Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare de combustibil pentru vehiculele din cadrul RATT


Anunt de participare (utilitati) numarul 110464/29.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Adresa postala:  str.Take Ionescu, NR.56, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300124, Romania, Punct(e) de contact:  CLAUDIU BELU-RED, Tel. 0744532587, Email:  [email protected], Fax:  0356003901, Adresa internet (URL):  www.ratt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intraprindere transport public
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare de combustibil pentru vehiculele din cadrul RATT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statiile furnizorului de pe raza mun.Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DE AUTOVEHICULELELE DIN CADRUL RATT - MOTORINA EURO 5 CONFORM CAIETULUI DE SARCINI NR 15754 / 27.10.2010 SI BENZINA CONFORM CAIETULUI DE SARCINI NR 15753 / 27.10.2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
motorina euro EURO 5 - 1.800.000 LITRI
benzina - 25.000 LITRI
Valoarea estimata fara TVA: 8, 212, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.01.2011 pana la 13.01.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 90.000 LEI;garantia de buna exacutie a ctr. 5% din valoare exclusiv TVA; reducere 50% pt. IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea si completarea:
FORM.12 A - decl.privind eligibilitatea;
FORM.12 B - decl.privind neincadrarea in art.181din OUG34/2006;;
FORM.4- decl.privind calit de participant la procedura;
FORM.5- certificat de participare la licitasiecu oferta independenta;
pt.persfiz./jur.romane-certificat constatator;pt.persfiz./jur.straine doc.care dovedesc o forma de inregistrarein tara de rezidenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea si completarea FORM 1 informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZENTAREA SI COMPLETAREA:
FORM.12 D - decl. privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
autorizatie de livrare;
dovada certificarii conditiilor de calitate;
FORM.12 G - inf privind subcontractantii - daca e cazul
inf. privind asociatii - daca e cazul
FORM. 7 - decl privind respectarea cerintelor referitoare la conditiile privind protectia muncii si mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul care urmeaza sa faca obiectul procesului de ofertare-pretul;valoarea limita panala care pretul poate fi imbunatatit-nu exista;nr.de runde 1(una);durata unei runde - 1(una)zi - 24 ORE.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
15.767 / 27.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2010 12:00
Locul: (RATT), B-dul Take Ionescu nr. 56, RO 300124, Timisoara, Directia Tehnica ? SAPD-SALA SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
curtea de apel Timisoara sectiacontencios administrativ
Adresa postala:  str Tepes Voda nr. 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6 sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul achizitii publice depozite din cadrul RATT
Adresa postala:  Bd. Take Ionescu nr. 56, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300124, Romania, Tel. 0744532587, Fax:  0356003901
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2010 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer