Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?FURNIZARE DE ECHIPAMENTE PENTRU SISTEM INTEGRAT DE GESTIONARE A DESEURILOR IN JUDETUL MURES, ROMANIA?


Anunt de participare numarul 138526/01.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Radu Spinei, Carmen Patran, Tel. +40 265263211, In atentia: Radu Spinei, Carmen Patran, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?FURNIZARE DE ECHIPAMENTE PENTRU SISTEM INTEGRAT DE GESTIONARE A DESEURILOR IN JUDETUL MURES, ROMANIA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop Furnizare de echipamente de colectare a deseurilor in judetul Mures, conform Caietului de Sarcini ce face parte integranta din Documentatia de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
34142200-6-Masini de incarcat cu schipuri (Rev.2)
44613800-8-Containere pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Lot 1- Unitati de compostare individuala (200 l) - 52000 buc
- Lot 2- Containere metalice pentru colectarea deseurilor de sticla (1100l) - 2200 buc
- Lot 3 Containere din plastic pentru colectarea deseurilor de hartie/carton(1100 l) - 2400 bucsi a deseurilor de plastic/metal (1100 l) -1860 buc .- Lot 4 - Europubele din plastic pentru deseuri de plastic/metal (240 l) ? 41.000 buc. si Europubele din plastic pentru deseuri biodegradabile (120 l) ? 12.400 buc.- Lot 5 - Masini de incarcat cu schipuri (autocontainiere) ? 8 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 23, 420, 327.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
I. Cuantum: - Lot 1:170.765, 25 Lei- Lot 2:63.548, 46 Lei- Lot 3:60.659, 89 Lei- Lot 4:95.271, 72 Lei- Lot 5:78.161, 21 LeiII. Valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.III. Mod de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (continut minim prevazut in Formularul 2)b) ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO11TREZ4765006XXX000224 deschis Trezoreria municipiului Targu Mures, cod fiscal 4322980.- in conformitate cu prevederile art. 278 1, alin. 1 din OUG nr. 34/2006, in eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de: - Lot 1:8.413, 82 Lei- Lot 2:6.957, 42 Lei- Lot 3:6.812, 99 Lei- Lot 4:8.036, 35 Lei- Lot 5:7.688, 05 LeiIn situatia in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM si doreste sa beneficieze de prevederile legale referitoare la reducerea cuantumului garantiei bancare de participare, acesta trebuie sa prezinte o declaratie in acest sens ? Formularul 6 Cuantum: 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, care va deveni anexa la contract- Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentiile sale contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate si de a solicita indeplinirea acestora.- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
80% Uniunea europeana prin FEDR18% Buget national2% Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita ca asocierea sa fie legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
I. Neincadrarea in prevederile art. 180, din OUG 34 / 2006. Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.180, Formular 3A din Sectiunea Formulare. Declaratia privind eligibilitatea va fi prezentata si de catre asociati si/sau terti sustinatori daca exista.II. Neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34 / 2006.Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular 3B din Sectiunea Formulare. Declaratia va fi prezentata si de catre asociati si/sau terti sustinatori daca exista.Ter?ul sus?inator are obliga?ia de a completa, semna si prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, Formular 3B.III. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Completarea, semnarea si prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 10 din Sectiunea Formulare.IV. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Formular 9 din Sectiunea Formulare. Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre, Vicepre?edin?i: Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului;Viorel Iosib, Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bartha Iosif, Directorul Directiei Economice; Genica Nemes, sef serviciu Juridic; Bataga Valer, Director executiv DDRIP; Suciu Calin, sef serviciu DDRIP; Carmen Patran, sef serviciu Investitii si Achizitii publice, Oarga Marieta, ?ef serviciu Urmarirea lucrarilor, Sin Daniela, consilier Direc?ia tehnica, Platon Catalin, consilier DUAT; Alin Marginean- sef serviciu Financiar - Contabilitate, Ioana Taciuc sef Serviciu Buget, Spinei Radu, Togan Codru?a, Margara? Vioerica ?consilieri DDRIP si consilierii judeteni: Antonie Stefan-Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Chirtes Ioan Cristian, Coman Melus Florian, Csep Éva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Ilyes-To;th Alexandru, Kelemen Attila-Marton, Mora Akos Daniel, Mo;zes Levente Sandor, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ioan, Urcan Ionas Florin, Iacob Leti?ia.V. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.- Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, formular specific autoritatii emitente, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz. Copiile cu mentiunea ?conform cu originalul? vor prezenta in clar numele si prenumele persoanei care certifica conformitatea cu originalul.- Se va prezenta Certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, formular specific autoritatii emitente, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz. Copiile cu mentiunea ?conform cu originalul? vor prezenta in clar numele si prenumele persoanei care certifica conformitatea cu originalul.Nota: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006. Persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situa?ia in care nu a prezentat acest document in copie.
Persoane juridice /fizice, straine:
Se vor prezenta documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului ? traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1- Declaratie privind cifra de afaceri pentru ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011)
- Media cifrei de afaceri globale a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare de:
Lot 1:8.538.262, 92 Lei
Lot 2:3.177.423, 22 Lei
Lot 3:3.032.994, 89 lei
Lot 4:4.763.586, 09 Lei
Lot 5:3.908.060, 64Lei
- Prezentarea in copie conforma cu originalul a documentelor care dovedesc indeplinirea cerin?ei cu privire la cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani.La evaluarea situatiei economico -financiare nu vor fi luate in considerare resursele financiare ale subcontractantilor
Cerinta nr.2
Tert sustinator (daca este cazul)
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a
dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) - art. 19/Legea 279/2011 si neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1Declaratia privind lista principalelor furnizari de produsein ultimii 3ani, impreuna cu Anexa la Formularul 3D
Cerinta 2
Experienta similara1. Prezentarea unui numar de maxim 2documente prin care sa se confirme furnizareade produse similare in ultimii 3 ani, in valoare (fara TVA) de minim:
Lot 1:8.538.262, 92 Lei
Lot 2:3.177.423, 22 Lei
Lot 3:3.032.994, 89 lei
Lot 4:4.763.586, 09 Lei
Lot 5:3.908.060, 64Lei
2. Prezentarea de copii dupa informatiile relevante din documentele [contracte/ procese - verbale de receptie, etc.] care confirma furnizarea de produse similare , in ultimii 3 ani, de valoarea (fara TVA) minim solicitata aferenta fiecarui LOT.
Cerinta 3
Pentru Lot: 2, 3, 4 (respectiv euro containere metalice 1100 l, euro containere plastic 1100 l, pubele plastic 240 l, pubele plastic120 l):
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele SR EN 840-3-5-6 (dupa caz)
Cerinta 4
Pentru loturile 1, 2, 3, 4 (respectiv unitati de compostare individuala, euro containere metalice 1100 l, euro containere plastic 1100 l, pubele plastic 240 l, pubele plastic 120 l), Autoritatea contractanta solicita prezentarea de catre ofertanti a cate unei mostre dinmaterialul din care este realizatrecipientul de colectare ofertat, dimensiunea mostrei - maxim format A4 (aproximativ 20x30 cm), astfel incat sa rezulte in mod evident indeplinirea ceritelor referitoare la grosimea/structura/compozitia/culoarea materialului din care sunt fabricate bunurile ofertate.
Cerinta 5
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 (daca este cazul)
Cerinta 6
Acord de asociere (daca este cazul)
Cerinta 7
Tert sustinator (daca este cazul)
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si
profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea sa din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c^1) si d)- art. 20/Legea 279/2011 si neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.
Cerinta 1
Certificat ISO 9001 sau echivalent de la producator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S67-109695 din 05.04.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2012 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mures, Tirgu Mures, str. Primariei nr.2, etaj 2, sala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): SISTEM INTEGRAT DE GESTIONARE A DESEURILOR SOLIDE IN JUDETUL MURES, ROMANIA
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
- Pentru ofertele clasate pe primul loc si care au acelasi pret autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiarain plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.- Conform prevederilor HG nr.801/2011 documentele transmise in SEAP trebuie sa con?ina semnatura electronica. Pentru a putea descarca fisiereleword, se va utiliza aplicatia shellSAFE Verify, care poate fi descarcata gratuit de pe site-ul: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download. Pentru sisteme de operare (ex. Windows, Linux, etc.) care functioneaza pe 64 biti: verifierx64.exe, pentru sisteme de operare care functioneaza pe 32 biti: verifierx86.exe. Aceasta aplicatie permite salvarea fisierului in fomatul cu extensia .doc in care a fost realizat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 ^2 din O.U.G. nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures -Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Primariei nr.2, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel. +40 265263211, Email: [email protected], Fax: +40 265268718, Adresa internet (URL): http: //www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2012 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer