Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de echipamente optice de captura pentru sistem management de documente


Anunt de participare numarul 133836/09.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.0296 BUCURESTI
Adresa postala: Str. DINU VINTILA Nr. 8, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: ANCA FLORESCU, Tel. +40 213054747, Email: [email protected], Fax: +40 212314984, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de echipamente optice de captura pentru sistem management de documente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul achizitorului din Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de echipamente optice de captura pentru sistem management de documente la sediul achizitorului din Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30216110-0 - Scanere informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente optice de captura pentru sistem management de documente ? 67 buc
Valoarea estimata fara TVA: 999, 596.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare: 19991.92 leiOfertantii incadrati in categoria IMM si care prezinta o declaratie in acest sens (cf. preved Lg nr. 346/2004 cu mod si complet ulter), au dreptul de a constitui gar de particip in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Per de valabila garan de particip: 65 de zile de la data limita de depunere a ofertelorMod de constituire a garantiei pentru participare: Garantia pentru participare se exprima in lei sub forma de Scrisoare de garantie bancara (formularul 10)/ Scrisoare de garantie asigurativa / virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO15 TREZ 7025 005X XX00 8306 deschis la Trezoreria Sector 2, Bucuresti (operatiunea va fi efectuata astfel incat la data deschiderii ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante. Dovada efectuarii viramentului va fi depusa la sediul autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor).Garantia de participare trebuie prezentata in ORIGINAL si COPIE.Nu se accepta alte forme de constituire a garantiei de participare.Conditii ce trebuie indeplinite de garantie de participare: - sa faca referire expresa la procedura organizata pentru care se depune oferta;
- sa contina denumirea autoritatii contractante, in clar, in favoarea careia s-a constituit;
- valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita si care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;
- sa prevada situatiile de executare a garantiei prevazute in Formularul 10;In cazul in care ofertantii depun contestatie si CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului garantia de participare (cf. art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), astfel: 4200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420001 lei = 4200 lei + 579.59 lei=4779.59 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10% din valoarea contractului de furnizare fara TVA si se depune in max. 15 zile de la data semnarii contractului, cu o valabilitate ce va depasi cu 14 zile data procesului verbal de receptie.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, conform modelului indicat in Sectiunea III, Formularul 14 sau Scrisoare de garantie asigurativa (art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Ofertantul va completa ?Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea? in conformitate cu Formularul 4 (Sectiunea ?Modele de formulare?). Formularul 4 va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.
b.Ofertantul va completa ?Declaratia din cuprinsul careia sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006? in conformitate cu Formularul 5 (Sectiunea ?Modele de formulare?). Formularul 5 va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.
?ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 dinO.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare nu vor fi admisi.
c.Ofertantul va completa ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? in conformitate cu Formularul 6 (Sectiunea ?Modele de formulare?).
d.Ofertantul va prezenta ?Certificatul de Atestare Fiscala pentru pentru persoane juridice? eliberat de Agentia Nationala deAdministrare Fiscala sau de Administratia Financiara, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa rezulte achitarea integrala a obligatiilor de plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.
e.Ofertantul va prezenta ?Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice? eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul isi are sediul, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa rezulte achitarea integrala a obligatiilor de plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.
?ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local nu vor fi admisi.
f.Ofertantul va completa ?Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, in conformitate cu Formularul 7 (Sectiunea ?Modele de formulare?). Formularul 7 va fi completat si de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.?Persoane din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - dl. Statescu Gabriel (seful unitatii), inlocuitor dl. Mitroi Codrut, dna. Dumitru Sabina (contabil sef), dna. Florescu Anca (sef logistica/achizitii).
g.Ofertantul va completa ?Certificatul de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta?, in conformitate cu Formularul 8 (Sectiunea ?Modele de formulare?) a.Ofertantul va prezenta ?Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial?, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.?Pentru persoane juridice straine ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul prezentei proceduri, in functie de calitatea in care acestia participa.
b.Ofertantul va prezenta un Extras din Registrul Actionarilor/ Asociatilor ofertantului/ subcontractantului certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare.
Documente in termen de valabilitate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretulb)Eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite: NU exista limitec)Numarul de runde ale licitatiei electronice: o singura runda cu durata de o zi (24 ore).d)La licitatia electronica si implicit la procedura de achizitie pot participa doar operatorii economici inscrisi in SEAP. Modul de inscriere in SEAP este descris pe site-ul www.e-licitatie.ro.e)Pentru faza finala de licitatie electronica autoritatea contractanta va introduce in SEAP valoarea propunerii financiare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 10:00
Locul: la sediul autoritatii contractante din str. Dinu Vintila nr. 8 Sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-In cazul in care dupa etapa de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.-Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. Persoanele desemnate sa asiste la deschiderea ofertelor, vor prezenta imputernicire scrisa, semnata de reprezentantii legali ai ofertantilor, din care sa rezulte si competentele acestora in procedura de achizitie.-Contractul de achizitie publica va contine clauzele conform proiectului de contract anexat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf preved O.u.G. 34/2006 cu modif si complet ulter ? in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: str. Dinu Vintila nr. 8 Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel. +40 213054747, Email: [email protected], Fax: +40 212314984
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2012 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer