Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare de echipamente de lupta impotriva incendiilor si consumabile aferente.


Anunt de participare numarul 147504/25.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: Bdul 1 Mai nr.6, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou paza, Tel. +40 230217685, In atentia: ing.Rotariu Cristian, Fax: +40 230521783
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: ., Localitatea: ., Cod postal: ., Romania
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: bdul 1 Mai NR.6, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Tel. +40 230217685, Fax: +40 230521783
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare de echipamente de lupta impotriva incendiilor si consumabile aferente.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediile subunitatilor Directiei Silvice Suceava
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea echipament de lupta impotriva incendiilor si consumabile aferente pentru dotarea punctelor PSI de la subunitatile Directiei Silvice Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44511000-5 - Scule de mana (Rev.2)
31518200-2-Echipament de iluminat de urgenta (Rev.2)
35814000-3-Masti de gaze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cazmale (harlete)- 1228 buc.
Topoare- 1276 buc.
Lopeti- 2579 buc
Sape de munte- 2386 buc.
Tarnacoape-757 buc.
Furci- 922 buc.
Galeti 10 litri-1902 buc.
Lanterne reincarcabile- 57 buc.
Masti contra gazelor- 77 buc.
Acumulatori statii portabile- 77 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 371, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 7435 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare : minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: conform Art. 86 din HG 925/2006. In conformitate cu prevederile art. 87, din HG nr. 925/2006, Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia ; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 4 zile. In termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, furnizorul va fi obligat, prin contract, sa constituie garantia de buna executie a contractului conform art.90 din H.G. 925/2006, in cuantum de 5 % din valoarea contractului, fara T.V.A.. Aceasta garantie se retine pentru eventuale prejudicii care ar putea fi aduse achizitorului prin nerespectarea prevederilor contractuale. Deblocarea garantiei depuse se va face conform art. 92 din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Formularul 12A; 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul 12B; 3)Certificat de participare cu oferta independenta -Cerinta obligatorie: Formularul F4; 4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul F3; Nota: Persoane cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul DS.Suceava Ing.Sorin Ciobanu-director, Ing.Valerian Solovastru director tehnic, Ec.Vasile Rusu-director economic, jr.Tironeac Aftanasie-birou juridic, ing.Rotariu Cristian- birou paza, ing.Lazar Constantin-responsabil achizitii.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anteriora celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare;Informatii privind asocierea-Se va complete si depune Acord de asociere, -potrivit Formular 10, Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila Prezentare certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din certificatul constatator. PENTRU OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC in urma stabilirii clasamentului final: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, DACA IN CADRUL OFERTEI ACESTA A FOST PREZENTAT IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL. Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele sunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la
respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 743520, 00lei. Se va completat cifra medie de afaceri in formularul nr. 6: Informatiigenerale. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 . Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anuallei/alta valuta comunicat de BNR Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se
va lua incalcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceputactivitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completat cifra medie de afaceri in formularul B: Informatii generale. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 . Pentru echivalenta se vaavea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat deBNRCifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calculproportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-ainceput activitatea comerciala operatorul economic care a depusoferta.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minimaobligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiindinacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mostre din fiecare categorie de produs ofertat : Ofertantii trebuie prezinte incadrul procedurii mostre ale produselor ofertate. Mostrele se vor prezenta , pina la data siora limita de depunere a ofertelor la sediul Directiei Silvice Suceava (Magazia)
Mostrele prezentate vor fi etichetate, iar pe eticheta vor fi specificate : denumirea produsului, numele firmei producatoare, numele firmei care le
distribuie, adresa ofertantului, data fabricatiei. Etichetele vor fi semnate sistampilate.Toate mostrele vor fi stampilate cu stampila ofertantului.Pentru ofertantiideclarati necastigatori, mostrele se vor ridica de catre acestia duparidicarea /restituirea garantiei de participare si semnarea contractului defurnizare cu ofertantul declarat castigator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mostre din fiecare categorie de produs ofertat : Ofertantii trebuieprezinte in cadrul procedurii mostre ale produselor ofertate.Prezentarea mostrelor este obligatorie iar lipsalor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Neprezentarea uneimostre pentru produsele solicitate prin caietul de sarcini duce ladeclarareaofertei ca inacceptabila. Prezentarea acestor mostre reprezinta ocerintaminima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei cainacceptabila. Neprezentarea unei mostre pentru produselesolicitate princaietul de sarcini duce la respingerea ofertei ca inacceptabilaNota : Lista cu mostrele care trebuiesc depuse este postata prezentata in caietul de sarciniAutoritatea contractanta mentioneaza ca mostrele prezentatede catre ofertantul castigator se pastreze ca etalon iar celeprezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vorrestituii in termen de 5 zile calendaristice de la incheiereacontractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
20%
Descriere: Reprezinta intervalul orar cuprins intre data semnarii contractului de furnizare si data receptiei
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2013 12:00
Locul: sediul Directiei Silvice Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant imputernicit al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu punctaje egale: Daca la doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj, la ofertantii care au prezentat aceste oferte li se va solicita de a depune o noua propunere financiara in plic inchis la sediul DS.Suceava, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are cel mai mic pret ofertat (si implicit cel mai mare punctaj)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile confart 256^ din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Directiei Silvice Suceava
Adresa postala: BDUL1 Mai nr.6 jud.Suceava, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720244, Romania, Tel. +40 230217685, Fax: +40 230521783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2013 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer