Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de echipamente necesare colectarii deseurilor si dotarii unitatii de sortare a materialelor reciclabile


Anunt de participare numarul 104190/22.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Galati
Adresa postala:  Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0236307720, In atentia:  Manu Mariana, Email:  [email protected], Fax:  0236307720, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de echipamente necesare colectarii deseurilor si dotarii unitatii de sortare a materialelor reciclabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Vehicule de colectare si transport a deseurilor menajere, containere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
34144510-6-Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.2)
34928480-6-Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1: Vehicul de colectare cu incarcare prin spate avand cuva colectoare si macara pentru golirea containerelor, Vehicul de colectare cu echipament de incarcare prin spate, Vehicul cu sistem de ridicare cu macara si carlig pentru incarcarea si descarcarea containerelor de 30m3, Vehicul cu sistem de ridicare cu brate pentru incarcarea si descarcarea containerelor de 5, 5m3Lot2: Containere tip IglooLot3: Containere subteraneLot4: Containere de 5, 5 m3 pentru deseuri verzi si deseuri voluminoase, Containere de5, 5 m3 pentru deseuri din demolari
Valoarea estimata fara TVA: 2, 860, 800EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 6.200 euro pt Lotul I 3.900 euro pt Lotul II 800 euro pt Lotul III, 3.300 euro pt Lotul IV Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Masura ISPA nr. 2003/RO/16/P/PE027
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori ;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (impozite, taxe si contributii de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat cat si pentru bugetul local) ? formulare tip emise de autoritatile competente din care sa rezulte ca nu exista datorii la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 9 ? Informatii generale In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.De asemenea, acest formular trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor declarat in oferta.Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de minim: 2.400.000 euro pentru Lotul I 1.500.000 euro pentru Lotul II 300.000 euro pentru Lotul III 1.300.000 euro pentru Lotul IV
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniul furnizarii echipamente necesare colectarii, respectiv transportului de deseuri menajere prin intermediul a maxim 3 contracte- finalizate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei In cazul lotului 3, se accepta pentru demonstrarea capacitatii similaresi contracte de livrare containere de deseuri cu capacitatea de minim 1, 1 m3Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului 10 se va completa separat un Formular 12 la care se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari, procesele verbale de receptie (preliminara sau finala) etc.
Recomandarile vor fi transmise sau consemnate de o autoritate contractanta beneficiara a livrarilor de produse ori de catre un client privat beneficiar al livrarii de produse si vor fi depuse in original sau copie legalizata.
Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului daca beneficiarul este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
maxim 3 contracte cumulatefinalizate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei- valoarea cumulata va fi de minim: 1.000.000 euro pentru Lotul I700.000 euro pentru Lotul II100.000 euro pentru Lotul III650.000 euro pentru Lotul IV
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare. Pentru a participa la faza finala de licitatie electronica ofertantii trebuie sa fie inscrisi in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S50-073801 din 12.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2010 07:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.10.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2010 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante din strada Domneasca nr.38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii CVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura ISPA nr. 2003/RO/16/P/PE027
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca gratutit din sectiunea ?Documentatie si clarificari? a anuntului de participare publicat in SEAP. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate, cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire vor fi publicate pe site-u www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, la sectiunea ?Documentatie si clarificari?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  strada Brailei nr.153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800367, Romania, Tel. 0236460027, Fax:  0236460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC sau, dupa caz, instanta judecatoreasca competenta in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Licitatii
Adresa postala:  strada Domneasca nr.38, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Tel. 0236307720, Email:  [email protected], Fax:  0236307720
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2010 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer