Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE DE ECHIPAMENTE DE TEHNICA DE CALCUL


Anunt de participare numarul 106802/27.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL CONCURENTEI
Adresa postala:  Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013701, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Panait, Tel. 4054556, Email:  [email protected], Fax:  4054556, Adresa internet (URL):  www.consiliulconcurentei.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate administrativa autonoma - conf art.3/Legea 21/96
Activitate (activitati)
Altele: protejeaza si stimuleaza concurenta
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE DE ECHIPAMENTE DE TEHNICA DE CALCUL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CONSILIUL CONCURENTEI, P-TA PRESEI LIBERE, NR.1, SECTOR 1, BUCURESTI, CASA PRESEI LIBERE, CORP.B3, ET.5, SECRETARIATUL GENERAL
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE DE TEHNICA DE CALCUL, DIVIZATA IN DOUA LOTURI: LOTUL I - CALCULATOARE TIP PC SI SOFT-URI PENTRU PC-URI; LOTUL II - SERVERE SI SOFT-URI PENTRU SERVERE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIA A 100 BUC PC-URI - CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
ACHIZITIA A DOUA SERVERE - CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 529, 742RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare pentru lotul I -4959 RON;garantia de participare pentru lotul II - 378 RON ; garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , in original2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare in original3.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;6.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;7.Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Pentru persoane juridice straine1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/20062.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.3.Certificat de la organul fiscal din tara unde este inregistrata persoana juridica.4.Extras de la registrul comertului din tara unde este inregistrata persoana juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani2.Bilanturile contabile la 31.12.2008 si la 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani2.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere3.Informatii privind strandarde de asigurare a calitatii
4.Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
OBIECTUL ETAPEI FINALE DE LICITATIE ELECTRONICA VA FI PRETUL OFERTEI, CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SG/7100/23.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 12:00
Locul: CONSILIUL CONCURENTEI, P-TA PRESEI LIBERE NR.1 - CASA PRESEI LIBERE, CORP B3, ETAJ 5, SECRET. GENERAL
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTATII OPERATORILOR ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTA, IMPUTERNICITI DE REPREZENTANTII LEGALI AI SOCIETATII OFERTANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3321240, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  http: /portal.jus.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Concurentei - Directia Juridic Contencios
Adresa postala:  Piata Presei Libere nr.1, corp D1, etaj 2, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013701, Romania, Tel. 021/4054406, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.consiliulconcurentei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2010 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer