Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare de echipamente pentru sistem integrat de gestionare a deseurilor in Judetul Arad, Romania?


Anunt de participare numarul 113570/31.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, In atentia:  Diana PUIA, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare de echipamente pentru sistem integrat de gestionare a deseurilor in Judetul Arad, Romania?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1: Vehicule pentru colectarea si transportul deseurilor
1.1 Vehicule cu compactare (10 m3) pentru colectarea si transportul deseurilor reciclabile din zonele rurale.
1.2 Vehicule cu compactare (16 m3) pentru colectarea si transportul deseurilor biodegradabile.
Lotul 2: Concasor mobil pentru deseurile din constructii si demolari.
Lotul 3: Autovehicul pick-up.
Specificatiile tehnice pentru toate echipamentele ce vor fi furnizate sunt detaliate in Caietul de sarcini ? Sectiunea II a documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
34144512-0-Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
34144700-5-Vehicule utilitare (Rev.2)
42990000-2-Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Vehicule pentru colectarea si transportul deseurilor
1.1 Vehicule cu compactare (10 m3) pentru colectarea si transportul deseurilor reciclabile din zonele rurale ? 7 buc.
1.2 Vehicule cu compactare (16 m3) pentru colectarea si transportul deseurilor biodegradabile ? 10 buc.
Lotul 2: Concasor mobil pentru deseurile din constructii si demolari ? 1 buc.
Lotul 3: Autovehicul pick-up ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 809, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: LOT I :109.700 lei, LOT II :35.900 lei, LOT III :4.300 lei;Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului fara TVA, aferent fiecarui lot.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 2 ? ?Managementul deseurilor?- fonduri comunitare 80%, - bugetul de stat 18%, - bugetul local 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 5.6; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul 5.8; Declaratie privind eligibilitatea-Formularul 5.4; Declaratie privind neincadrarea in situatiile art. 181 OUG 34/2006 -Formularul 5.5; Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - ORC, sau echivalent pentru persoane juridice straine; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, sau echivalent pentru persoane juridice straine; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent pentru persoane juridice straine; Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS); Cazier judiciar al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, se va prezenta Notificarea de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta unde isi are sediul operatorul economic. Prezentarea certificatului unic de inregistrare emis de ORC. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri si profitul inregistrat -Formularul 6.1; Documente justificative: copii certificate pentru conformitate cu originalul, ale situatiilor financiare ale companiei (bilantul contabil, contul de profit si pierderi, situatia modificarilor capitalului propriu) pe ultimii 3 ani de activitate. Documentele originale trebuie sa fie: inregistrate la organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, sau raportul de audit elaborat de o persoana fizica/juridica acreditata pentru efectuarea auditului financiar-contabil. Ofertantul individual sau partenerul principal (in cazul unei asocieri) va prezenta o scrisoare de bonitate din partea bancii Ofertantului, privind situatia financiara a operatorului economic, la momentul lunii noiembrie 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari de activitatetrebuie sa fie de cel putin 12.000.000 lei, pentru Lotul1; 4.000.000 lei, pentru Lotul2; 400.000 lei, pentru Lotul 3; Media aritmetica aprofitului din exploatare (randurile 35 si 36 din Bilant pentru ofertantii persoane juridice romane sau EBITDA pentru persoanele juridice straine) anual al Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) trebuie sa fie pozitiva in ultimii 3 ani de activitate(2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani -Formular 6.2; Lista principalelor contracte de furnizare de bunuri derulate in ultimii 3 ani - Formular 6.2(i); Detalii despre principalele contracte de furnizare de bunuri derulate in ultimii 3 ani ? Formular 6.2(ii);Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formular 5.7; Informatii privind intentiile de subcontractare, in conformitate cu prev.OUG 34/2006, daca este cazul-Formular 5.3; acordurile de subcontractare, Prezentarea certificatelor de origine CE sau a unei declaratii privind originea CE pentru fiecare din produsele ofertate(cabina, motor, sasiu & suprastructura); acordurile de asociere;ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), in domeniul proiectului conform codurilor CPV mentionate la punctual 2.1.2.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru fiecare lot, ofertantul (individual sau asociere de operatori economici) trebuie sa fi executat unul sau cel mult 2 (doua) contracte de furnizare de bunuri similare, a caror valoare cumulataa bunurilor similare furnizate in ultimii trei ani impliniti de la data depunerii ofertei trebuie sa fi fost echivalentul a minim: 1.250.000 Euro - Lotul 1; 450.000 Euro- Lotul 2;50.000 Euro - Lotul 3;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
punctaj tehnic
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Vor fi invitati ofertanti cu oferte admisibile, elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul licitatiei electronice: pretul total al contractului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
42
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Arad, str. Corneliu Coposu nr. 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori C.V.A.P., dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 2 ? ?Managementul deseurilor?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: 12 luni de la data semnarii contractului, pentru loturile 1 si 2; 16 luni de la data semnarii contractului, pentru lotul 3.Criteriul de atribuire Lot 1 - factori de evaluare 1. pretul ofertei 30%; 2. Propunerea tehnica 70%Detaliere factor de evaluare propunere tehnica: 1.aGarantia oferita de producator exprimata in numar de luni de la livrare pentru cabina, motor, sasiu & suprastructura 30%. 1.b Consumul specific de carburant cel mai scazut exprimat orar si pe km, asa cum reiese din fisa tehnica a producatorului sasiului 20%. 1.c Costul garantat de furnizor privind reviziile pe o perioada de 1 an (in conditiile unei exploatari medii anuale de 2500 ore de functionare si 50.000km parcursi) 20%.Criteriul de atribuire Lot 2 - factori de evaluare 1. pretul ofertei 30%; 2. Propunerea tehnica 70%Detaliere factor de evaluare propunere tehnica: 2.a Garantia oferita de producator, exprimata in numar de luni de la livrare. Garantia oferita de producator nu poate fi mai mica de 24 luni 20%; 2.b Consumul specific de carburant cel mai scazut exprimat orar, asa cum reiese din fisa tehnica a producatorului 20%;2.c Costul garantat de furnizor privindreviziile pe o perioada de 1 an (in conditiile unei exploatari medii anuale de 3500 ore de functionare) 15%;2.d Costul consumabilelor pe o perioada de 7500 de ore de exploatare; lista consumabilelor va fi cea indicata de producatorul bunului 15%.Criteriul de atribuire Lot 3 - factori de evaluare 1. pretul ofertei 30%; 2. Propunerea tehnica 70%Detaliere factor de evaluare propunere tehnica: 3.a Garantia oferita de producatorul autovehicolului, exprimata in luni de la livrare 30%; 3.bConsumul specific de carburant exprimat orar si pe km, asa cum reiese din fisa tehnica a producatorului) 20%; 3.c Costul garantat de furnizor privind reviziile pe o perioada de 1 an (in conditiile unei exploatari medii anuale de 75.000km parcursi)20%.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4)0213104641, Email:  [email protected], Fax:  (+4)0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala:  bd. GEN. VASILE MILEA; nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257/228908, Email:  [email protected], Fax:  0257/251700, Adresa internet (URL):  www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad-Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  str. Corneliu Coposu nr. 22, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2010 16:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer