Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de ECHIPAMENTE MEDICALE


Anunt de participare numarul 101771/11.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Dr.Pop Mircea Marghita
Adresa postala:  Str Crisan Nr 2 Marghita Jud Bihor, Localitatea:  Marghita, Cod postal:  415300, Romania, Punct(e) de contact:  Serv Aprovizionare, Tel. 0259-362309, In atentia:  Iosif Tatai, Email:  [email protected], Fax:  0259-362595, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de ECHIPAMENTE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Marghita Str Eroilor nr 14 jud Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de ECHIPAMENTE MEDICALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Lampa de operatie cu satelit-2 buc
2.Masa de operatie universala, electrica-hidraulica, telecomandata, cu accesorii pentru chirurgie generala si ginecologie-2 buc
3.Instalatie pentru producerea oxigenului -1 buc
4.Aparat pentru sterilizare cu abur-1buc
5.Bronhoscop cu accesorii -1 buc
6.Ecograf Doppler color multidisciplinar-1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 839, 494RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pe loturi :1=1000lei2=2000 lei3= 2000lei4=1400 lei5=500 lei6=1300 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere;mai multi operatori economici au dreptul de se asocia fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea , castigatorului i se va solicita legalizarea asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor fiscale catre bugetul consolidate de stat-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei
- Certificatul de inregistrare eliberat de ORC de pe langa Tribunalul teritorial.Persoane juridice straine: documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei. Documentele vor fi prezentate in copie legalizata si traduse in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilantul contabil anual la data de 31.12.2009, 2.Fisa de informatii generale Formular 2 -Completat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Rezultat financiar pozitiv la sfarsitul anului 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completarea unei fise de informatii privind Experienta similara a agentului economic pentru fiecare produs, care face parte din prezentul Caiet de sarcini- Formularul 4, pentru fiecare dintre contractele invocate drept experienta similara.
2. Recomandari din partea beneficiarilor, catre Autoritatea contractanta, in care sa se faca referire la ofertant (sa contina: numele beneficiarului, obiectul detaliat, perioada de derulare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, probleme aparute, orice amanari datorate livrarii contractantului, valoarea contractului finalizat) si produsele sale ? in original.3.Autorizare eliberata de catre producator prin care se atesta calitatea ofertantului de distribuitor al produselor sale cu referire catre Autoritatea contractanta? in original sau copie legalizata
4.Declaratie pe propria raspundere care sa ateste posibilitatea efectuarii service-ului in perioada de garantie si post-garantie
5.Ofertantul trebuie sa detina Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii in baza Ordinului Ministrului Sanatatii nr.1636/2004 pentru activitati de import, comercializare si depozitare
6.Declaratiei de Conformitate a producatorului pentru produsele care poarta marcajul European de conformitate CE 93/42C.
7Prezentarea de standarde deasigurarea calitatii-ISO 9001 (pt ofertant si producator)
8 Prezentarea de standarde de asigurare a mediului - ISO 14001 (pt ofertant si producator)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multe contracte de furnizare si instalare, prin care s-au livrat produse similare cu cele care fac obiectul Caietului de sarcini2. Minim o recomandare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia produsului
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conf documantatiei de atribuire atasat anuntului de participare pct IV.2
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.10.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2010 12:00
Locul: Spitalul Municipal Dr Pop Mircea Marghita Str Crisan nr 2 jud Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
: Imputernicirea scrisa (Formular C) din partea ofertantului, pentru persoanele desemnate sa participe la activitatea de deschidere a ofertelor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41/021-310.46.42, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala:  P-cul Traian nr 10, Localitatea:  oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259-426881, Fax:  0259-426881
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal DR Pop Mircea
Adresa postala:  str: Crisan nR 2, Localitatea:  Marghita, Cod postal:  415300, Romania, Tel. 0259-362309, Email:  [email protected], Fax:  0259-362595, Adresa internet (URL):  www.spitalulmarghita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2010 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer