Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de echipamente LAN/WAN


Anunt de participare numarul 81445/03.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 0894 Bucuresti
Adresa postala: Str. Dinu Vintila nr. 8-10, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Orescovici, Tel.0040021211.06.60, Email: [email protected], Fax: 0040021610.21.68, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de echipamente LAN/WAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Dinu Vintila nr. 8-10 sector 2 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1- Switch tip CISCO 10/100/1000 cu 48 porturi sau echivalent -12 buc.;
LOT 2- Switch tip CISCO 10/100 cu 48 porturi sau echivalent - 16 buc.;
LOT 3- Router tip CISCO capacitate medie catre mare sau echivalent- 6 buc.;
LOT 4- Router tip CISCO capacitate mediesau echivalent - 6 buc.;
LOT 5- Router tip CISCO capacitate mica sau echivalent - 8 buc;
LOT 6- Convertor Fibra optica Gigabit WDM/SM/MM - 9 buc.;
LOT 7- Analizor E1 portabil - 2 buc;
LOT 8- Rack comunicatii 19 inch 42U cu accesorii - 3 buc;
LOT 9- Terminal server cu 8 porturi - 9 buc.;
LOT 10- KVM switch 8 porturi cu monitor LCD 17 inch - 5 buc.;
LOT 11- Modul SFP CWDM compatibil cu routere tip CISCO - 4 buc.;
LOT 12- Modul SFP DWDM compatibil cu routere tip CISCO - 4 buc.;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32422000-7 - Componente de retea (Rev.2)
32413100-2-Rutere de retea (Rev.2)
32424000-1-Infrastructura de retea (Rev.2)
32522000-8-Echipamente de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1- Switch tip CISCO 10/100/1000 cu 48 porturi sau echivalent -12 buc.;
LOT 2- Switch tip CISCO 10/100 cu 48 porturi sau echivalent - 16 buc.;
LOT 3- Router tip CISCO capacitate medie catre mare sau echivalent- 6 buc.;
LOT 4- Router tip CISCO capacitate mediesau echivalent - 6 buc.;
LOT 5- Router tip CISCO capacitate mica sau echivalent - 8 buc;
LOT 6- Convertor Fibra optica Gigabit WDM/SM/MM - 9 buc.;
LOT 7- Analizor E1 portabil - 2 buc;
LOT 8- Rack comunicatii 19 inch 42U cu accesorii - 3 buc;
LOT 9- Terminal server cu 8 porturi - 9 buc.;
LOT 10- KVM switch 8 porturi cu monitor LCD 17 inch - 5 buc.;
LOT 11- Modul SFP CWDM compatibil cu routere tip CISCO - 4 buc.;
LOT 12- Modul SFP DWDM compatibil cu routere tip CISCO - 4 buc.;
Valoarea estimata fara TVA: 2, 096, 800.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare prin scrisoare de garantie bancara sau virament-cf. doc. atribuire; Garantia de buna executie-10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul consolidat al statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici. Se solicita legalizarea asocierii prin contract daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
b) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea;
c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
d) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul consolidat al statului (pesoane juridice romane);
e) Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale (pesoane juridice romane);
f) Certifcat constatator emis de ONRC;
g) Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie sau ONRC;
h) Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (persoane juridice straine);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Bilantul contabil la data de 31.12.2008, vizat si stampliat de organele competente (pesoane juridice romane);
b)Alte documente emise de ofertantii straini si certificate in sistemul international de referinta in materie (persoane juruidice straine);
c) Fisa de informatii generale din care sa reiasa ca cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani este de pana la 3 ori mai mare decat valoarea bunurilor materiale pentru care operatorul economic a depus oferta. In cazul in care operatorul economic a fost infiintat sa si-a inceput activitatea comerciala la o data mai recenta decat perioada stabilita (3 ani), acesta va face dovada unei cifre de afaceri medii anuala corespunzatoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Autorizatie pentru livrarea produselor emisa de producatorii sau importatorii autorizati ai produselor ofertate; In cazul in care ofertantii sunt producatorii bunurilor ofertate vor intocmi o declaratie in acest sens. pentru ofertantii straini documentele vor fi prezentate numai in traducere legalizata.
b) Certificate emise de organisme acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana prin care se atesta ca producatorul si ofertantul au implementat si mentin infunctiune un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2001. Vor fi acceptate si certificate echivalente conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2009 18:00
Locul: Se acceseaza ofertele depuse electronic in SEAP; www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040213104641, Email: [email protected], Fax: 0040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0040213195180, Email: [email protected], Fax: 0040213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: Str. Dinu Vintila nr. 8-10 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel.0040213054794, Fax: 0040216102168
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2009 18:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer