Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DE COMBUSTIBILI AUTO IN ANUL 2012


Anunt de participare numarul 133133/17.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISA
Adresa postala: Vanatorului nr. 17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400213, Romania, Punct(e) de contact: RODICA GLIGAN, Tel. +40 264433028, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264433026, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE COMBUSTIBILI AUTO IN ANUL 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CLUJ-NAPOCA
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Benzina fara plumb CO 95 sau echivalent33000 LITRI
Motorina Euro Diesel 5 sau echivalent170000 LITRI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea necesara pentru anul 2012 este de 203.000 litri, cu posibilitatea de a suplimenta cantitatea pana la 270.666 litri, pana la data de 30.04.2013.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta cantitatile produselor solicitate in functie de necesitati si de fondurile bugetare aprobate.
Valoarea minima =903.000 ron (Valoarea estimata pana la 31.12.2012): Valoarea maxima = 1.204.000 ron (Valoarea estimatapana la 31.12.2012+ suplimentarile pentru anul 2013)
Valoarea estimata fara TVA: intre 903, 000 si 1, 204, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitorul poate prelungi, prin act aditional, durata contractuluicf. ART 6 din HG 925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
15000 leiPrin scrisoare de garantie bancara -original.Prin OP in contul de garantie RO23TREZ2165005XXX016760, trez. Cluj. cu confirmarea acesteia de catre banca emitatoare pana la data deschiderii ofertelor-se solicita copie dupa OP pe care va a parea mentiunea ?cf. cu orig.?, semnatura pers. care angajaza patrimonial in mod legal ofertantul, stampila ofertantului si data.Prin depunere numerar la caseria ACPrin instrument de garant emis in conditiile legii de o societate de asig.In cazul IMM - urilorgarant. de partic. se vaconstitui in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.Sau: orice alt instrument de garantare. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC potrivit art.278 indice 1 din OUG 34/2006 AC va retine 4200 lei+0.1% din ceea ce depaseste 420.001 lei=4.683 lei. Perioada de val.a garant. 65 zile de la data limita strabilita pentru depunerea ofertelor., cf. art. 276 alin. (1). Retinerea garant de partic se va face in conformitate cu prev leg. Garantia de buna executie se exprima procentual intr-uncuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de servicii.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile HG 1045/2011 pentru modificarea art.90 alin.3 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691, completata in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.
Comisia de evaluare oferte numita prin decizie de catre director ing. Radu Flaviu, este formata din:
Presedinte: Jakab Istvan ? Director TehnicMembri:
Crainic Dorin ? Sef Birou Mecanizare
Gligan Rodica ? Responsabil Compartiment Achizitii
Tupa Mihaela ? ing. Birou Mecanizare
Fodor Gheorghe - JuristDae Dan ? Economist serviciu ContabilitateBogdan Alina ? referent Compartiment Achizitii
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la RegistrulComertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor care fac obiectul licitatiei.
Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata in conformitate cu originalul. In cazul in care se prezinta certificatul in copie, AC va solicita ofertantului clasificat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se solicita o scrisoare de recomandare din partea altui beneficiar.2.Ofertantul trebuie sa detina pe intreg teritoriul Romaniei o retea de distributie cu decontare pe baza cardurilor (cel putin o unitate deschisa non-stop in fiecare judet al Romaniei si o unitate deschisa non-stop in fiecare sector al Bucurestiului in care sa se comercializeze toate sortimentele de combustibil solicitate). In reteaua de distributie comunicata vor fi incluse numai acele statii de distributie, indiferent de forma juridica (proprii, locatie de gestiune, partener, asociate, etc), in care preturile cu amanuntul nu difera mai mullt de ±5% fata de preturile de referinta comunicate de ofertant.
3.Se solicita declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal de specialitate si persoanele desemnate pentru indeplinirea contractului.
Operatorii economici care depun oferte trebuie sa prezinte copia certificatului SR- EN ISO 9001/2008 sau echivalent eliberat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
65zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2012 10:00
Locul: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA SOMES-TISA Str. Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DIN PARTEA OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
NUMARUL DOCUMENTATIEI RESPINSE ESTE 12607/20.01.2012Modul de departajare a ofertelor cu acelasi pret: Daca preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf.art. 2562 persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC consid. nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA SOMES-TISA
Adresa postala: STR. VANATORULUI NR. 17, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400213, Romania, Tel. +40 264433028, Fax: +40 264433026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer