cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de autoritatea competenta original sau copie legalizata
5. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului teritorial, pe raza caruia candidatul/ofertantul este rezident original sau copie legalizata(valabil la data depunerii ofertei).Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale1. Actul constitutiv al societatii, din care sa rezulte obiectul de activitate, in copie.2. Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului., in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea economico-financiara
a) Bilantul contabil la 31.12.2007 inregistrat si vizat de organele competente.
b)Balanta analitica laaceeasi datac) Declaratii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, conf. Fisei de informatii generale (dupa caz);
Vor fi descalificati ofertantii care au datorii la stat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica
1.Experienta similara privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta experienta similara pentru un contract similar.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.2.Informatii cu privire la personalulangajat , in special pentruasigurarea controlului calitatii produselor3. Autorizatie pentru livrarea produselor din partea producatorului .
4. Prezentarea certificatului emis de catre un organism de certificare prin care se atesta faptul ca operatorul economic are certificat sistemul de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001/2000 sau in conformitate cu alte sisteme de certificare a calitatii
5.Mostre6.Listamijloacelor autodetinute cu orice titlu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2008 11:00
Locul: sediul DGASPC Sibiu , str. Mitropoliei nr 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONALDE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOSNR 6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02132104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: STR. I.C BRATIANU NR 1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810289, Email: [email protected], Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilorart 272 din OUG nr 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGASPC Sibiu , Serviciul Administrativ , Achizitii Publice si PSI
Adresa postala: Sibiu , str. Mitropoliei nr 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: `550179, Romania, Tel.0269/236955, Email: [email protected], Fax: 0269/236955
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2008 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer