Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de consumabile piese de schimb pentru fotocopiatoere


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
74.897 RON

Castigatorul Licitatiei: TRUZO IMPEX S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 94756/13.07.2010
Informatii anunt de participare asociat 87252
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala:  Str. STEFAN CEL MARE Nr.62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Ciobanu, Tel. 0230531032, Email:  [email protected], Fax:  0230531032, Adresa internet (URL):  contabilitatecasv, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Justitie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de consumabilepiese de schimb pentru fotocopiatoere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea produselor se va face la sediile celor trei autoritati contractante semnatare ale contractelor subsecvente, respectiv:
- Curtea de Apel Suceava, str. Stefan cel Mare, nr.62, Suceava, camera nr.210, etaj I.
- Tribunalul Suceava, str. Stefan cel mare, nr.62, Suceava, camera nr. 223, etaj I;
- Tribunalul Botosani, str. Maxim Gorki, nr.8, Botosani, camera nr.401, etaj IV.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta achizitioneazapiese de schimb pentru fotocopiatoare.Lot II- piese si accesorii pentru fotocopiatoare;
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125000-1 - Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
74, 897RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2010/S39-057299din25.02.2010
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 1084/19.05.2010 Denumirea: Acord Cadru de Furnizare-Piese de schimb pentru fotocopiatoare
V.1) Data atribuirii contractului 5/19/2010
V.2) Numarul de oferte primite 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TRUZO IMPEX S.R.L.
Adresa postala:  Bd. Uverturii, nr.4, bl.C3, sc.2, apt.32, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060941, Romania, Tel. 021.420.06.86, 031.402.5022, 031.402.5023, 0788153282, Email:  [email protected], Fax:  021.420.06.86, Adresa internet (URL):  www.truzo.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 74897.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Lotul 1 - Furnizare de consumabile (cartuse, tonere) pentru imprimante, copiatoare si faxuri - a fost anulat cf. art 209, alin. (1), lit. d), din OUG 34/2006.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Suceava, sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 62, ,Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230522296, Fax:  0230522296
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 62, ,Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230522296, Fax:  0230522296
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Economico Financiar si Administrativ al Curtii de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 62, ,Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230531032, Email:  [email protected], Fax:  0230531032
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2010 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer