Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de consumabile (cartuse cu toner) pentru imprimante, copiatoare si faxuri.


Anunt de participare numarul 136546/15.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala: Str. STEFAN CEL MARE Nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Punct(e) de contact: BENONE ILAS, Tel. +40 0230531032, Email: [email protected], Fax: +40 0230531032, Adresa internet (URL): contabilitatecasv, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Justitie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de consumabile (cartuse cu toner) pentru imprimante, copiatoare si faxuri.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - Curtea de Apel Suceava, str. Stefan cel Mare, nr.62.
- Tribunalul Suceava, str. Stefan cel mare, nr.62;
- Tribunalul Botosani, str. Maxim Gorki, nr.8.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 610, 115RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent - cant. maxime - 275.250lei(fara TVA)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in furnizarea de consumabile (cartuse cu toner) pentru imprimante, copiatoare si faxuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate sunt cele prevazute in Caietul de sarcini.Cele trei autoritati contractante vor incheia contracte subsecventein limita creditelor bugetare aprobate si in functie de necesitati.
Operatorii economici vor depune oferta pentru toate produsele prevazute in Caietul de sarcini pentru cantitatile maxime (tabelul nr. 2).Nu se accepta oferta partiala.
Valoarea estimata fara TVA: 610, 115RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare, in suma de 10.982 lei se va prezenta fie sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original (Formularul nr. 1) in favoarea Curtii de Apel Suceava cu valabilitate 120 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertei, fie prin ordin de plata in contul nr. RO13TREZ5915005XXX002517 deschis pe seama Curtii de Apel Suceava la Trezoreria Municipiului Suceava. Garantia de buna executie, in cuantum de 7% din pretul total al contractelor subsecvente, fara TVA, se va constitui prin Scrisori de garantie bancara care devin Anexe la contracte.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat prin ordonatorul principal de credite ? Ministerul Justitiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta
3. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/20064. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. 34/2006: persoanele cu functii de decizie in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Presedinte C.A.Suceava-Hincu Cezar: Vicepresedinte C.A.Suceava- Andries Maria: M.Economic C.A.Suceava- Iacob L. Margareta: Ec. Toma Nicoleta: Ec. Ilas Benonie: Inf. Condurache Simona-C.A. Suceava: Inf. Ticu V. Laaurentiu-Tr.Suceava: Inf. Prepeliuc C. Stelian-Tr. Botosani.
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Persoane juridice/fizice romane
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
1. Certificat constatator (in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) eliberat de ORCPentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Persoane juridice /fizice straine
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim300.000 lei.
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea cel putin a unui contract prin care sa se confirme livrarea de produse similare a carui valoare sa fie egala sau mai mare de 137.625 lei fara TVA.
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE din anul aferent contractului prezentat.
Se vor prezenta mostre pentru fiecare dintre urmatoarele produse:
-Cartus cu toner pentru imprimanta Lexmark T642;
-Cartus cu toner pentru imprimanta Lexmark T430;
-Cartus cu toner pentru copiator Xerox Workcenter PRO 245/ Xerox Workcenter PRO 5645
Certificat care atesta ca operatorul economic are implementat sistemul de calitate ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In faza finala a licitatiei electronice vor participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP si doar ofertele declarate admisibile in prima etapa desfasurata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu art. 165, alin 2 din OUG 34/2006.Licitatia electronicase va realiza intr-o singura runda, de 24 de ore.In cadrul etapei finale de licitatie electronica, operatorii economici vor licita pentru valoarea totala aferenta cantitatilor maxime estimate.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
725/DEFA/30.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2012 11:00
Locul: Curtea de Apel, str. Stefan cel Mare, nr. 62, cam. 337
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici participanti la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc, contin preturi egale, se va cere ofertantilor sa depuna noi oferte in plic inchis.Ofertantul va prezenta in oferta depusa acordul cadrudin documentatia de atribuire, semnat si stampilat.Documentele prezentate a caror valabilitate este expirata la data deschiderii ofertei sunt considerate lipsa.In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel MAre, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel. +40 0230531032, Email: [email protected], Fax: +40 0230531032
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2012 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer