Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de carti tiparite


Anunt de participare numarul 148260/29.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Adresa postala: Kogalniceanu nr.1., Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400084, Romania, Punct(e) de contact: Strada I.I.CBratianu, nr.14, Tel. +40 264405300, In atentia: Marcel Maris, Email: [email protected], Fax: +40 264450675, Adresa internet (URL): www.ubbcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de carti tiparite
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Presa Universitara Clujana
Strada Bogdan Petriceicu Hasdeu nr.51
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 166, 204.8 si 484, 326.08RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minim cate un contract subsecvent pe an cu urmatoarele valori maxime : pt.lotul 1, de 77.142, 48 lei ; pt.lotul 2, de 51.064, 08 lei si pt.lotul 3, de 37.998, 24.Minim cate un contract subsecvent pe an, cu valoare minima, respectiv: cate un titlu/format/lot.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1:
1.Carte coperta 300g policromie infoliata, faltuit, adunat, dublu brosat cu termoclei, finisat, interior offset plan pe 80g, pt.200ex./tiraj pt.carte de 200pag.
-Cantit.min.a acord.cadru , pt.2 ani este de 1 titlu de carte, indiferent de format.
-Cantit.max.a acord.cadru , pt.2 ani este de 86 de titluri de carte , format A5, B5, A4.
-Cantit.min.a contract.subsecv., este de minim, 1 titlu de carte, indiferent de format.
-Cantit.max.a contract.subsecv., este de maxim, 32 titluri de carte, format A5, B5, A4.
2.Carte coperta cartonata, policromie infoliata, faltuit, adunat, cusut manual ? legat, finisat, interior offset plan pe 80g, pt.200ex.
-Cantit.min.a acord.cadru , pt. 2 ani este de 1 titlu de carte, indiferent de format.
-Cantit.max.a acord.cadru , pt.2 ani este de 12 de titluri de carte , format A5, B5, A4.
-Cantit.min.a contract.subsecv., este de minim, 1 titlu de carte, indiferent de format.
-Cantit.max.a contract.subsecv., este de maxim, 6 titluri de carte format A5, B5, A4.
Lotul 2:
1.Carte coperta 300g policromie infoliata, faltuit, adunat, dublu brosat cu termoclei, finisat, interior offset plan pe 80g, pt.300ex./tiraj pt. carte de 200pag.
-Cantit.min.a acord. cadru , pt. 2 ani este de 1 titlu de carte, indiferent de format.
-Cantit.max.a a acord.cadru , pt. 2 ani este de 58 de titluri de carte , format A5, B5, A4.
-Cantit.min.a contract.subsecv., este de minim, 1 titlu de carte, indiferent de format.
-Cantit.max.a contract.subsecv., este de maxim, 14 titluri de carte format A5, B5, A4.
2.Carte coperta cartonata, policromie infoliata, faltuit, adunat, cusut manual ? legat, finisat, interior offset plan pe 80g, pt.300ex.
-Cantit.min.a acord.cadru , pt. 2 ani este de 1 titlu de carte, indiferent de format.
-Cantit.max.a a acord.cadru , pt. 2 ani este de 12 de titluri de carte , format A5, B5, A4.
-Cantit.min.a contract.subsecv., este de minim, 1 titlu de carte, indiferent de format.
-Cantit.max.a contract.subsecv., este de maxim, 6 titluri de carte format A5, B5, A4.
Lotul 3:
1.Carte coperta 300g policromie infoliata, faltuit, adunat, dublu brosat cu termoclei, finisat, interior offset plan pe 80g, pt.peste 400ex./tiraj pt.carte de 200pag.
-Cantit.min.a acord.cadru , pt.2 ani este de 1 titlu de carte, indiferent de format.
-Cantit.max.a a acord.cadru , pt.2 ani este de 30 de titluri de carte , format A5, B5, A4.
-Cantit.min.a contract.subsecv., este de minim, 1 titlu de carte, indiferent de format.
-Cantit.max.a contract.subsecv., este de maxim, 6 titluri de carte format A5, B5, A4.
2.Carte coperta cartonata, policromie infoliata, faltuit, adunat, cusut manual ? legat, finisat, interior offset plan pe 80g, pt.peste 400ex.
-Cantit.min.a acord.cadru , pt.2 ani este de 1 de titlu de carte, indiferent de format.
-Cantit.max.a a acord.cadru , pt.2 ani este de 12 de titluri de carte , format A5, B5, A4.
-Cantit.min.a contract.subsecv., este de minim, 1 titlu de carte, indiferent de format.
-Cantit.max.a contract.subsecv., este de maxim, 6 titluri de carte format A5, B5, A4.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22110000-4 - Carti tiparite (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1:
1.Carte coperta 300g policromie infoliata, faltuit, adunat, dublu brosat cu termoclei, finisat, interior offset plan pe 80g, pt.200ex./format A5, B5, A4/tiraj pt.carte de 200pag.
2.Carte coperta cartonata, policromie infoliata, faltuit, adunat, cusut manual ? legat, finisat, interior offset plan pe 80g, pt.200ex./format A5, B5, A4/tiraj pt.carte de 200pag.
Lotul 2:
1.Carte coperta 300g policromie infoliata, faltuit, adunat, dublu brosat cu termoclei, finisat, interior offset plan pe 80g.Pt.300ex./format A5, B5, A4/tiraj pt.carte de 200pag.
2.Carte coperta cartonata, policromie infoliata, faltuit, adunat, cusut manual ? legat, finisat, interior offset plan pe 80g.Pt.300ex./format A5, B5, A4/tiraj pt.carte de 200pag.
Lotul 3:
1.Carte coperta 300g policromie infoliata, faltuit, adunat, dublu brosat cu termoclei, finisat, interior offset plan pe 80g.Pt.peste 400ex./format A5, B5, A4/tiraj pt.carte de 200pag.
2.Carte coperta cartonata, policromie infoliata, faltuit, adunat, cusut manual ? legat, finisat, interior offset plan pe 80g.Pt.peste 400ex./format A5, B5, A4/tiraj pt.carte de 200pag.
In cantitatile si configuratiile prezentate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 166, 204.8 si 484, 326.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare: -pentru lotul 1:4.063, 26lei, lotul 2:3.326, 66lei, lotul3:2.296, 58lei.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza laconstituirea garantiei de participare de o reducere de 50%, depunand in acest sens declaratia de incadrare in categoria IMM.Modul deconstituire a garantiei de participare: 1.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 2.Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca. 3.Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca. 4.Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, semnat cu semnaturaelectronica.Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Biroul de Achizitii, Servicii siProduse, pana la data limita de depunere a ofertelor.Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, semnat cu semnatura electronica.Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituirea garantiei de participare pana la data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Data de referinta la care se va face echivalenta lei/alta valuta va fi data publicarii anuntului de participare in SEAP, aplicandu-se cursul de schimb comunicat de BNR.Conform cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , in masura in care Consiliul respinge contestatia pe fond sau operatorul economic retrage contestatia, autoritatea contractanta v-a retine contestattorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contract.: lotul 1:2.031, 63lei si lotul 2:1.663, 33lei. 10% din valoarea fara TVA a contractului, rezultata . Modul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA. b) modul de constituire a garantiei de buna executie: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, sau alta modalitate din cele prevazute la art.90 din H.G.nr.925/2006, avandu-se in vedere prevederile H.G nr.1045/2011, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 10% din valoarea contractului, fara TVA.Se accepta si constitirea garantiei prin retineri succesive pentru facturi partiale in conditiile alin.3 al art. 90 din H.G nr. 925/2006. - Restituirea garantiei de buna executie a contractului: Se face in celmult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor, care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei, in conditiile art.92, alin.1 din H.G.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sectiunea Formulare;
1.Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006-Formularul 5(12A)din Sectiunea Formulare;
2.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul /candidatl nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4)din HG NR.925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3)din Ordinul 509/2011.
3.Participarea la licitatie cu oferta independenta-Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr.12;
4.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
- Se solicita completarea formularului 13 din sectiunea formulare;
Persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste atribuirea contractului de achizitie publica, din cadrul autoritatii contractante: Rector Acad.Prof. Ioan Aurel Pop, Prorector Prof.dr. Dan Lazar, Prorector Prof.dr.Ioan Bolovan, Director General Ad-tiv.Ec.Ioan Neag, Administrator financiar Ec.Viorica Barsan, Director financiar contabil Istvan Pusok, Sef Serviciu Achizitii Liviu Sava, Sef Birou Aprovizionare Traian Boc, Sef Birou Achizitii Produse si Servicii Andrea Diana, Consilier juridic Alexandru Brasoveanu, Consilier juridic Adi Monica, Responsabil achizitie Adm.patrimoniu Marcel Maris, Expert tehnic Codruta Sacelean. I.Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant:
a)pentru persoane juridice/fizice romane:
1)pentru persoane juridice
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial astfel incat informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor
2)pentru persoane fizice
Autorizatia de functionare va fi valabila, cu viza la zi, astfel incatacest document sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor emisa de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, conform O.U.G nr.44/2008 cu modificarile si completarile ulterioare.
b)pentru persoane juridice /fizice straine:
Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, documentul in original sau copie legalizata.Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani. Se va
prezenta Formularul nr. 7 - Fisa deinformatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii trei ani. Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim, pentru lotul 1 de minim 150.000 RON, pentru lotul 2 de minim 100.000 RON si pentru lotul 3 de minim 70.000 RON.
Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul nr. 7 - Fisa de informatii generale cucifra de afaceri pe ultimii trei ani.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara- prezentarea listei privind principalele produse similare livrate in ultimii 3 ani, ce va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Cerinta minima: Se solicita prezentarea de documente, lasandu-se la latitudinea ofertantilor natura documentelor prezentate, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art. 188 alin. (1) lit. a) din OUG nr.34/2006, care sa confirme ca a livrat prin intermediul maxim a 3 contracte produse similare in valoare cumulata pentru lotul 1, minim 70.000 RON, pentru lotul 2, minim 50.000 RON, si pentru lotul 3, minim 30.000 RON.
Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta
comunicat de BNR pentru anii de referinta.Se va prezenta Formularul nr. 10
(12D) -Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Se vor prezenta mostre, conform Hot.1660 din 22.11.2006, art.19, alin.3, in vederea stabilirii capacitatii tehnice a ofertantului de a livra produsele solicitate la standardele autoritatii contractante si in varietatea de configuratii descrise necesare pentru a acoperi consumul diversificat al institutiei din bunuri de aceasta categorie, la nivelul acordului cadru pentru doi ani de zile, cate o mostra pentru fiecare dintre produsele din lot, indicate in caietul de sarcini , respectiv :
Pentru Lotul 1, pozitia 1, format A4-1buc., B5-1 buc. siA4-1 buc.;
Pentru Lotul 1, pozitia 2, format A4-1buc., B5-1 buc. siA4-1 buc.
Pentru Lotul 2, pozitia 1, format A4-1buc., B5-1 buc. siA4-1 buc.;
Pentru Lotul 2, pozitia 2, format A4-1buc., B5-1 buc. siA4-1 buc.
Pentru Lotul 3, pozitia 1, format A4-1buc., B5-1 buc. siA4-1 buc.;
Pentru Lotul 3, pozitia 2, format A4-1buc., B5-1 buc. siA4-1 buc.
Mostrele vor fi transmise pana la data limita de depunere a ofertelor evidentiata in invitatia de participare din SEAP, la sediul autoritatii contractante, Universitatea Babes-Bolyai, Str.I.I.C Bratianu nr.14, Magazia Centrala.Exemplarele vor fi depuse ca mostra in cutii sigilate insotite de un proces verbal de predare-primire si de un centralizator cuprinzand denumirile produselor, semnat de reprezentantii legali ai ofertantului si stampilat. In vederea identificarii produselor depuse ca mostre se impune etichetarea acestora, precizandu-se denumirea firmei , denumirea produsului in limba romana, precum si numarul pozitiei din caietul de sarcini. Dupa semnarea contractului cu ofertantul declarat castigator, mostrele testate vor ramane in cadrul autoritatii contractante servind la solicitarea sustinerii capacitatii tehnice angajate initial pentru intreaga perioada a contractului de furnizare. Mostrele aferente ofertelor declarate necastigatoare, cu care nu se va incheia contractul de furnizare, se vor returna ofertantilor.
Neprezentarea mostrelor conformspecificatiilor anterioare atrage aplicarea art. 36, alin.1, lit.b) din H.G. nr. 925/2006.
Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat sistemul de asigurare a calitatii, certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.Se prezinta certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care sa ateste faptul ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de
asigurare a calitatii pentru activitatile ce fac obiectul contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul nr. 10(12D) - Lista principalelor livraride produse similare in ultimii 3 ani. Cerinta minima: Se solicitaprezentarea de documente, lasandu-se la latitudinea ofertantilor natura documentelor prezentate, atata timp cat acestea cuprindinformatiile prevazute de art. 188 alin. (1) lit. a) din OUG nr.34/2006.Pentru calculul echivalentei se vatine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii de referinta.Se va prezenta Formularul nr. 10(12D) -Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Se vor prezenta mostre, conform Hot.1660 din 22.11.2006, art.19, alin.3, in vederea stabilirii capacitatii tehnice a ofertantului de a livra produsele solicitate la standardele autoritatii contractante si in varietatea de configuratii descrise necesare pentru a acoperi consumul diversificat al institutiei din bunuri de aceasta categorie, la nivelul acordului cadru pentru doi ani de zile, cate o mostra pentru fiecare dintre produsele din lot, indicate in caietul de sarcini.Neprezentarea mostrelor conformspecificatiilor anterioare atrage aplicarea art. 36, alin.1, lit.b) din H.G. nr. 925/2006.Prezentarea de certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care sa ateste faptul ca operatorul economic ofertant (pentru furnizor) are implementat un sistem de asigurare a calitatii pentru activitatile ce fac obiectul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5LD-VP/24.10.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertantul clasat pe locul I care nu isi mentine preturile, se va aplica criteriul de atribuire pretul cel mai scazut pentru ofertele semnatarilor acordului cadru care se incheie cu un numar de maxim 3 operatori economici. Modalitatea de departajare a eventualelor oferte cu preturi egale clasate pe unul dintre primele 3 locuri ale clasamentului se stabileste astfel: 1.Departajarea eventualelor oferte cu preturi egale clasate pe locul 1 - in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. 2. Departajarea eventualelor oferte cu preturi egale clasate pe locul 2 sau 3- in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe locul 2 sau 3 au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi; acesta din urma nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. 3. Se solicita depunerea documentelor in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in conditiile art.5 din Ordinul 509/2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la CNSC si la autoritatea contractanta in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta(referitor la doc. de atribuire data luarii la cunostinta este data publicarii acesteia in SEAP).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: Str. I.I.C. Bratianu, nr.14., Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400079, Romania, Tel. +40 264405300-5450, Fax: +40 264450675
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2013 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer