Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de consumabile (cartuse de tonere) pentru imprimante, copiatoare , faxuri


Anunt de participare numarul 104150/20.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala:  Str. STEFAN CEL MARE Nr.62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Ciobanu, Tel. 0230531032, Email:  [email protected], Fax:  0230531032, Adresa internet (URL):  contabilitatecasv, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Justitie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de consumabile (cartuse de tonere) pentru imprimante, copiatoare , faxuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea produselor se va face la sediile celor trei autoritati contractante semnatare ale contractelor subsecvente, respectiv:
- Curtea de Apel Suceava, str. Stefan cel Mare, nr.62, Suceava, camera nr.210, etaj I.
- Tribunalul Suceava, str. Stefan cel mare, nr.62, Suceava, camera nr. 223, etaj I;
- Tribunalul Botosani, str. Maxim Gorki, nr.8, Botosani, camera nr.401, etaj IV.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 527, 119RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta achizitioneaza consumabile pentru imprimante, copiatoare si faxuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati de produse: conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 527, 119RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare, in suma de 4307 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat prin ordonatorul principal de credite- Ministerul Justitiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice forma de asociere cf. art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea - Formular 2
-Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul 3
-Certificat constatator (in original sau copie legalizata) eliberat de Oficiul Registrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei)
-Certificat de inregistrare ca persoana juridica emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal (fotocopie certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilanturile contabile aferente anilor 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente.
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani - 500.000 lei, echivalent euro 117.426 (curs BNR din 13.07.2010 - 4, 2580 lei/euro- Fisa de informatii generale ? conform Formularului nr. 4;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, conform Formularului nr. 5;
- Recomandari din partea a minim doibeneficiari- contractul , in copie, semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul in valoare egala sau mai mare decat 132.900 lei, echivalent 31.211, 84 euro;
- Autorizare pentru comercializarea produselor din partea reprezentantului pentru Romania al producatorului consumabilului ? valabila la data deschiderii ofertelor;
- Descrieri detaliate ale produselor ofertate.-Certificat ISO 9001, atat pentru producator, cat si pentru ofertant sau documente echivalente emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respectastandardele europene de asigurare a calitatii ? valabil la data deschiderii ofertelor.- Certificat ISO 14001 sau documente echivalente (standard de mediu) pentru producatorul consumabilelor - valabil la data deschiderii ofertelor.
-Lista cuprinzand subcontractantii si datele de recunoastere ale subcontractantilor, insotita de acordurile de subcontractare (conform Formularului 6)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura va avea etapa finala de licitatie electronica ce se va realiza intr-o singura runda, de 24 de ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2010 11:00
Locul: Curtea de Apel Suceava, str. Stefan cel Mare, nr. 62, et. 2, camera 337.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, alte persoane interesate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (C.N.S.C.)
Adresa postala:  Str. STAVROPOLEOS, Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TribunalulSuceava, sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, Nr.62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230/522296, Fax:  0230/522296
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Economic Financiar si Administrativ al Curtii de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230531032, Email:  [email protected], Fax:  0230531032
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2010 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer