Licitatie Publica - Furnizare de echipamente de birotica - consumabile pentru copiatoarele, faxurile, imprimantele aflate in dotarea ISC si a structurilor sale teritoriale
Anunt de participare numarul 49945/18.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Adresa postala: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: ELENA BISNEL, Tel.021.3.18.17.00, 021.3.18.17.17, Email: [email protected], Fax: 021.3.18.17.17, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de echipamente de birotica - consumabile pentru copiatoarele, faxurile, imprimantele aflate in dotarea ISC si a structurilor sale teritoriale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul beneficiarului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de echipamente de birotica - consumabile pentru copiatoarele, faxurile, imprimantele aflate in dotarea ISC si a structurilor sale teritoriale. Contractul se incheie pana la 31.12.2008 cu posibilitatea prelungirii lui pentru primul trimestru al anului 2009 si cu obligativitatea pastrarii preturilor din oferta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29864000-3 - Echipament de birotica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea este prevazuta in caietul de sarcini. Livrarea produselor se va face esalonat pe parcursul anului in baza unei comenzi ferme in care se va indica cantitatea si locul livrarii. Cantitatile din anexele la caietul de sarcini sunt maximale, acestea achizitionandu-se in functie de necesitatile ISC
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 074, 250 si 1, 348, 980RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: lot I - 17.000 lei, lot II - 6.000 lei, lot III - 900 lei, lot IV - 1400 lei si garantie de buna executie in valoare de 10% din pretul contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii/plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat de atestare fiscala eliberat de MEF, Certificat privind impozitele si taxele locale , Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizare de functionare sau orice alte documente justificative, Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Rezultatul ultimului exercitiu financiar si a ultimului bilant contabil;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse, similare cu cele ofertate, in ultimii 3ani, Dovada certificarii ISO 9001- 9002 pentru sistemul de management al calitatii, autorizarea de livrare a produselor din partea producatorului, declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca produsele sunt OEM, Informatii privind subcontractantii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2008 11:00
Locul: Inspectoratul de Stat in Constructii Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti et. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.+4(021)/319.16.74, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.+4(021)/318.17.13, Email: [email protected], Fax: +4(021)/318.17.13, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2008 12:07