Licitatie Publica - Furnizare de consumabile pentru sistemul informatic de gestiune al cardurilor
Anunt de participare numarul 139951/25.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala: Strada Avalansei, nr. 20-22, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Radulescu, Tel. +40 0213039854, Email: [email protected], Fax: +40 0213039845, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de consumabile pentru sistemul informatic de gestiune al cardurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul achizitorului din Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
583.000 buc Card magnetic;2.102 buc Ribon-uri pentru imprimanta Magicard Enduro MAG;333 Kit-uri de intretinere pentru imprimanta Magicard Enduro MAG
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30160000-8 - Carduri magnetice (Rev.2)
30145000-7-Piese si accesorii pentru masini de calcul (Rev.2)
30192300-4-Benzi impregnate cu cerneala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
583.000 buc Card magnetic;2.102 buc Ribon-uri pentru imprimanta Magicard Enduro MAG;333 Kit-uri de intretinere pentru imprimanta Magicard Enduro MAG
Valoarea estimata fara TVA: 1, 614, 507RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de partcip: 1 % din valoarea estimata a contr, fara TVA, resp 16.145, 07 LEI. Valab garantie particip: 90 de zile de la data si ora limita de depunere a ofertelor. Valab oferta: 90 de zile de la data si ora limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valab a ofertei, perioada de valaba garantiei pentru partic va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de particip se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la RO82TREZ7005005XXX000143 deschis la ATCPMB, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (DGBAS din cadrul A.N.O.F.M) cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie: sa fie prezentat in original inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor; - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata; sa contina in mod explicit prevederile art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru part in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile. Formular incadrare in categoria IMM Formularul 15.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile. Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform modelului indicat in Formularul 14 sau Scrisoare de garantie asigurativa (art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/ 2006) si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 10 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 2 % din pretul total al contractului, fara TVA. b) Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere. Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Devoltarea Resurselor Umane 2007-2013 si Bugetul asigurarilor pentru Somaj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
Prezentarea a cinci mostre pretiparite cu imaginea vectoriala pusa la dispozitie de ANOFM in cadrul ofertei tehnice.
Cerinta nr. 1
Documente in termen de valabilitate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2012 11:00
Locul: str. Avalansei 20-22, sector 4, Bucuresti, ANOFM
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite de catre ofertanti (nu mai mult de doua persoane)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor (max 2 persoane pentru fiecare ofertant). Persoanele desemnate sa asiste la deschiderea ofertelor, vor prezenta imputernicire scrisa, semnata de reprezentantii legali ai ofertantilor, din care sa rezulte si competentele acestora in procedura de achizitie. Contractul de achizitie publica va contine clauzele conform proiectului de contract anexat. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au pre?uri egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca-Directia Juridica si Metodologie
Adresa postala: str. Avalansei, nr. 20-22, sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 0213039854, Email: [email protected], Fax: +40 0213039845, Adresa internet (URL): www.anofm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2012 10:19