Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de consumabile pentru sistemul informatic de gestiune al cardurilor


Anunt de participare numarul 137139/04.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala: Strada Avalansei, nr. 20-22, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Radulescu, Tel. +40 0213039843, Email: [email protected], Fax: +40 0213039843, Adresa internet (URL): www.anofm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de consumabile pentru sistemul informatic de gestiune al cardurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul achizitorului din Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
583.000 buc Card magnetic;2.102 buc Ribon-uri pentru imprimanta Magicard Enduro MAG;333 Kit-uri de intretinere pentru imprimanta Magicard Enduro MAG
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30160000-8 - Carduri magnetice (Rev.2)
30145000-7-Piese si accesorii pentru masini de calcul (Rev.2)
30192300-4-Benzi impregnate cu cerneala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
583.000 buc Card magnetic;2.102 buc Ribon-uri pentru imprimanta Magicard Enduro MAG;333 Kit-uri de intretinere pentru imprimanta Magicard Enduro MAG
Valoarea estimata fara TVA: 1, 614, 507RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1 % din valoarea estimata a contractului, fara TVA, respectiv 16.145, 07 LEI.Valabilitate garantie participare: 90 de zile de la data si ora limita de depunere a ofertelorValabilitate oferta: 90 de zile de la data si ora limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la RO82TREZ7005005XXX143 deschis la ATCPMB, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Directia Gestiune Buget Asigurari pentru Somaj din cadrul A.N.O.F.M) cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile. Formular incadrare in categoria IMM Formularul 15 a) Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform modelului indicat in Formularul 14 sau Scrisoare de garantie asigurativa (art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/ 2006)si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 10 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 2 % din pretul total al contractului, fara TVA.b) Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere. Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Devoltarea Resurselor Umane 2007-2013 ?i Bugetul asigurarilor pentru ?omaj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
a) Ofertantul va completa ?Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea? in conformitate cu formularul nr. 4 (Sectiunea ?Modele de formulare?). Formularul 4 va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul;
b)Ofertantul va completa ?Declaratia din cuprinsul careia sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 181 lit. a, c1 ?i d din O.U.G. nr. 34/ 2006? in conformitate cu Formularul 5 (sectiunea ?Modele de formulare?). Formularul 5 va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.In cazul in care, un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceste documente vor fi depuse de fiecare membru al grupului.
? ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare nu vor fi admisi.
c) Ofertantul va complete ?Declaratia privind calitatea de participant la procedura? in conformitate cu Formularul 6 (Sectiunea ?Modele de formulare?).
d) In conformitate cu prevederile O.G. nr. 86/ 2003 si a O.M.F.P. nr. 1644/2003, ofertantul va prezenta Certificatul de Atestare Fiscala pentru persoane juridice eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau de Administratia Financiara, in copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa rezulte achitarea integrala a obligatiilor la bugetul consolidate la data emiterii acestuia.
e) Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul isi are sediul, in copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa rezulte achitarea integrala a obligatiilor la data emiterii acestuia.
NOTA: Certificatele solicitate la punctele d) ?i e) trebuie sa prezinte situa?ia obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
? Ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local nu vor fi admisi.
f) Ofertantul va completa ?Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, in original (Formularul 7). Formularul 7 va fi completat si de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.
? Persone din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Reprezentant legal: Cristiana BARBU, membrii comisiei de evaluare ? Adrian RADULESCU, Eliza CRE?U, TEODOR LINCU.
g) Ofertantul va completa ?Certificatul de participare la procedura de achizitie cu oferta independent?, in conformitate cu Formularul 8, (Sectiunea ?Modele de formulare?) a. Ofertantul va prezenta ?Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial?, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca are in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificate.
? Pentru persoane juridice straine ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere professional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este resident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul prezentei proceduri.
In cazul in care, un grup de operatori economici depune o oferta comuna, acest document va fi depus de fiecare membru al grupului.
b. Ofertantul va prezenta un Extras din Registrul Actionarilor/ Asociatilor ofertantului/ subcontractantului certificate de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
Prezentarea a cinci mostre din cardul pretiparit
Cerinta nr. 1
Documente in termen de valabilitate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2012 11:00
Locul: ANOFM, str. Avalansei, nr.20-22 sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertamtilor(maxim 2 persoane de fiecare ofertant), reprezentantii UCVAP, membrii comisiei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. Persoanele desemnate sa asiste la deschiderea ofertelor, vor prezenta imputernicire scrisa, semnata de reprezentantii legali ai ofertantilor, din care sa rezulte si competentele acestora in procedura de achizitie.Contractul de achizitie publica va contine clauzele conform proiectului de contract anexat.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au pre?uri egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare in termende 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca-Directia Juridica si Metodologie
Adresa postala: str. Avalansei, nr. 20-22, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 0213039854, Email: [email protected], Fax: +40 0213039845, Adresa internet (URL): www.anofm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2012 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer