Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DE COMBUSTIBILI AUTO ?MOTORINA , CU CARDURI DE ALIMENTARE


Anunt de participare numarul 134828/18.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel. +40 250731016-126, In atentia: BUNEA IULIANA, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE COMBUSTIBILI AUTO ?MOTORINA , CU CARDURI DE ALIMENTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locurile de furnizare
sunt statiile de
distributie ale
furnizorului
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie combustibil auto-motorina din statiile de comercializare a carburantiilor, cu carduri de alimentare, conform documentelor atasate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE DE COMBUSTIBILI AUTO ?MOTORINA, CU CARDURI DE ALIMENTARE, de la statii de distributie.
Cantitate minima: 320.000 litri, pana la 31.12.2012
Cantitate maxima: 400.000 litri.Se poate prelungi contractul pe durata de maximum patru luni in anul 2013. Cantitatea maxima, cuprinde si eventualele suplimentari
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 440, 000 si 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
aplicarea prev. art. 6 din HG nr. 925/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 14.400lei.Modul de constituire si exprimare a garantiei de participare: in lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate asigurari eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate care se prezinta in original inainte de deschiderea ofertelor.-in lei, ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in contul RO23TREZ6715006XXX000140 deschis la Trezoreria Municipiului Ramnicu Valcea, COD FISCAL 2540813Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Valabilitatea curge de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevderile art.278^1 alin1, lit b din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, suma de 5.220 lei. cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVAmodul de constituire a garantie de buna executie : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in termen de 7 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA1.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4, intocmit in baza art.180 din OUG 34/2006.(va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul)
CERINTA2.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 5, intocmit in baza art.181 din OUG 34/2006;(Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul).
CERINTA3.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 6, intocmit in baza art. 69.1 din OUG nr. 34/2006.(se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Primariei Mun. Rm. Valcea
1. Primar - Romeo Radulescu
2. Viceprimar - Cosmin Constantinescu
3. Viceprimar - Eusebiu Veteleanu
4. Administrator Public - Eduard Mihail Tanasescu
5. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode
6. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma
7. Sef Serv. Achizitii Publice - Ramona Elena Duta
8. Director Economic - Ion Lepadat
9. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas
10. Director Juridic - Petre Cazan
11. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu
12. Director general DADP - Laurentiu Teodorescu
13. Contabil Sef DADP - Amalia Bulboaca
14. Sef Serv. Tehnic DADP - Emilia Munteanu
CERINTA4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr.7
CERINTA5.Prezentare de certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Din certificatele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca ofertantul nu figureaza cu restante scadente catre bugetul local sau bugetul general consolidat al statului, neachitate.
CERINTA6: DECLARATIE PRIVIND CALITATEADE PARTICIPANT LA PROCEDURA(Formular 7.1)
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de
art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta nr.1: Persoane juridice / fizice autorizata:
Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copii legalizate, opie lizibila conform cu originalul, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in copie lizibila conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globalamedie anuala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de
afaceri globala medie anuala doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri globala medie anuala sa fie de minim 2.880.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita existenta unui numar suficient de statii de alimentare cu carburant, proprii si partenere, care accepta carduri de alimentarepe principalele artere de circulatie catalogate ?Autostrada?, ?Drum European? si ?Drum National? de pe teritoriul Romaniei.Gradul de acoperire la nivel local sa fie decel putin o statie de alimentare care accepta carduri de alimentare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 11:00
Locul: Sediul primariei mun. Rm. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reperezentantii imputerniciti ai ofertantilor .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Prin aplicarea prev.art.6 din HG nr.925/2006 mentionata la pctII.2.2)se expliciteaza faptulvaloarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.2.Nota: In cazul in care criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica este ?cel mai mic pret?si doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va avea in vedere solicitarea de noi propuneri financiare doar ofertelor egale clasate pe primul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in conditiile, prezentei OUG 34/2006, actualizata, despre un act al autoritatiicontractante considerat nelegal, conf. preved. art. 256^2, alin 1 lit a.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou juridic contencios al Primariei Municipiului Ramnicu Valcea
Adresa postala: Strada G-ral Praporgescu nr. 14, Localitatea: Rm Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel. +40 250731016, Email: [email protected], Fax: +40 250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2012 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer