Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare de componente hardware ?i software necesare realizarii sistemului informatic de introducere ?i actualizare a informa?iilor legate de eviden?a persoanelor, inclusiv a serviciilor implementare solu?ie ?i instruire utilizatori - COD SMIS 14323; ser


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
18.617.000 RON

Castigatorul Licitatiei: NOVENSYS DYNAMICS S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 133222/19.10.2012
Informatii anunt de participare asociat 129752
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: str. Piata Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti , Tel.+40 214301925, Tel. +40 214301925, In atentia: Mihaela Coblisan, Email: [email protected], Fax: +40 213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
furnizare de componente hardware ?i software necesare realizarii sistemului informatic de introducere ?i actualizare a informa?iilor legate de eviden?a persoanelor, inclusiv a serviciilor implementare solu?ie ?i instruire utilizatori - COD SMIS 14323; servicii management de proiect, informare ?i publicitate, respectiv consultan?a, informare ?i publicitate pentru implementarea proiectului - COD SMIS 14323.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAI - Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date.Sos. Obcina Mare nr.2, sector 6
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea componentelor hardware si software necesare realizarii unui sistem informatic integrat care sa gestioneze in mod unitar toate categoriile de date referitoare la evidenta persoanelor, furnizand informatii corecte, complete si in timp util catre toti utilizatorii atat interni, cat si externi.Noul sistem informatic integrat trebuie sa gestioneze in mod unitar toate categoriile de date si informatii referitoare la persoana si emiterea de documente catre cetatean, trebuie sa raspunda cerintelor definite de oricare din institutiile si autoritatile publice abilitate si sa asigure furnizarea unor informatii corecte, complete si in timp util tuturor utilizatorilor Sistemului National Informatic de Evidenta a Persoanelor (denumit in continuare S.N.I.E.P.)
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48610000-7 - Sisteme de baze de date (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
18, 617, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S39-063103din25.02.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 3522641 Denumirea: furnizare de componente hardware ?i software necesare realizarii sistemului informatic de introducer
V.1) Data atribuirii contractului 27.08.2012
V.2) Numarul de oferte primite 6
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
NOVENSYS DYNAMICS S.R.L.
Adresa postala: SPLAIUL UNIRII NR.313, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030138, Romania, Tel. 031-2281000, Email: [email protected], Fax: 031-2281001, Adresa internet (URL): www.novensys.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 17960000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 3522721 Denumirea: servicii management de proiect, informare ?i publicitate, respectiv consultan?a, informare ?i public
V.1) Data atribuirii contractului 03.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
GEA STRATEGY & CONSULTING S.A.
Adresa postala: Str. Clucerului, nr. 34, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011366, Romania, Tel. 0722-961.909, Email: [email protected], Fax: 031-805.35.91, Adresa internet (URL): http: //www.geaconsulting.ro/
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 657000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri nerambursabile (FEDR + Bugetul statului) Fonduri structurale nerambursabile ? Program : POS CCE - Axa Prioritara III, Domeniul Major de interventie2, Operatiunea ? Sustinerea implementarii de solutii e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar?- apel 2
VI.2) Alte informatii
Precizari specifice a)elem of care urmeaza sa faca ob reofert: pretul b)limite ale pretului care poate fi imbunatatit: NU exista limite c) sist va pune la disp particip la lic el inf ref la preturi sau valori noi prezentate in cadrul lic el, nr particip la lic el, clasament d) Inainte de lansarea lic el, aut contract va realiza o eval integrala a of. In vederea realiz lic el, aut contract va introduce inf solicit automat de sist. Aut contract va inv toti of care au depus of admis sa prezinte preturi noi. Inv se trans simultan, tuturor of admisi. Inv de particip si notificarile de incepere a lic el vor fi generate si trans aut de catre SEAP la adr de posta el inreg in sist ca adr de contact si vor fi disponibile in secti Notificari de sistem. Se va organiza proced de lic el pt fiecare lot in parte. e)In cadrul lic el of particip vor imbunatati of depuse anterior organiz acestei faze, lic el se va fin dupa desf rundei nr1 a lic el. In cazul in care op ec, declarat admis nu modifica pretul in cadrul fazei de lic el la stabilirea clasament final este luata in considerare of depusa initial, si care a fost introdusa in SEAP de aut contract. f)In vederea particip la lic el op ec trebuie sa fie inregistrati si sa detina certif dig valid pt acces in sistem. Inf disponibile pt conect si inreg la: http: //www.elicitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF. Contractul de achizitie publica se va atribui cu resp art. 200 din OUG 34/2006 in baza rezult lic el asa cum prev art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006. Dupa incheierea lic el, se solicita op ec de pe primul loc sa transmita aut contract Formularul de oferta nr2 si Centraliz de preturi, completate cu val rezultate in urma lic el. In cazul in care, dupa final lic el, vor exista preturi egale, aut contract va solicita op ec noi propuneri financiare, in scopul departajarii, care se vor depune in plic inchis la sediul aut contract.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA JURIDICA
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 2A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 213037080, Email: [email protected], Fax: +40 213112052
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2012 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer