Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de echipament de lucru si protectie personalizat


Anunt de participare (utilitati) numarul 92741/31.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 235, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Paul Onoiu, Tel.021.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare de echipament de lucru si protectie personalizat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de echipament de lucru si protectie personalizat in cantitatile, cu caracteristicile si cerintele detaliate in Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
18130000-9-Imbracaminte speciala de lucru (Rev.2)
18830000-6-Incaltaminte de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare de echipament de lucru si protectie personalizat in cantitatile, cu caracteristicile si cerintele detaliate in Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 885, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 14.000 lei pentru lotul 1, 5.100 lei pentru lotul 2, 3.800 lei pentru lotul 3 si 5.950 lei pentru lotul 4.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Se solicita confirmarea privind plata taxelor, impozitelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte:
-capitalul social, puncte de lucru, date identificare administratori, asociati / actionari;
-ca obiectul de activitate include producerea sau comercializarea produselor ce fac obiectul prezentei licitatii.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, respectiv: Copia certificatului de inregistrare asocietatii/persoanei juridice, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil la 31.12.2008 si respectiv la 30.06.2009 vizat si inregistrat de organele competente.
-cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).
Conditii minime: -cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 1.400.000 lei pentru lotul 1, 510.000 lei pentru lotul 2, 380.000 lei pentru lotul 3 si 595.000 lei pentru lotul 4. In cazul ofertarii mai multor loturi, conditia privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani se va calcula prin insumarea conditiilor impuse mai sus pentru fiecare lot.
-Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100%) mai mare de 99, 5%;Coeficientul Lichiditate generala se prezinta prin inscrisuri distincte si se calculeaza de catre ofertanti, cu date din bilantul contabil de la 31.12.2008, iar acesta se va calcula conform OMF 1752/2005 pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va dovedi experienta similara prin prezentarea unei listede contracte a caror valoare cumulata este de 1.400.000 lei pentru lotul 1, 510.000 de lei pentru lotul 2, 380.000 de lei pentru lotul 3 si 450.000 de lei pentru lotul 4 incheiate in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) a caror obiect este livrarea de echipamente de lucru si protectie personalizate. In cazul ofertarii mai multor loturi, conditia privind experienta similara se va calcula prin insumarea conditiilor impuse mai sus pentru fiecare lot. Lista solicitata, va contine in dreptul fiecarei pozitii, o persoana de contact(nume, telefon, adresa email), care face parte din organizatia clientului si care poate furniza referinte legate de acel contract. Ulterior depunerii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita verificarea datelor declarate, prin prezentarea primei si ultimei pagini a contractelor din lista, din care sa rezulte: partile contractante, obiectul contractelor, durata contractelor, valoarea contractelor si semnaturile cu stampilele societatilor respective.
2. Pentru lotul 4 se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte suplimentare:
- Sa prezinte dovada derularii cu succes a cel putin 2 contracte de mentenanta pentru centuri de siguranta tip ham;
- Sa fi vandut in anul 2008 cel putin 300 de centuri de siguranta tip ham;
- Sa prezinte o oferta de mentenanta si revizie periodica a echipamentelor propuse;
- Sa prezinte rapoarte din aplicatia de gestiune informatizata a EIP;
- Sa poata prezenta demo, prin conexiune internet aplicatia de gestiune informatizata a EIP.
3. Certificate ISO 9001 si ISO 14001 pentru producator si distribuitor sau echivalent, valabil in orice tara UE tradus in limba romana si legalizat valabil la data deschiderii ofertelor. Se considera indeplinita aceasta cerinta si de ofertantii care fac dovada ca sunt in proces de acreditare sau de prelungire a acesteia, cu conditia ca in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, acesta trebuie sa detina certificarile la data semnarii contractului
4.Autorizarea ofertantului de catre producator pentru livrarea produselor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie obligatoriu inscrisi la SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2010 11:00
Locul: Directia Logistica - Splaiul Independentei, nr. 235, corp C1, parter, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
poate participa un singur reprezentant al fiecarui ofertant, imputernicit prin delegatie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Banului, nr. 3A, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.314.40.07, Fax: 021.314.46.48
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2009 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer