Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare de cromatografe, spectrometru, incubator


Anunt de participare numarul 135517/12.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, nr 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Petru Nistor, Tel. +40 232201039, In atentia: gabriela alexoaei, Email: [email protected], Fax: +40 232201117, Adresa internet (URL): www.uaic.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare de cromatografe, spectrometru, incubator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala a Universitatii ? Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, bd.Carol I nr.11-
Tel/fax 0232/201557
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de produse si serviciile accesorii furnizarii: pentru toate loturile se solicita livrarea echipamentelor, instalarea(punere in functiune) si instruirea personalului utilizator .
lot 1
Cromatograf de lichide cu detector de masaCromatograf de lichide cu detector diode arraylot 2
Cromatograf cu detector cu flacara ionizatoare si desorbtie termica GC-FID-MS(Turbo)-TDSG-TDSA Cromatograf destinat analizei compusilor polari si nepolari, semilovatili si volatili, prevazut cu detectie dubla (FID si MS) cu autosampler cu termodesorbtie si kit de instalare.
Generator de hidrogenDebit de cel putin200 ml / min
Cromatograf cu detector de masa Cromatograf destinat studiului amestecurilor de compusi prin tehnica ?comprehensive GCxGC?.lot 3ICP- MS ? spectrometru de masa cuplat cu plasma inductiv.- Analizor pentru elemente in urme, cu generator RF cu frecventa rapida, cu dispozitiv de introducerea matricei, sistem de generare a reactieiquadropol hiperbolic de inalta frecventa.
Sistem Laser ablationDestinat analizei probelor solide prin cuplare directa la ICPMS; Analiza probelor geologice: roci, soluri, etc
Cromatograf de lichide cu plasma cuplata inductiv Sistem potrivit pentru operare in tandem LC-ICP pentru analiza urmelor de elemente prin speciere (exemplu arsen din ape).lot 4
Incubator cu sistem integrat de prelucrare a imaginilor si datelor Echipament destinat aplicatiilor in ecotoxicologie, studiului pesticidelor, monitorizarii apelor rezidualesi screening-ului ingredientilor activi. Diferite cerinte in cercetare, testari de rutina si standarde sa fie integrate in structura acestui sistem
lot 5
Analizor de impedanta cu accesorii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432200-4 - Cromatografe (Rev.2)
38433100-0-Spectrometre de masa (Rev.2)
38434000-6-Analizoare (Rev.2)
38636100-3-Lasere (Rev.2)
51430000-5-Servicii de instalare de echipament de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1
Cromatograf de lichide cu detector de masa - 1 buc
Cromatograf de lichide cu detector diode array- 1 buc
lot 2
Cromatograf cu detector cu flacara ionizatoare si desorbtie termica GC-FID-MS(Turbo)-TDSG-TDSA - 1 buc
Generator de hidrogen - 1 buc
Cromatograf cu detector de masa - 1 buc
lot 3
ICP- MS ? spectrometru de masa cuplat cu plasma inductiv - 1 buc
Sistem Laser ablation - 1 buc
Cromatograf de lichide cu plasma cuplata inductiv - 1 buc
lot 4
Incubator cu sistem integrat de prelucrare a imaginilor si datelor - 1 buc
lot 5
Analizor de impedanta cu accesorii - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 3, 606, 545RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participareLot 1- 13.000lei;Lot 2-14.000lei ;Lot 3- 20.000lei ; Lot 4-3.700 lei ;Lot 5-4.000 lei;(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM conform Formular nr.10 , Sectiunea Formulare si Modele)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie(Formularul nr.7 ? din Sectiunea Formulare si Modele);Nota : se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor) ; sau-Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi ; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006.sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500). Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare;Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie Formularul nr. 9, Sectiunea Formularesi Modele-ordin de plata in contul: RO02TREZ4065005XXX000411 deschis la Trezoreria municipiului IASI;
- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile ale art. 90 din HG 925/2006.- chitanta pentru numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 13.00 ? 15.00 in fiecare zi lucratoare).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene Centru integrat de studii stiinta mediului pentru Regiunea de dezvoltare Nord-Est, Contractnr. 257/28.09.2010, POS CCE Operatiunea2.2.1, , acronim CERNESIM
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 / OUG nr. 34/ 2006
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 / OUG nr. 34/ 2006
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 Persoane juridice/ fizice romane - Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea termenului de depunere a ofertelor;
Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani in care enumera unul/mai multe contracte prin care ofertantul trebuie sa demonstreze ca a efectuat in ultimii 3 ani livrari de produse similare celor care fac obiectul procedurii si a carui/caror valoare cumulata, fara TVA, este de cel putin-
- 500.000 lei fara TVApentru lotul 1
- 700.000 lei fara TVApentru lotul 2
- 800.000 lei fara TVApentru lotul 3
- 200.000 lei fara TVApentru lotul 4
- 200.000 lei fara TVApentru lotul 5
insotita in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii livrarilor de produse din contractul/contractele mentionat/e, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.(Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.)
Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului.
Se va nominaliza:
-personalul de specialitate de care dispune pentruinstalarea, punerea in functiune si instruireapersonalului utilizator, -personalul de specialitate de care dispune pentru asigurarea service-ului in perioada de garantieSe vor anexa:
-documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat(copii integrale acord/contract de colaborare, CIM)
-documente justificative din care sa rezulte instruirea pentru echipamentul ofertat.
Pentru toate loturile:
Ofertantiivor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor similare, conform ISO 9001, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul-licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1 a licitatiei electronice-numarul de runde ale licitatiei electronice: 1-licitatia electronica va incepe in termen dedoua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei-durata unei runde: 1(una) zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1462 /AP/05.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2012 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
1462 /AP/05.04.2012
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2012 11:00
Locul: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante, vor participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de reprezentantul lor legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Centru integrat de studii stiinta mediului pentru Regiunea de dezvoltare Nord-Est, Contractnr. 257/28.09.2010, POS CCE Operatiunea2.2.1, , acronim CERNESIM.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica vor exista preturi egale (oferte financiare identice), totodata fiind si cele mai scazute pentru aceasta procedura de achizitie, autoritatea contractanta va solicita doar acestor operatori economici o noua oferta financiara ce va fi transmisa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut.Se vor transmiteFormularul de oferta si Centralizatorul ofertei financiare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OficiulJuridic al Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza?
Adresa postala: Bd.Carol I , nr. 11, ,Localitatea: iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 232/201131, Fax: +40 232/201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2012 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer