Licitatie Publica - Furnizare de consumabile (cartuse toner) pentru imprimante, copiatoare si faxuri.
Anunt de participare numarul 113599/31.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala: Str. STEFAN CEL MARE Nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Punct(e) de contact: Ciobanu Maria, Tel. 0230531032, Email: [email protected], Fax: 0230531032, Adresa internet (URL): contabilitatecasv, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Justitie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de consumabile (cartuse toner) pentru imprimante, copiatoare si faxuri.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea produselor se va face la sediile celor trei autoritati contractante semnatare ale contractelor subsecvente, respectiv:
- Curtea de Apel Suceava, str. Stefan cel Mare, nr.62, Suceava, camera nr.210, etaj I.
- Tribunalul Suceava, str. Stefan cel mare, nr.62, Suceava, camera nr. 223, etaj I;
- Tribunalul Botosani, str. Maxim Gorki, nr.8, Botosani, camera nr.401, etaj IV.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 620, 690RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de consumabile pt. imprimante, copiatoare si faxuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati de produse cf. caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 620, 690RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.03.2011 pana la 15.03.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare de 4401 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat prin ordonatorul principal de credite - Ministerul Justitiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice forma de asociere cf. Art.44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formularului nr. 2
Declaratie - Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta-Formularului nr. 3.
Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularului nr. 4
Certificat constatator (in original sau copie legalizata) eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat de inregistrare ca persoana juridica emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 aniFisa de informatii generale (Formularului nr. 5);Bilanturile contabile aferente anilor 2008, 2009 si la 30.06.2010,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari (Formularul nr. 6);
Contractul incheiat in conditiile de mai sus, in copie, semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul
- Autorizare pentru comercializarea produselor care fac obiectul prezentei achizitiiCertificat ISO 9001
Certificat ISO 14001Lista cuprinzand subcontractantii - Formular 7
Declaratie privind calitatea de participant la procedura de licitatie deschisa (Formularul nr. 8);
- Acord cadru de furnizare de produse (Formularul nr. 14
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura va avea etapa finala de licitatie electronica ce se va realiza intr-o singura runda, de 24 de ore.Se va licita pt. cantitati maxime.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.06.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2011 11:00
Locul: Curtea de Apel Suceava, str. Stefan cel Mare, nr.62, etaj II, camera 337
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, alte persoane interesate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (C.N.S.C.):
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, secti Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel. 0230522296, Fax: 0230522296
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Economico Financiar si Administrativ al Curtii de Apel Suceava
Adresa postala: Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel. 0230531032, Email: [email protected], Fax: 0230531032
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2010 12:12