Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de containere polietilena PE de 1,1mc -204 bucati pentru proiectul "Gestionarea selectiva a deseurilor in zona Baraolt" si achizitionare a 9.221 buc. europubele de 120l, prin cumparare, in cadrul programului PHARE 2005/Coeziune economica si so


Anunt de participare numarul 71821/10.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BARAOLT
Adresa postala: Str.Libertatii Nr.2, Localitatea: Baraolt, Cod postal: 525100, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Benedek, Tel.0267-377507, In atentia: Velencei Andras, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0267-377919, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: servicii de utilitate publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de containere polietilena PE de 1, 1mc -204 bucati pentru proiectul "Gestionarea selectiva a deseurilor in zona Baraolt" si achizitionare a 9.221 buc. europubele de 120l, prin cumparare, in cadrul programului PHARE 2005/Coeziune economica si sociala, schema de Grant cod.RO2005/017-553.04.01.04.01
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Libertatii, nr.2, jud. Covasna, Baraolt, 525100
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de containere polietilena PE de 1, 1mc -204 bucati pentru proiectul "Gestionarea selectiva a deseurilor in zona Baraolt" si achizitionare a 9.221 buc. europubele de 120l, prin cumparare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44613800-8 - Containere pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare de containere polietilena PE de 1, 1mc -204 bucati pentru proiectul "Gestionarea selectiva a deseurilor in zona Baraolt" si achizitionare a 9.221 buc. europubele de 120l, prin cumparare.
Valoarea estimata fara TVA: 215, 698.31EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma fixa 4.300 euro, curs de referinta BNR la 23.03.2009
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE si fonduri de la bugetul local. Plata se face dupa livrare, la cursul BNR la data 23.03.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta min. Certif. constat. emis de ORC; Cert. const privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si local.- sa nu aiba datorii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico-financiara:
Solvabilitate -nesolicitat
Lichidate -nesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant contabil pe anii 2005, 2006, 2007. cu cerinta min. Cifra min. de afaceri 647.000euro pe anii 2005, 2006, 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta min. 50 europubele livrate in ultimii 3 an.Se va prezenta certificate /doc. emise sau contrasemnate de o autoritate/ori de catre clientul beneficiar. (proces verbal de rec.)Cer. obligatorie: prezentare a certificarii sistemului de managament al calitatii ISO 9001 sau echivalent, ISO14001 sau echivalent, ISO 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul
70%
Descriere:
2.
Termen de livrare
15%
Descriere:
3.
Caracteristici tehnice
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2009 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2009 12:00
Locul: Primaria Baraolt str. Libertatii, nr.2, jud. Covasna, Baraolt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentant ofertant prin imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): programul PHARE 2005/Coeziune economica si sociala, schema de Grant cod.RO2005/017-553.04.01.04.01
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.400213104641, Email: [email protected], Fax: 400213104641, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Covasna
Adresa postala: str, Kriza Janos, nr.2, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520023, Romania, Tel.0267311606, Fax: 0267316053
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Baraolt
Adresa postala: P-ta Libertatii Nr.2 jud. Covasnajurist. Dombi Reka Hilda, Localitatea: Baraolt, Cod postal: 525100, Romania, Tel.0267-377507, Email: [email protected], Fax: 0267-377919
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2009 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer