Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DE COMBUSTIBILI AUTO ?MOTORINA IN ANUL 2011


Anunt de participare numarul 119111/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala:  STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240182, Romania, Punct(e) de contact:  LIVIU MIFTODE, Tel. 0250731016 int.1326, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0250731843, Adresa internet (URL):  www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE COMBUSTIBILI AUTO ?MOTORINA IN ANUL 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locurile de furnizare sunt statiile de distributie ale furnizorului
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DE COMBUSTIBILI AUTO ?MOTORINA IN ANUL 2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
200.000 litri in anul 2011Se poate prelungi contractul pe durata de maximum patru luni in anul 2012 , pentru maxim 90.000 litri de la statii de distributie.
Valoarea totala estimata a procedurii este de 1.261.500 lei (fara TVA), din care:
870.000 lei (fara TVA) valoare estimata pentru anul 2011
391.500 lei (fara TVA) valoare estimata max.pentru perioada de prelungire din anul 2012
Valoarea estimata fara TVA: 1, 261, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prel.contr.pt.max.4luniin2012, achiz.motor.?max.90000 l, in fct.debuget alocatin per.respect.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 8700 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local Directia Administrarii Domeniului Public
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat de atestare fiscala: D.G.F.P, D.I.T.L in original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalulPersoane juridice / fizice romane: Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei
Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare(in original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.fisa de informatii generale care continedeclararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani 2007, 2008, 2009
2.In cazul in care Operatorul economic este infiintat dupa 31.12.2009, acesta trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare sau orice alte documente legale edificatoare prin care isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.740.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita o scrisoare de recomandare.
Se solicita lista cu statiile de distributie cu decontare pe baza de carduri de alimentarein care preturile cu amanuntul nu difera cu mai mult de ± 5% fata de preturile de referinta comunicate de ofertant.
Resurse umane: declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal de specialitate si persoanele desemnate pentru indeplinirea contractului
Lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008)Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2011 12:00
Locul: Primaria municipiului Rm. Valcea, str. G-ral Praporgescu nr.14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa pe langa comisia de evaluare si reprezentanti ai ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic contencios-Municipiul Rm. Valcea
Adresa postala:  str.G-ral. Praporgescu, nr.14, ,Localitatea:  Rm Valcea, Cod postal:  0240595, Romania, Tel. 0250731016, Fax:  0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2011 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer