Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de echipamente de infrastructura si servicii TIC (instalarea si configurarea echipamentelor si a retelei WAN)


Anunt de participare numarul 135906/26.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan PUSCAS, Tel. +40 214055693, Email: [email protected], Fax: +40 214055694, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de echipamente de infrastructura si servicii TIC (instalarea si configurarea echipamentelor si a retelei WAN)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform anexa
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezenta documentatie se refera la furnizarea de echipamente de infrastructura si la prestarea de servicii TIC (instalarea si configurarea echipamentelor si a retelei WAN) la nivelul Nodurilor Locale si Regionale de Comunicatii aferente proiectului ?Internet in scoala ta. Conectarea la Internet broadband a unitatilor scolare din zona rurala si mic urbana?, conform Caietde Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32420000-3 - Echipament de retea (Rev.2)
30141200-1-Calculatoare de birou (Rev.2)
48825000-7-Servere web (Rev.2)
51612000-5-Servicii de instalare de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Caietul de Sarcini.Valoarea estimata fara TVA: 87.353.740, 40 RON, echivalentul a 20.090.556, 67 EURO la curs inforeuro din Martie 2012 de 1 EURO=4, 3480 RONImpar?irea pe loturi ?i pe categorii de echipamente si servicii intreprinse trebuie sa respecte urmatoarele valori maximale: Lot Obiectul licitatieiLEIL1 Echipamente infrastructura10.299.158, 76
CENTRU Instalare si configurare NLC si NRC450.345, 50Realizarea si configurarea retelei LAN676.697, 81Timbru verde8.107, 50
TOTAL L111.434.309, 57
L2 Echipamente infrastructura14.423.565, 68
NE Instalare si configurare NLC si NRC640.183, 45Realizarea si configurarea retelei LAN961.951, 96Timbru verde9.594, 90
TOTAL L216.035.295, 99
L3 Echipamente infrastructura10.028.212, 32
NV Instalare si configurare NLC si NRC437.874, 39Realizarea si configurarea retelei LAN657.958, 49Timbru verde7.590, 15
TOTAL L311.131.635, 35
L4 Echipamente infrastructura15.025.668, 88
S Instalare si configurare NLC si NRC667.897, 02Realizarea si configurarea retelei LAN1.003.594, 91Echipamente TIC159.100, 00Timbru verde11.750, 54
TOTAL L416.868.011, 34
L5 Echipamente infrastructura9.486.319, 44
SE Instalare si configurare NLC si NRC412.932, 18Realizarea si configurarea retelei LAN620.479, 84Timbru verde7.460, 81
TOTAL L510.527.192, 27
L6 Echipamente infrastructura13.309.674, 76
SV Instalare si configurare NLC si NRC588.913, 34Realizarea si configurarea retelei LAN884.912, 52Timbru verde10.586, 49
TOTAL L614.794.087, 12
L7 Echipamente infrastructura5.933.910, 56
V Instalare si configurare NLC si NRC249.422, 12Realizarea si configurarea retelei LAN374.786, 48Timbru verde5.089, 60
TOTAL L76.563.208, 77Centralizator achizitie Echipamente infrastructura 78.506.510, 40Instalare si configurare NLC si NRC3.447.568, 00Echipamente TIC159.100, 00Realizarea si configurarea retelei LAN5.180.382, 00Timbru verde60.180, 00
TOTAL87.353.740, 40Depasirea acestor valori determina clasificarea ofertei drept neconforma.
Valoarea estimata fara TVA: 87, 353, 740.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este stabilita pe loturi astfel: L1 ? 220.000 Lei;L2 ? 320.000 Lei;L3 ? 220.000 Lei;L4 ? 330.000 Lei;L5 ? 210.000 Lei;L6 ? 290.000 Lei;L7 ? 130.000 LeiPentru IMM, se reduce cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004 obligatoriu insotita de dovada calitatii de IMM - formularul nr. 20.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, (de la termenul limita de primire/depunere a ofertelor).Modul de constituire a garantiei: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original, conform formularului 14;
-instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original;
-orice alt instrument de garantare conform art. 86 din HG 925/2006;
-In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;
-In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimativa a contractului, potrivit art.2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va constitui in conformitate cu art. 90 din H.G. nr 925 / 2006. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii este de: 7% din valoarea contractului fara TVA (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%). Durata garantiei de buna executie a contractului este egala cu perioada dintre momentul semnarii contractului si momentul semnarii procesului verbal de receptie a serviciilor.Garantia de buna executiecu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga o perioada de 45 de zile sau prin retineri succesive si plata in cont de garantie specific, aflat la dispozitia Autoritatii Contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri nerambursabile, reprezentand Contractul de finantare POSCCE nr.525/314/01.02.2012 Cod SMIS 39845
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se vor prezenta:
-Formular 1 si 2;
- Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic:
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliului Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local exigibile de plata la data depunerii ofertelor. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa Formularul 13 din Sectiunea IV a documentatiei de atribuire. Dupa caz, fiecare asociat sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.
Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 691 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prezenta de catre ofertant/candidat, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 3.NOTA: In sensul prevederilor art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Catalin Ovidiu Baba, ministru; Corvin Nedelcu, secretar general; Ioana Lazar, secretar general adjunct; Mihai Paunica, director general D.G.E.F.R.U.; Rodica Ciocoiu si Octavian Mereuta, contabili; Cristina Eugenia Pomaga, director D.A.A.C.; Bogdan Puscas, director D.A.A; Gabriela Mirela Toma, responsabil juridic; Veronica Elena Merticariu, asistent manager; Maria Dornean, responsabil control financiar preventiv, Daniel Bojte si Andrei Moldovan, responsabili tehnici.Tertul va prezenta dovezi cu privire la articloul 180, 181 lit a), c1), d) si articolul 691, iar subcontractantul va pezenta dovezi doar cu privire la articolul 691Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Se va prezenta Formular 4.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al candidatului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. (Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana). Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca:
- emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depuneriiofertelor, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.
NOTA: - Ofertantului, desemnat castigator, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original/in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.
- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre sustinator.
Persoane juridice straine
Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.NOTA:
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;Ofertantului, desemnat castigator, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original/in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca media cifrei de afaceri globale in cel mult ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare de:
L1 ? 22.000.000, 00 Lei
L2 ? 32.000.000, 00 Lei
L3 ? 22.000.000, 00 Lei
L4 ? 33.000.000, 00 Lei
L5 ? 21.000.000, 00 Lei
L6 ? 29.000.000, 00 Lei
L7 ? 13.000.000, 00 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele prestari de servicii efectuate in cel mult ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se solicita experienta similara prin care ofertantul trebuie sa demonstreze capacitatea tehnica astfel:
- Unul sa mai multe contracte, care sa fi avut ca obiect furnizarea, instalarea ?i configurarea de echipamente de infrastructura IT&C, a caror valoare sa fie de minim:
L1 - 11.000.000, 00 lei fara TVA
L2 - 16.000.000, 00 lei fara TVA
L3 - 11.000.000, 00 lei fara TVA
L4 - 16.000.000, 00 lei fara TVA
L5 - 10.000.000, 00 lei fara TVA
L6 - 14.000.000, 00 lei fara TVA
L7 - 6.000.000, 00 lei fara TVA
Personal
Formularul 7
Formularul 8
Coordonator regional
Studii superioare universitare;
Certificare recunoscuta international privind Managementul Proiectelor (PMI, PRINCE sau similar), valabila la data procedurii;
Minim 3 ani experienta in coordonarea de proiecte IT sau de infrastructura de comunicatii, in pozitia de manager de proiect;
Expert monitorizare implementare
Studii superioare universitare;
Certificare recunoscuta international privind Managementul Proiectelor (PMI, PRINCE sau similar), valabila la data procedurii;
Minim 5 ani experienta profesionala generala;
Participarea in pozitie similara la minim 1 proiect similar implementat din fonduri europene sau din alte surse de finantare internationala.
Expert IT&C ? 2 persoane
Studii superioare in domeniul tehnic;
Studii aprofundate sau de specializare in domeniul tehnic;
Certificare recunoscuta international care sa demonstreze cunostiinte de retelistica (CCNA, JNCIA sau echivalent);
Certificare profesionala in tehnologii de telecomunicatii, recunoscuta international (CCNP, JNCIP sau echivalent);
Minim 3 ani experienta in proiecte de infrastructura IT&C;
- Experti non-cheie
- E4 Experti IT&C teritoriali
- Studii superioare in domeniul tehnic;
- Minim 1 certificare in domeniul IT&C;
- Minim 3 ani experienta in cadrul industriei IT.
- Numarul de experti non-cheie difera in functie de lot si implicit regiune, astfel:
Nr. Minim Persoane (E4)
- L1 ? Centru 16
- L2 ? Nord-Est 24
- L3 ? Nord-Vest 16
- L4 ? Sud24
- L5 ? Sud-Est 16
- L6 ? Sud-Vest 22
- L7 ? Vest - 10
Informatii privind subcontractantii
FORMULARUL 10
Informatii privind asocierea
Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
MODUL IN CARE OFERTANTUL ABORDEAZAOBIECTIVELE PROIECTULUI SI SUSTINEREZULTATELE ASTEPTATE
20%
Descriere: Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia prezentului contract;IRecomandari de contracarare a riscurilor identificate
3.
TERMENUL DE LIVRARE AL PRODUSELOR
20%
Descriere: Termen minim sub care nu se puncteaza 30 de zile. Termen maxim peste care oferta este neconforma 60 de zile. Termenele curg de la data intrarii in vigoare a contractului.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2012 12:00
Locul: Sediul MECTS, str. General Berthelot, 28-30, etj.2, Holul Central
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Reprezentantii ofertantilor, Reprezentantii UCVAP, Orice persoane indreptatite prin lege.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE, proiectul ?Internet in scoala ta. Conectarea la internet broadband a unitatilor scolare din zona rurala si mic urbana?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Algoritmului de calcul ?i metodologia de punctareFiecare membru al comisiei de evaluare va prezenta punctajul sau pentru fiecare oferta insotit de un memoriu justificativ care sa evidentieze clar motivarea punctelor acordate fiecarei oferte.Factorul de evaluare 1 - Pretul oferteiPentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (60 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: Punctaj financiar n = pret minim/pret oferta financiara n x 60 puncteFactorul de evaluare 2 - Modul in care ofertantul abordeaza obiectivele proiectului si sustine rezultatele asteptateDetalii privind aplicarea algoritmului de calcul pe fiecare subfactor: Punctaj maxim = Nr. maxim de riscuri relevante identificate = 10 punctePentru un numar mai mic de riscuri relevante identificate, punctajul se calculeaza astfel: Punctaj x = Nr. riscuri relevante identificate / Nr. maxim de riscuri relevante identificate x 10 punctePunctaj maxim = Nr. maxim de recomandari si strategii relevante = 10 punctepentru un numar mai mic de strategii, punctajul se calculeaza astfel: Punctaj x = Nr. de recomandari si strategii relevante / Nr. maxim de recomandari si strategii relevante x 10 puncteFactorul de evaluare3. TERMENUL DE LIVRARE AL PRODUSELORPentru cel mai scazut dintre termene se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare;Pentru celelalte termene punctajul se acorda astfel: T(n) = Termen minim x 60, T(n)unde: T(n)= punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?pret total?;Termen minim = pretul cel mai mic ofertat;Departajarea ofertelor cu punctaje/preturi egale In situatia existentei cel putin doua oferte cu punctaj egal, castigatoare esta oferta cu pretul fara TVA, cel mai mic. In situatia existentei a cel putin doua oferte cu punctaj/pret egal , departajarea se va realiza prin reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia generala juridica
Adresa postala: str. Gral. Berthelot, 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 06018, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2012 17:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer